maciec0 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Mam problem z autkiem silnik 1.8T po chipie zaczelo sie od...zgubienia kostki od immobilizera przyjechal elektryk wyciagnal immobilizer i bylo ok...przez 2 dni... pozniej po tym jak autko postalo min 4-5 godzin zaczely sie problemy z odpalaniem tzn .slabo krecil obroty ponizej 900 przy dodawaniu gazu gasl , tak trzy razy trzeba bylo zakrecic i przytrzymac go na ponad 1500 obrotow i juz bylo ok, jednak po pewnym czasie przestala chwilowo dzialac klimatyzacja i temperatura podnosila sie ponad 90 st az do 110 i pokazal sie blad glowny KUHLMITTEL...jednak gasl po ok 5 minutach i klima dzialala...jednak z dnia na dzien jest coraz gorzej tzn Kuhlmittel pokazuje sie czesciej i szybciej niz poprzednio. Jakis tydzien przed tym wszystkim wymienilem cewke, moglo to miec wplyw??? Plyn w chlodnicy sprawdzony szczelnosc ukladu chlodzacego tez, komputer z kolei pokazuje blad zwiazany z sonda lamba....mial ktos taki dziwny problem??? Za dwa dni wylatuje na wczasy i nie wiem czy moge autem w takim stanie pojechac na lotnisko ...to ok 120 km....
M_ILES Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Przyczyn tego moze byc wiele, plyn chlodzacy sie zaswieca gdy termostat nie otwiera obiegu przy bodaj 95C, temp.rosnie, gdy czujnik temp. plynu jest uszkodzony(to bardzo prawdopodobne) po zalaczeniu klimy temp.spada - to naturalne. Moze to sprzeglo wiskotyczne, sprawdz wentylator czy sie wlacza. Moze tez pompa, ale to wrozby... Najlepiej zrobic VAG! A problemy z odpalaniem to sonda lambda do wymiany byc moze kolego, ale jak juz wspomnialem VAG pomoglby bardzo. [Cewka nie powinna miec nic do rzeczy (nie zaswieca sie ENGINE prawrda?)] Powodzenia
maciec0 Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 nie wiem czy zdaze zrobic autko przed wyjazdem -wyjazd pojutrze - moge zaryzykowac z ta usterka czy lepiej nie?
M_ILES Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Nic chce nic sugerowac , po co masz z rodzinka stanac w polu na pare godzin, w deszczu, jadac na wakacje?
Wandej Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Przyczyn tego moze byc wiele, plyn chlodzacy sie zaswieca gdy termostat nie otwiera obiegu przy bodaj 95C, temp.rosnie, gdy czujnik temp. plynu jest uszkodzony(to bardzo prawdopodobne) po zalaczeniu klimy temp.spada - to naturalne. Moze to sprzeglo wiskotyczne, sprawdz wentylator czy sie wlacza. Moze tez pompa, ale to wrozby... Najlepiej zrobic VAG! A problemy z odpalaniem to sonda lambda do wymiany byc moze kolego, ale jak juz wspomnialem VAG pomoglby bardzo. [Cewka nie powinna miec nic do rzeczy (nie zaswieca sie ENGINE prawrda?)] Powodzenia w b6 już nie ma wiskozy tylko elektryczne wentylatory przeciez :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 termostat otwiera sie przy 87*,wysokośc temperatury chłodziwa ma wpływ na ustalanie mieszanki-wszystko ze sobą się łączy-sprawdz czujniki temperatury-na zimnym silniku i na rozgrzanym,napisz co to za błąd sondy lambda-bo i to może miec znaczenie... ...cewki wymienia sie kompletami i czy silnik AVJ,czy AWT z Twojego opisu?
maciec0 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 silnik AWT oczywiscie zle mi sie kliknelo, problem rozwiazany wystarczylo rozpiac czujnik temperatury i wszystko (oczywiscie poza wiatrakami) wrocilo do normy, czujnik wymieniony (koszt 64zl) i jest juz ok, co do bledu sondy lamda napisze po powrocie bo nie pamietam kodu bledu a po 12 sierpnia bede robil wszystko co nie podoba mi sie w autku od sondy lambda zaczynajac a na zawieszeniu konczac... jeszcze raz dziekuje za trafna diagnoze pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się