Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Jakie większe wtryski do 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proszę o info zamierzam zmienic wtryski na większe jakie mam kupic żeby powolutku zwiększac moc

Opublikowano

Ja będę miał za niedługo do sprzedania Bosch 380CC( idealne do modzenia od 200-300KM), pasują p&p. Stan idealny. Cena 600zł.

Opublikowano

ok to odezwij się jak już bedą do sprzedania, a mam jeszcze pytanko odnośnie przepływki z vr6 pasuje on numerami pod ori przepływkę? i czy po zainstalowania downpipe komp nie zdziknie bez kata? i czy to coś da?

Opublikowano

i czy po zainstalowania downpipe komp nie zdziknie bez kata? i czy to coś da?

odetkasz turbo :good:[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:00_________________________________________________

Ja będę miał za niedługo do sprzedania Bosch 380CC( idealne do modzenia od 200-300KM), pasują p&p. Stan idealny. Cena 600zł.

mi to powinienes zaproponować :decayed:

Opublikowano

ok to odezwij się jak już bedą do sprzedania, a mam jeszcze pytanko odnośnie przepływki z vr6 pasuje on numerami pod ori przepływkę? i czy po zainstalowania downpipe komp nie zdziknie bez kata? i czy to coś da?

Z VR6 wsadzasz samą rurkę- obudowę, wkład mierzący pozostaje ori z AEB- tylko uwaga!! trza zrobić kalibrację przy strojeniu. Nie polecam tak jeździć bez strojenia. Wywalaj kata, turbo będzie lżej, komp nie ma nic przeciwko.

Opublikowano

OK dzieki za radę ,czyli w pierwszej kolejności bay bay kat , potem etryski większy IC , strojenie i zastanawiam sie jeszcze nad sztywnym dolotem , zabrałem sie za to ponieważ auto duzo na 18 calach straciło w przeciwienstwie do 16, a mam silnik wyciagnięty (auto do lakiernika) i lepiej bedzie się wyciągac kata i czyszczenie odmy też mnie czeka bo jest ulana, szukam jeszcze zaworu DV podobno z TT polecają?

Opublikowano

DV 710N

Opublikowano

auto duzo na 18 calach straciło w przeciwienstwie do 16

Albo lans, albo osiągi :naughty: Twoje 18" pewnie ciężkie są.

Co do sztywnego dolotu to, to podstawa. Poczytaj na forum.

Opublikowano

dokładnie 18 są strasznie ciezkie tak samo miałem zawieszenie obnizające to po jakims czasie poluzowała mi sie deska rozdzielcza z drgań, wymieniłem na serię, nie na nasze szlachetne drogi,szukam max 17 i wtedy zawias 1be wystarczy,[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:15_________________________________________________a co sadzicie o tym???

http://allegro.pl/item1150239131_zawor_upustowy_dv_properfekt_bov_turbo_vw_audi.html

Opublikowano

potem etryski

do samego softu nie musisz zmieniać :wink4:

szukam jeszcze zaworu DV podobno z TT polecają?

od jakiegoś czasu nie ma różnicy w zaworach do 1.8T , wszystkie są takie same :wink4:

zastanawiam sie jeszcze nad sztywnym dolotem

to jest podstawa :wink4:

Opublikowano

a jak to się wszystko ma do seryjnego tumika ?

Opublikowano

mozesz mieć wahania obrotów , nie lepiej założyć stożek ITG ???? bedziesz miał lepszy dopływ powietrza , no i psyt psyt :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

a jak to się wszystko ma do seryjnego tumika ?

do samego softu mozesz zostawić ori wydech , ja mam założony DP zamiast kata i spełnia swoją role , mozna wyciąć srodkowy ale nie jest to konieczne , przy grubszych modach np. K04 zalea sie wymiane wydechu na kwas

Opublikowano

stary zmień dostawce z allegro na coś bardziej poważnego , prosze : http://www.re5pect.pl/

a itg to : http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=361[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:40_________________________________________________

jak chcesz kupić nową przepływke to zakładaj simote :wink4:

do itg musisz dokupić olejek JDR-2 , myć filtr co 10.000km i nasączać go olejkiem :good:

Opublikowano

ok jeszcze raz dzięki

Opublikowano

Dlaczego? :mysli:

czytałem gdzies takie opinie , falujace obroty , gaszenie silnika na postoju np. światła.

a czym on sie gregor w zasadzie rózni od seryjnej DV-ki ??? tym ze przyjmie wieksze cisnienie i inny dzwiek ??? to wszystko ???

Opublikowano

Dlaczego? :mysli:

czytałem gdzies takie opinie , falujace obroty , gaszenie silnika na postoju np. światła.

a czym on sie gregor w zasadzie rózni od seryjnej DV-ki ??? tym ze przyjmie wieksze cisnienie i inny dzwiek ??? to wszystko ???

Moskal ten DV z aukcji to normalny DV tylko, że metalowy :naughty: Tak więc będzie działał tak jak seryjny, nie będzie żadnego falowania, czy zalewania silnika :wink4:

Opublikowano

ja tam bym zalozyl 710N

Opublikowano

kolego a gdzie mogę zakupic taki zawór 710N i czym on się charakteryzuje jakie zmiany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...