zielony04 Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 Mam pytanie czy zmiana softu sterującego turbiną była niezbędna !!!!!!!!! Czy bez zmiany softu można by spokojnie, jeżdzić ( mam AFN z czipem i dylemat z turbiną regerować starą czy szukać od AWX-a)
Iverson Opublikowano 22 Września 2007 Opublikowano 22 Września 2007 Spanky robiłes pomiary czasowe?? Ile do 100 urwałeś-1 sek. czy więcej w stosunku do samego softu!?
spanky Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 Mam pytanie czy zmiana softu sterującego turbiną była niezbędna !!!!!!!!! Czy bez zmiany softu można by spokojnie, jeżdzić ( mam AFN z czipem i dylemat z turbiną regerować starą czy szukać od AWX-a) moim zdaniem jest niezbedna .... Spanky robiłes pomiary czasowe?? Ile do 100 urwałeś-1 sek. czy więcej w stosunku do samego softu!? jeszcze nie ... wczoraj dopiero dopadłem G-tech'a ... [moze w łikend sie pobawie .... ] sporej róznicy 0-100 sie nie spodziewam ... jak widac po wykresie zmiany dotycza zachowania sie autka na wyzszych obrotach ....
wosiek Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 zastanawia mnie dlaczego rurke olejąwą także wymieniałeś?? nie pasowała seryjna?? jak ja wstawiałem do golfa z silnikiem AHU (90km) turbo od AWX to przewód pasował tylko trzeba było go lekko przegiąć,z tym że tam to turbawka była podobna wielkością do zabawki
spanky Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 zastanawia mnie dlaczego rurke olejąwą także wymieniałeś?? nie pasowała seryjna?? jak najbardziej pasowala .. kupilem taka sama tylko ze nowa . ... a zdecydowałem sie na wymiane gdyz chcialem aby nowe fabrycznie turbulum mialo dostarczane oleum do smarowania/chłodzenia nowa fabrycznie rurka ... [sa dwie szkoly: jedni wymieniaja [w tym silniku rurka olejowa jest blisko kolektora a co za tym idzie dzialaja na nia wysokie temperatury a wiadomo jak to odbija sie na oleju] inni nie ... oczywiscie mozna bylo stara wyplukac i sprawdzic droznosc ale ja takich kompromisów nie uznaje [koszt -120 zł]]
wosiek Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 ale od czego rurka miała by się zapchać skoro idzie tamtędy olej a nie brudy...?? i jaka różnica będzie czy to jest stara rurka czy nie ?? przecież przy nowej rurce tak samo będzie olej się nagrzewał... czyż nie??
sosna_78 Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 A czy jest możliwość zamontowania do AFN'a większego SIMC'a od jakiegośinnego modelu, czy ktoś to może robił?
Motor Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 zastanawia mnie dlaczego rurke olejąwą także wymieniałeś?? nie pasowała seryjna?? jak najbardziej pasowala .. kupilem taka sama tylko ze nowa . ... a zdecydowałem sie na wymiane gdyz chcialem aby nowe fabrycznie turbulum mialo dostarczane oleum do smarowania/chłodzenia nowa fabrycznie rurka ... [sa dwie szkoly: jedni wymieniaja [w tym silniku rurka olejowa jest blisko kolektora a co za tym idzie dzialaja na nia wysokie temperatury a wiadomo jak to odbija sie na oleju] inni nie ... oczywiscie mozna bylo stara wyplukac i sprawdzic droznosc ale ja takich kompromisów nie uznaje [koszt -120 zł]] :th:
spanky Opublikowano 13 Października 2007 Autor Opublikowano 13 Października 2007 ale od czego rurka miała by się zapchać skoro idzie tamtędy olej a nie brudy...?? i jaka różnica będzie czy to jest stara rurka czy nie ?? przecież przy nowej rurce tak samo będzie olej się nagrzewał... czyż nie?? jak napisałem wyzej ... chodzi o to ze jezeli przewód jest blisko kolektora to olej w nim potrafi sie zapiec przez co przewod traci drożność ... A czy jest możliwość zamontowania do AFN'a większego SIMC'a od jakiegośinnego modelu, czy ktoś to może robił? jezeli juz to mozna cos kombinowac z drugiej strony .. ale czy jest sens .. jak juz to isc na całośc i założyc FMIC ....[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2007, 08:11 _________________________________________________ Spanky robiłes pomiary czasowe?? Ile do 100 urwałeś-1 sek. czy więcej w stosunku do samego softu!? zrobilem ostatnio pamiary od 0-60 mph .... 3 próby ... (szkoda mi sprzegła) ... 1- 8.61 s 2- 8.21 s 3- 8.22 s jak widac nie jest zle .... przed wymiana turbulum i korekcja softu (na setupie 130 PS/280 Nm) było cos w granicach ~9.5 s .. [pomiary robione tym samym urzadzeniem i na tej samej drodze .... ]
Iverson Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 No i super Spanky , czyli moja teoria o urwanej sek. okazała się prawdą. ja chyba będę wkładał turbo AWX do AJM'a jak dobrze pójdzie i zobaczymy co z tego wyjdzie!! (czy świst turbinki AWX jest większy od Twojej AFN,AVG?)
