jarecki317 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam serdecznie i proszę o pomoc kolegów. Otóż problem polega na tym, ze przekraczając 3,5 tyś obrotów na 3 i 4 biegu silnik nagle traci moc a wszystko wraca do normy gdy go zgaszę i włączę ponownie. Wiele naczytałem sie na forum na temat tych błędów. Wiem że turbina jest bez zarzutu (żadnego zapieczenia, itp.), szczelność układu również sprawdziłem, pozostaje więc N75, nie jestem tylko pewien czy uszkodzony N75 spowoduje wszystkie trzy błędy podane w tytule. Proszę o rade
Sztomel Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Jeśli w Twoim samochodzie czujnik G71/G72 jest na rurze powietrza doładowanego pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym to masz usterkę elektryczną tych obydwu czujników umieszczonych w jednej obudowie czyli albo zwarcie z masą albo z plusem albo przerwa w ciągłości sygnału, trzeci błąd jest efektem tych dwóch pierwszych. Musisz zatem sprawdzić stan pinów we wtyczce do G71/G72, stan wiązki i jej izolacji, bezpieczniki (opisane jako sterowanie silnika), podmienić na próbę sam czujnik od jakiegoś forumowicza a najlepiej jak zrobisz log dynamiczny grup 011 i 010 oraz statyczny grupy 007 i wkleisz linki do tych logów. Logi najlepiej po wykonaniu Vagiem wkleić na stronę http://vaglog.rtnet.pl i skopiować z tej strony gotowe linki do logów.
Lukasz_N Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Czujnik cisnienienia i temperatury powietrza jest przyczyna.
jarecki317 Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 Sztomel czy te dwa czujniki są złączone w jeden czy są to dwa różne? Faktycznie na rurze prowadzącej do intercoolera jest czujnik na samej górze, czy to ten? Jeśli w Twoim samochodzie czujnik G71/G72 jest na rurze powietrza doładowanego pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym to masz usterkę elektryczną tych obydwu czujników umieszczonych w jednej obudowie czyli albo zwarcie z masą albo z plusem albo przerwa w ciągłości sygnału, trzeci błąd jest efektem tych dwóch pierwszych. Musisz zatem sprawdzić stan pinów we wtyczce do G71/G72, stan wiązki i jej izolacji, bezpieczniki (opisane jako sterowanie silnika), podmienić na próbę sam czujnik od jakiegoś forumowicza a najlepiej jak zrobisz log dynamiczny grup 011 i 010 oraz statyczny grupy 007 i wkleisz linki do tych logów. Logi najlepiej po wykonaniu Vagiem wkleić na stronę http://vaglog.rtnet.pl i skopiować z tej strony gotowe linki do logów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się