virus 1 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witajcie Mam problem z a4 b7 silnik BPW, motor na wolnych obrotach się trzęsie (telepie całym autem ) po lekkim dodaniu gazu ustaje. Silnik trzęsie się tylko na rozgrzanym temp 90 na zimnym wszystko jest ok. Vag nie pokazał błędów, co to może być wałek rozrządu czy może regulatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witajcie Mam problem z a4 b7 silnik BPW, motor na wolnych obrotach się trzęsie (telepie całym autem ) po lekkim dodaniu gazu ustaje. Silnik trzęsie się tylko na rozgrzanym temp 90 na zimnym wszystko jest ok. Vag nie pokazał błędów, co to może być wałek rozrządu czy może regulatory? Było już wiele na temat tego zagadnienia Sam wyryłem na pamięć, że może to być uszkodzona plecionka przy katalizatorze albo przestawiony kąt synchro (moj przypadek) albo.... no właśnie jest pewnie jeszcze innych pare takich "albo" ale zacznij od tych które ci zapodałem (znajdziesz je w szukajce) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Poduszki silnika także do sprawdzenia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 tylko ze silnik zachowuje się jak by wypadał jeden cylinder na wolnych, jak pozostawię go odpalonego przez 20min to zaczyna kopcić na siwo podczas jazdy nie kopci tylko jak postoi odpalony przez 15-20min oleju też nie ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 tylko ze silnik zachowuje się jak by wypadał jeden cylinder na wolnych, jak pozostawię go odpalonego przez 20min to zaczyna kopcić na siwo podczas jazdy nie kopci tylko jak postoi odpalony przez 15-20min oleju też nie ubywa Toż koledzy wcześniej napisali - kąt synchro do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grringo 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Mam taki sam silnik i dokładnie identyczny problem. Panowie a ASO zdiagnozowali, że pompowtryskiwacz na 4 cylindrze jest do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ja właśnie będę jechał na sprawdzenie pompek i zobaczymy wie ktoś jaki nr pd jest w BPW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 na konczacym sie dwumasie tez tak trzepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 na konczacym sie dwumasie tez tak trzepie raczej na skonczonym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 no ale tu jest tak ze jeden cylinder wypada ale tylko na ciepłym na zimnym jest ok wiec to chyba nie dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 na konczacym sie dwumasie tez tak trzepie raczej na skonczonym... heh jesli lekko telepie mozna na Vagu ustawic obroty tak zeby je zniwelowac widzialem jak mecher to robil ale tak czy tak dwumas byl do wymiany [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 18:48_________________________________________________ no ale tu jest tak ze jeden cylinder wypada ale tylko na ciepłym na zimnym jest ok wiec to chyba nie dwumas no raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 ta sama historia trzeba będzie przejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 czekamy na wiesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Ja już problem rozwiązałem sprawdźcie korekcie i bipy czy są w normie, u mnie na 4 cylindrze pompa padła. Teraz po wymianie motor chodzi jak trzeba, warto zmienić uszczelniacze na wszystkich po wymianie duża poprawa bipów Wymianę zrobiłem sam jak ktoś ma jakieś pojęcie to wymiana nie jest trudna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się