Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Zmiana standardowych hamulcow na 312mm


bouzuki

Rekomendowane odpowiedzi

Czy do zmiany standardowych hamulców na 312 mm w B6 AVB oprócz zacisków,jarzm,tarcz i klocków będę potrzebował jeszcze jakichś dodatkowych części?

Mam zamiar pobawić się końcem tego tygodnia i nie chciałbym zostać z rozgrzebanym samochodem na weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,chyba jednak Ty powinieneś dokładnie przeczytać mojego posta uwzględniając typ samochodu,który mam w profilu-AVB.

Cały temat,do którego mnie odsyłasz i który zresztą przeczytałem wcześniej niż otworzyłem nowy temat jest o autach AWX i AVF,które mają zamontowane tarcze 288 mmm.Nie ma w nim ani jednego zdania o AVB.Z tego co doczytałem w innych tematach na forum,bez odsyłania mnie do nich,to AVB ma fabrycznie zaciski LUCAS i tarcze 280 mmm.

Stąd zadałem pytanie oczekując krótkiego TAK lub NIE.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia czy masz 280 czy 288 bo i tak wymieniasz praktycznie wszystko to samo czyli:

- Zaciski z jarzmami

- Klocki

- Tarcze

Reszta czyli np. osłony za tarczami czy przewody hamulcowe są dokladnie takie same.

W 288mm można by zostawić ori zaciki i klocki ale raczej nigdzie nie kupisz samych jarzm pod 312 więc i tak musisz kupić komplet. A klocki warto przy jednej robocie od razu zapodać nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o taką odpowiedż mi chodziło.Dziękuję.[br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 13:54_________________________________________________A więc jestem po wymianie hamulców na 312mm.Są dwie różnice pomiędzy adaptacją hamulców 280 mm,jakie ma AVB,a 288 mm,które ma AWX.

W AVB płyn hamulcowy jest doprowadzany przewodami gumowymi,które przy zaciskach przechodzą w miedziane.

Te miedziane są śmiesznie wyprofilowane i nie pasują do zacisków 312 mm.Trzeba je skracać lub inaczej rozwiązać sprawę.

Problem rozwiązałem kupując dwa dłuższe przewody gumowe,którymi zastąpiłem stare rozwiązanie.

Aby podczepić przewody hamulcowe,ABS oraz te od czujników klocków musiałem przełożyć blaszki podtrzymujące ze starych zacisków,bo przy kupionych nie było.Ten z lewej strony przełożyłem na prawą,a ten z prawej na lewą.I wtedy wszystko spasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popelniles blad bo nie kupiles zaciskow razem z metalowymi przewodami które sa od tego by schładzać plyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny błąd to przejście na 312/25mm :>

mógł od razu wrzucac 320/30mm :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee noooooooo, ja do stukonnego tdika to bym zapodał hample chociaż od RS-a :decayed:

no ja się nad takowymi coraz częściej się zastanawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee noooooooo, ja do stukonnego tdika to bym zapodał hample chociaż od RS-a :decayed:

no ja się nad takowymi coraz częściej się zastanawiam...

i tak je przegrzejesz :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz ceramikę do A4 ???? bardzo proszę:

http://www.movitbrakes.com/produkte/keramik/

:kox: :kox: :slina: :slina: :drool: :drool: :buhaha: :buhaha:

teraz to chyba nie zasnę... :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chcesz znac ceny ????

zaczynają sie od 5 ojro netto za kpl na oś :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chcesz znac ceny ????

zaczynają sie od 5 ojro netto za kpl na oś :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

wiem dlatego nie zasne... Tak to bym sobie kupił i byłby spokój... :decayed: :decayed: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w czym problem ?

:> :> :> :> :> :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szkodzi, i tak tam nie mieliby wydac drobnych

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...