Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki silnik diesla wybrać POMÓŻCIE


karcz3

Rekomendowane odpowiedzi

Brać ale nie w ciemno nie? Poczytaj sobie wątek silniki diesla. Tak wsio wyłożone kawa na ławę. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 AHH, pompki niestety dalej drogie w naprawie, a w przypadku VP idzie kupić graty za flaszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd do 90 konnego silnika zaplacilem za rozrząd 400 zł a do 116 konnego silnika 1200)

Mówisz o częsciach z robocizną czy samych częsciach do AJM. Bo to prawie 2 razy tyle co ja zapłaciłem za części. Mówie o AJM.

Co do silników to AFNa bym zapodał. 110 km. Mały moment. Ale Chyba najbardziej ekonomiczny i bezawaryjny. A jesli chodzi o osiągi to AJM. Ma ciekawy moment obrotowy co sprawia ze pięknie rwie z miejsca. Smiegam AJM ponad 2 lata i nie było problemów. Widomo olej i paliwo wg scisłych norm.

Co do 2,5 nie wypowaidam sie bo nie miałem okazji.

Ale miałem ten sam dylemat jak szukałem 1 TDIka

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrzad w ASO do AJM to koszt ok 450zł :cool1:

tzw. zestaw naprawczy rozrządu nie licząc pompy wody i hydraulicznego napinacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukałem 90 konnego dieselka, a wyszło po, że mam 110 konna jednostke w której niestety niesprawdziłem za bardzo turba i sie wpakowałem w koszty ok 700 zł, tak wiec jak sprawdzisz sobie autko czy nie bedzie sie pakowało w trybik awarji to bierz smiało 110, a jak chcesz miec tylko do jazdy to łap 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chcę kupić B6 z 2002-2003 to też 1,9 TDI brać ?

AWX

do B6 szukalbym jednak AVF. 6 biegow i wieksza tarcza sprzegla (przyda sie do wirusow)..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mało latasz w długie trasy to akurat skrzynia jest tak zestopniowywana że lepiej jeździło mi się AWXem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam posiadam 90 konną jednostkę z 98 roku i jestem bardzo zadowolony. Przy ustawieniu na komputerze większej dawki paliwa samochód praktycznie nie odbiega od 110. Części są w miarę tanie a samochód jest naprawdę fajny. Spalanie na trasie 4,6 miasto 5,4 a cykl mieszany 5,0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierz AFN są nie do zdarcia mam go 3 lata i nie narzekam świetny silniczek!!![br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 17:46_________________________________________________w zasadzie to tego 1.9 che wsadzić do budy 2.5 tdi quattro wiec o czymś to świadczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...