pawelwor Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Chodzi o to, że wymienię wtryskiwacze, ale przez jakiś czas nie będzie żadnego programu. Gdzieś przeczytałem, że na 230-ach mniej kopci? Co lepiej się opłaca kupić?
rob555 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Na 230 bedzie wiecej kopcic....sa wieksze wiec wymagaja wiekszej korekty w sofcie Na 216 jak pompa nie bedzie mocno ustawiona to dymienie bedzie podobne jak na zjechanej serii
pawelwor Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Na 230 bedzie wiecej kopcic....sa wieksze wiec wymagaja wiekszej korekty w sofcie Na 216 jak pompa nie bedzie mocno ustawiona to dymienie bedzie podobne jak na zjechanej serii Dziękuję, o to mi chodziło
seba1-2 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 robert ale zaznacz koledze żeby się w takie bajery bez zmiany softu nie bawił, bo i na 0,216 będzie dymu co nie miara
pawelwor Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 robert ale zaznacz koledze żeby się w takie bajery bez zmiany softu nie bawił, bo i na 0,216 będzie dymu co nie miara Jakiś tam dym zniosę, ale brak mocy i dziwne zachowania silnika - nie
Armi Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 robert ale zaznacz koledze żeby się w takie bajery bez zmiany softu nie bawił, bo i na 0,216 będzie dymu co nie miara Jakiś tam dym zniosę, ale brak mocy i dziwne zachowania silnika - nie Ja mam wtryski 216 bez programu. Dymi jak cholera ale tylko przy mocnym dodawaniu gazu. Mam też nową pompę 11 i zauważalny przyrost mocy. Nie wiem czy to głównie zasługa pompy czy wtrysków. A i dawka paliwa jest dostosowana do zmiany wtrysków ale programu nie ma. Teraz pewnie bym kupił 230 ale przestraszyłem się słów fachowca, że "230 leją jak z wiadra". Wystraszyłem się spalania, dodatkowo przy mojej mocy docelowej ~170-180KM wtryski 230 nie są wymogiem.
mentryb Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Ja mam pompe 11 i wtryski od Afna i przy bucie jest dym. Potrzebna korekta...tzn. program bo to ta sama kasa
pawelwor Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 robert ale zaznacz koledze żeby się w takie bajery bez zmiany softu nie bawił, bo i na 0,216 będzie dymu co nie miara Jakiś tam dym zniosę, ale brak mocy i dziwne zachowania silnika - nie Ja mam wtryski 216 bez programu. Dymi jak cholera ale tylko przy mocnym dodawaniu gazu. Mam też nową pompę 11 i zauważalny przyrost mocy. Nie wiem czy to głównie zasługa pompy czy wtrysków. A i dawka paliwa jest dostosowana do zmiany wtrysków ale programu nie ma. Teraz pewnie bym kupił 230 ale przestraszyłem się słów fachowca, że "230 leją jak z wiadra". Wystraszyłem się spalania, dodatkowo przy mojej mocy docelowej ~170-180KM wtryski 230 nie są wymogiem. Na jaką dawkę zmieniłeś po wymianie wtrysków? Czy po tej zmianie zwiększyło Ci się bardzo spalanie?
Armi Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 robert ale zaznacz koledze żeby się w takie bajery bez zmiany softu nie bawił, bo i na 0,216 będzie dymu co nie miara Jakiś tam dym zniosę, ale brak mocy i dziwne zachowania silnika - nie Ja mam wtryski 216 bez programu. Dymi jak cholera ale tylko przy mocnym dodawaniu gazu. Mam też nową pompę 11 i zauważalny przyrost mocy. Nie wiem czy to głównie zasługa pompy czy wtrysków. A i dawka paliwa jest dostosowana do zmiany wtrysków ale programu nie ma. Teraz pewnie bym kupił 230 ale przestraszyłem się słów fachowca, że "230 leją jak z wiadra". Wystraszyłem się spalania, dodatkowo przy mojej mocy docelowej ~170-180KM wtryski 230 nie są wymogiem. Na jaką dawkę zmieniłeś po wymianie wtrysków? Czy po tej zmianie zwiększyło Ci się bardzo spalanie? Musiałbym sprawdzić jaka to dawka. Oddałem auto do Nadarzyna na wymianę pompy i wtrysków więc wszystko poszło hurtem. Podobno bez zmiany dawki nowe (większe) wtryski za dużo by nie dały (oczywiście bez programu). Na początku wydawało mi się, że audik pali jak smok ale jeździłem ciągle z butem w podłodze. Każde ruszanie było dynamiczne (bez pisków ale zrywnie). Nie mogłem się nacieszyć Przy ciągłym butowaniu palił 8-10 litrów a teraz przy jeździe takiej jak wtedy gdy miałem serię to jakieś 6 góra 7 litrów w cyklu mieszanym. W trasie standard 5-6 liltrów. A i ten czarny dym pojawia się po przekroczeniu 4 tysięcy obrotów.
pawelwor Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Musiałbym sprawdzić jaka to dawka. Oddałem auto do Nadarzyna na wymianę pompy i wtrysków więc wszystko poszło hurtem. Podobno bez zmiany dawki nowe (większe) wtryski za dużo by nie dały (oczywiście bez programu). Na początku wydawało mi się, że audik pali jak smok ale jeździłem ciągle z butem w podłodze. Każde ruszanie było dynamiczne (bez pisków ale zrywnie). Nie mogłem się nacieszyć Przy ciągłym butowaniu palił 8-10 litrów a teraz przy jeździe takiej jak wtedy gdy miałem serię to jakieś 6 góra 7 litrów w cyklu mieszanym. W trasie standard 5-6 liltrów. A i ten czarny dym pojawia się po przekroczeniu 4 tysięcy obrotów. Dzięki za info Jeszcze pytanko dodatkowe. Jak mocno dokręcać wtryskiwacze? Na forum golfa pisali o momentach, a ja mam tylko zwykłą grzechotkę. Ktoś tam pisał, żeby ile sił, ale go zjechali. Jak to jest wkońcu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się