Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] AVG+turbulum AWX+czips+......


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie czy zmiana softu sterującego turbiną była niezbędna !!!!!!!!!

Czy bez zmiany softu można by spokojnie, jeżdzić ( mam AFN z czipem i dylemat z turbiną regerować starą czy szukać od AWX-a) :mysli:

Opublikowano

Spanky robiłes pomiary czasowe?? Ile do 100 urwałeś-1 sek. czy więcej w stosunku do samego softu!?

Opublikowano

Mam pytanie czy zmiana softu sterującego turbiną była niezbędna !!!!!!!!!

Czy bez zmiany softu można by spokojnie, jeżdzić ( mam AFN z czipem i dylemat z turbiną regerować starą czy szukać od AWX-a) :mysli:

moim zdaniem jest niezbedna ....

Spanky robiłes pomiary czasowe?? Ile do 100 urwałeś-1 sek. czy więcej w stosunku do samego softu!?

jeszcze nie ... wczoraj dopiero dopadłem G-tech'a ... :evil: [moze w łikend sie pobawie .... :kox:]

sporej róznicy 0-100 sie nie spodziewam ... jak widac po wykresie zmiany dotycza zachowania sie autka na wyzszych obrotach .... ;)

Opublikowano

zastanawia mnie dlaczego rurke olejąwą także wymieniałeś?? nie pasowała seryjna?? jak ja wstawiałem do golfa z silnikiem AHU (90km) turbo od AWX to przewód pasował tylko trzeba było go lekko przegiąć,z tym że tam to turbawka była podobna wielkością do zabawki :D

Opublikowano

zastanawia mnie dlaczego rurke olejąwą także wymieniałeś?? nie pasowała seryjna??

jak najbardziej pasowala .. kupilem taka sama tylko ze nowa . :naughty: ... a zdecydowałem sie na wymiane gdyz chcialem aby nowe fabrycznie turbulum mialo dostarczane oleum do smarowania/chłodzenia nowa fabrycznie rurka ... :naughty:

[sa dwie szkoly: jedni wymieniaja [w tym silniku rurka olejowa jest blisko kolektora a co za tym idzie dzialaja na nia wysokie temperatury a wiadomo jak to odbija sie na oleju] inni nie ... oczywiscie mozna bylo stara wyplukac i sprawdzic droznosc ale ja takich kompromisów nie uznaje ;) [koszt -120 zł]]

Opublikowano

ale od czego rurka miała by się zapchać skoro idzie tamtędy olej a nie brudy...?? i jaka różnica będzie czy to jest stara rurka czy nie ?? przecież przy nowej rurce tak samo będzie olej się nagrzewał... czyż nie??

Opublikowano

zastanawia mnie dlaczego rurke olejąwą także wymieniałeś?? nie pasowała seryjna??

jak najbardziej pasowala .. kupilem taka sama tylko ze nowa . :naughty: ... a zdecydowałem sie na wymiane gdyz chcialem aby nowe fabrycznie turbulum mialo dostarczane oleum do smarowania/chłodzenia nowa fabrycznie rurka ... :naughty:

[sa dwie szkoly: jedni wymieniaja [w tym silniku rurka olejowa jest blisko kolektora a co za tym idzie dzialaja na nia wysokie temperatury a wiadomo jak to odbija sie na oleju] inni nie ... oczywiscie mozna bylo stara wyplukac i sprawdzic droznosc ale ja takich kompromisów nie uznaje ;) [koszt -120 zł]]

:th:

Opublikowano

ale od czego rurka miała by się zapchać skoro idzie tamtędy olej a nie brudy...?? i jaka różnica będzie czy to jest stara rurka czy nie ?? przecież przy nowej rurce tak samo będzie olej się nagrzewał... czyż nie??

jak napisałem wyzej ... chodzi o to ze jezeli przewód jest blisko kolektora to olej w nim potrafi sie zapiec przez co przewod traci drożność ...

