chrapusta Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 jutro pojutrze zrobię dynamiczne - na razie zrobiłem statyczne i ni jak się mają niektóre rzeczy do tego co piszą na forum (blok 011) ale nie ma co owijać - wygląda to tak: http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/000-basic.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/000-measuring.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/001-measuring.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/002-measuring.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/003-basic-OFF.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/003-basic-ON.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/004-basic-EARLY.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/004-basic-LATE.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/007-measuring.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/010-measuring.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/011-basic-OFF.jpg http://www.star.net.pl/~warlock/vagi/011-basic-ON.jpg OBSERWOWAŁEM SZTANGę - przy opcji ONN - sztanga jest w górę podniesiona maksymalnie - przy opcji OFF - maksymalnie idzie na dół - mocno i agresywnie bez żadnych oporów i dźwięków. bardzo czysto i ładnie. bardzo proszę o analizę tego jeśli można - jeśli tu coś będzi enie halo - nie chcę niepotrzebnei robić dynamicznych przed wymianą czegoś. dlaczego robię logi? przy dodawaniu gazu wyraźnie czyję po lewej stronie kierownicy spod maski syczenie - jak przestaję dodawać gazu i nie potrzeba wyraźnie mocy syczenie ustaje - ustaje też w momencie kiedy np. pojadę bez przepływki - np. odepnę wtycznę od przepływki, no ale wtedy oczywiście jedziemy jak osiołki pod górkę, a nie jak audi 110 koni. chce zlokalizować przyczynę tego syczenia - może jakś vagiem dam rade- wszystkie rury sprawdzone - auto mocno i ładnie ciągnie, ale jest to denerwujące. jak wspomniałem szczególnie dziwny jest blok 011BS - dokładnie odwrotnie podaje niż na instrukcjach tutaj: http://img201.imageshack.us/img201/613/11bsus5.jpg o co to oże chodzić -jakieś przewody zamienione czy ki piernik?
baskecior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Edited by Baskecior: Otworzyłem wątek i poprawiłem linki, a chrapuscie na drugi raz dam po uszach za wklejanie fotek ... Do rzeczy: 1. Kat wtrysku do poprawy. w 000 dla BS musi być 51 jednostek. 2. Jesli auto było rozgrzane, to sugeruję przyjrzeć się termostatowi. Jesli po normalnej jeździe nie osiagasz 90 st C w 007 , zmien na oryginalny termostat BTT z ASO. 3. Ze statycznych zrób jeszcze 013 (wyłaczone wszystkie odbiorniki prądu) 4. Jesli slyszysz świst spod maski, masz niewielką nieszczelnośc. Poproszę o logi dynamiczne z 003, 008 i 011.
pre_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,15974.0.html czy to jest ten sam wątek, czy nie ?
baskecior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,15974.0.html czy to jest ten sam wątek, czy nie ? Przepraszam ... ciezki dzień ... ;( Zamykam ponownie. sam się pogubiłem i latałem pomiędzy tymi tematami i się dziwowałem... [pre_pl]
Rekomendowane odpowiedzi