spanky Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 (czy świst turbinki AWX jest większy od Twojej AFN,AVG?) nie mam porównania .. bo razem z wymiana turbulum wywalilem kata .... i teraz gwizdze jak trzeba ....
Iverson Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 powiem Ci ,że na moim AFN'ie też ładnie sobie pogwizduje (kat wywalony), najbardziej słyszalne w zakresie 1900-2300 obr. uwielbiam ten dźwięk. hyhyhy
Kowicz Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Siemka Już mam zakupioną turbinkę teraz tylko kwestia dorobienia przejściówki i tu mam pytanie: Czy jest możliwość kupienia oryginalnego węża od 130stki (podobno pasuje) czy lepiej dorabiać redukcję u tokarza? Pozdro
spanky Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Siemka Już mam zakupioną turbinkę teraz tylko kwestia dorobienia przejściówki i tu mam pytanie: Czy jest możliwość kupienia oryginalnego węża od 130stki (podobno pasuje) czy lepiej dorabiać redukcję u tokarza? Pozdro jak najbardziej mozna kupic [tylko ze taki waz to koszt 500 zł [nowy], a uzywane na allegro wcale nie sa tansze ]
Kowicz Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 WoW No to faktycznie nieopłacalne to jest. W taki razie będę musiał poszukać tokarza albo czekać na Rogala. Kwestia jeszcze jaką średnicę ma mieć przejściówka od strony węża? PS. może ktoś jest zainteresowany nową turbinką od AWX? (koszt: 1200)
Maniusiek28 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 WoW No to faktycznie nieopłacalne to jest. W taki razie będę musiał poszukać tokarza albo czekać na Rogala. Kwestia jeszcze jaką średnicę ma mieć przejściówka od strony węża? PS. może ktoś jest zainteresowany nową turbinką od AWX? (koszt: 1200) ja kupowałem przejściówkę od ctv....średnica od stronki węża to 36mm
zielony04 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam Spanky a te nadkole od Audi S4 (B5) pasuje plug and play. czy należy przy wkładaniu coś nad nim popracować ???? :naughty:
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam Spanky a te nadkole od Audi S4 (B5) pasuje plug and play. czy należy przy wkładaniu coś nad nim popracować ???? :naughty: plug&play .... 30 minut spokojnej roboty ze zdjeciem kola ....
Kowicz Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ja nadkole sobie sam zrobiłem i wg mnie wygląda lepiej niż oryginał od s4 Porobiłem nacięcia, odpowiednio je ustawiłem, pokleiłem na gorąco i pomalowałem. Jak najbardziej spełnia swoją funkcję bo temperaturka spadła o 15 stopni Koszt: # jeden wkład do pistoletu # 2h czasu PS. jakby ktoś chciał to mam przejściówki do turbiny z aluminium (bardzo dobrze wykonane)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się