Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę - logi statyczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jutro pojutrze zrobię dynamiczne - na razie zrobiłem statyczne i ni jak się mają niektóre rzeczy do tego co piszą na forum (blok 011)

ale nie ma co owijać - wygląda to tak:

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/000-basic.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/000-measuring.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/001-measuring.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/002-measuring.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/003-basic-OFF.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/003-basic-ON.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/004-basic-EARLY.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/004-basic-LATE.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/007-measuring.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/010-measuring.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/011-basic-OFF.jpg

http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/011-basic-ON.jpg

OBSERWOWAŁEM SZTANGę - przy opcji ONN - sztanga jest w górę podniesiona maksymalnie - przy opcji OFF - maksymalnie idzie na dół - mocno i agresywnie bez żadnych oporów i dźwięków. bardzo czysto i ładnie.

bardzo proszę o analizę tego jeśli można - jeśli tu coś będzi enie halo - nie chcę niepotrzebnei robić dynamicznych przed wymianą czegoś.

dlaczego robię logi? przy dodawaniu gazu wyraźnie czyję po lewej stronie kierownicy spod maski syczenie - jak przestaję dodawać gazu i nie potrzeba wyraźnie mocy syczenie ustaje - ustaje też w momencie kiedy np. pojadę bez przepływki - np. odepnę wtycznę od przepływki, no ale wtedy oczywiście jedziemy jak osiołki pod górkę, a nie jak audi 110 koni.

chce zlokalizować przyczynę tego syczenia - może jakś vagiem dam rade- wszystkie rury sprawdzone - auto mocno i ładnie ciągnie, ale jest to denerwujące.

jak wspomniałem szczególnie dziwny jest blok 011BS - dokładnie odwrotnie podaje niż na instrukcjach tutaj: http://img201.imageshack.us/img201/613/11bsus5.jpg

o co to oże chodzić -jakieś przewody zamienione czy ki piernik?

Opublikowano

Edited by Baskecior: Otworzyłem wątek i poprawiłem linki, a chrapuscie na drugi raz dam po uszach za wklejanie fotek ...

Do rzeczy:

1. Kat wtrysku do poprawy. w 000 dla BS musi być 51 jednostek.

2. Jesli auto było rozgrzane, to sugeruję przyjrzeć się termostatowi. Jesli po normalnej jeździe nie osiagasz 90 st C w 007 , zmien na oryginalny termostat BTT z ASO.

3. Ze statycznych zrób jeszcze 013 (wyłaczone wszystkie odbiorniki prądu)

4. Jesli slyszysz świst spod maski, masz niewielką nieszczelnośc. Poproszę o logi dynamiczne z 003, 008 i 011.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...