majuDJ Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Dziś zauważyłem ze po włączeniu wycieraczek nie działają , w kazdej pozycji przełączona manetka nie włączą wycieraczek pozostawały bez ruchu. Jakoś dojechałem do domu bo droga nie była daleka i nie padało mocno. Ku mojemu zdziwieniu po zgaszeniu silnika i po odczekaniu 10 minut i włączaniu ponownie silnika wycieraczki zaczęły działać ale jakoś ślamazarnie to znaczy poruszały się w kazdej prędkości tylko tak jak by klatkowo się przycinały na ułamki sekund, po jakieś 30minut jazdy na najwolniejszym przełożeniu jak by się rozgrzały i działały poprawnie i po ponownym wyłączeniu przestały z powrotem nie działać. Co mogło się stać? Czyżby silniczki sie przepaliły czy może to jakiś problem tkwi w manetce lub jakimś spięciu przy kierownicy?
ALBINEK Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Sprawdż czy nie zacinają się na ośkach , tam śniedzieją i powodują opór.
majuDJ Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Teraz byłem ponownie sprawdzić i co wycieraczki działają ale w ślimaczym tempie i tak jak by się zacinają i na każdym przełożeniu manetki działa o mniej więcej 50% wolniej. Tak wiec wydaje mi się ze to kwestia mechaniczna , wie ktoś jak przeczyścić wycieraczki w A4 B5?
Miszka82 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Teraz byłem ponownie sprawdzić i co wycieraczki działają ale w ślimaczym tempie i tak jak by się zacinają i na każdym przełożeniu manetki działa o mniej więcej 50% wolniej. Tak wiec wydaje mi się ze to kwestia mechaniczna , wie ktoś jak przeczyścić wycieraczki w A4 B5? no to już niedługo przestaną w ogóle działać, miałem identycznie, to częsta przypadłość naszych autek, musisz wymontować mechanizm wycieraczek, wybić trzpienie i porządnie wszystko przeczyścić i nasmarować w przeciwnym razie zatrzymają się tak jak u mnie i wtedy będziesz musiał wymienić bo bardzo ciężko później wybić te trzpienie, w moim przypadku po zatrzymaniu się wycieraczki tak się zapiekły, że ani rusz musiałem kupić nowy mechanizm (260zł) a mogło obejść się na kilkunastu-kilkudziesięciu złotych tylko, że wtedy się tak w temacie nie ogarniałem, i radzę zrób to jak najszybciej musisz poszukać bo jest na forum opisany temat regeneracji tego mechanizmu [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 07:58_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=42514.0;highlight=mechanizmu+wycieraczek http://www.a4-klub.pl/smf/nadwozie/odp_all_b6_wycieraczki_przednie-t20199.0.html co prawda opisy dotyczą b6 ale to jest identyczne
tomaszmroczkowski Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Miałem to samo, działały tak od niechcenia i mozolnie. Mechanik rozebrał, przeczyścił, popsikał i skasował 30 zł, pół godzinki i po kłopocie.
ALBINEK Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Musisz zdemontować cały mechanizm wycieraczek i go rozebrać ,wyczyścić i nasmarować .Chodzi o te ośki na które zakładasz ramiona wycieraczek.
andy_sky Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 nie musisz demontować,lej cały dzień odrdzewiacz w spreyu na ośki,potem gdy popuszczą wal tam olej w spreyu co tydzień o wiele mniej pracy a efekt murowany
Arturoo Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 nie musisz demontować,lej cały dzień odrdzewiacz w spreyu na ośki,potem gdy popuszczą wal tam olej w spreyu co tydzień o wiele mniej pracy a efekt murowany kolego to półśrodek :gwizdanie:,lepiej rozebrać przesmarować smarem miedzianym i cieszyć się wycieraczkami pracującymi szybciej na wolnych obrotach niż przed smarowaniem na najszybszych . Ze 3 tygodnie temu kolega mechanik wszystko mi rozbebeszył przesmarował ,poskładał , 50 pln mnie to kosztowało ,a chodzą jak nówki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się