A czy jest możliwość zamontowania do AFN'a większego SIMC'a od jakiegośinnego modelu, czy ktoś to może robił?

jezeli juz to mozna cos kombinowac z drugiej strony .. ale czy jest sens .. jak juz to isc na całośc i założyc FMIC ....[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2007, 08:11 _________________________________________________

Spanky robiłes pomiary czasowe?? Ile do 100 urwałeś-1 sek. czy więcej w stosunku do samego softu!?

zrobilem ostatnio pamiary od 0-60 mph ....

3 próby ... (szkoda mi sprzegła) ... ;)

1- 8.61 s

2- 8.21 s

3- 8.22 s

jak widac nie jest zle .... :naughty:

przed wymiana turbulum i korekcja softu (na setupie 130 PS/280 Nm) było cos w granicach ~9.5 s ..

[pomiary robione tym samym urzadzeniem i na tej samej drodze .... ]

Opublikowano

No i super Spanky , czyli moja teoria o urwanej sek. okazała się prawdą. ja chyba będę wkładał turbo AWX do AJM'a jak dobrze pójdzie i zobaczymy co z tego wyjdzie!! (czy świst turbinki AWX jest większy od Twojej AFN,AVG?)

Opublikowano

(czy świst turbinki AWX jest większy od Twojej AFN,AVG?)

nie mam porównania .. bo razem z wymiana turbulum wywalilem kata .... i teraz gwizdze jak trzeba .... :evil:

Opublikowano

powiem Ci ,że na moim AFN'ie też ładnie sobie pogwizduje (kat wywalony), najbardziej słyszalne w zakresie 1900-2300 obr. uwielbiam ten dźwięk. hyhyhy

Opublikowano

Siemka

Już mam zakupioną turbinkę teraz tylko kwestia dorobienia przejściówki i tu mam pytanie:

Czy jest możliwość kupienia oryginalnego węża od 130stki (podobno pasuje) czy lepiej dorabiać redukcję u tokarza?

Pozdro

Opublikowano

Siemka

Już mam zakupioną turbinkę teraz tylko kwestia dorobienia przejściówki i tu mam pytanie:

Czy jest możliwość kupienia oryginalnego węża od 130stki (podobno pasuje) czy lepiej dorabiać redukcję u tokarza?

Pozdro

jak najbardziej mozna kupic [tylko ze taki waz to koszt 500 zł [nowy], a uzywane na allegro wcale nie sa tansze ] :confused4:

Opublikowano

WoW

No to faktycznie nieopłacalne to jest. W taki razie będę musiał poszukać tokarza albo czekać na Rogala.

Kwestia jeszcze jaką średnicę ma mieć przejściówka od strony węża?

PS. może ktoś jest zainteresowany nową turbinką od AWX? (koszt: 1200)

Opublikowano

WoW

No to faktycznie nieopłacalne to jest. W taki razie będę musiał poszukać tokarza albo czekać na Rogala.

Kwestia jeszcze jaką średnicę ma mieć przejściówka od strony węża?

PS. może ktoś jest zainteresowany nową turbinką od AWX? (koszt: 1200)

ja kupowałem przejściówkę od ctv....średnica od stronki węża to 36mm

Opublikowano

pasuje p&p

Opublikowano

Witam

Spanky a te nadkole od Audi S4 (B5) pasuje plug and play. czy należy przy wkładaniu coś nad nim popracować ???? :naughty: :naughty: :naughty:

plug&play .... 30 minut spokojnej roboty ze zdjeciem kola .... :decayed:

Opublikowano

Ja nadkole sobie sam zrobiłem i wg mnie wygląda lepiej niż oryginał od s4 :wink4:

Porobiłem nacięcia, odpowiednio je ustawiłem, pokleiłem na gorąco i pomalowałem.

Jak najbardziej spełnia swoją funkcję bo temperaturka spadła o 15 stopni :naughty:

Koszt:

# jeden wkład do pistoletu

# 2h czasu

PS. jakby ktoś chciał to mam przejściówki do turbiny z aluminium (bardzo dobrze wykonane)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...