czecho79 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 witam mam pytanie do uzytkownikow b6 2,0 ALT benzyna czy ktos robil chip tuning jesli tak to prosze o opinie, ile KM ile NM, pozdrawiam
Guregoru Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Nie ten dział[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 19:01_________________________________________________Ps. a wykres ALT jest tu więc na drugi raz poszukaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=99044.0;highlight=alt+wykres
czecho79 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 no tak ale to jest przed chip tuningiem a mnie chodzi o to ile mozna mocy zyskac po chipie w tym silniku nie zmniejszajac jego zywotnosci drastycznie
czecho79 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 dlaczego nic niezyskam nieda sie podniesc mocy wogule ?
Mathis Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Niestety ale bez turbo lub kompresora nic nie zdziałasz.
Maciek80 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Coś tam zyskasz ale pewnie mniej niż 10KM, więc nie wiem czy warto kasę na to wydawać... Gdzieś na necie widziałem ofertę z przykładowymi wynikami dla 2.0 ALT, nie mam czasu żeby teraz szukać ale dla przykładu na stronie UNITRONIC jest wykres 2.0 FSI 137 KM zmierzone w serii i 146 KM po chipie - przyrost zaledwie 9 KM. http://www.unitronic.pl/Wykresy/
czecho79 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 to dlaczego tak cienko co jest nie tak z tym silnikiem? to ze niema turbiny ? a moze by sie dalo turbine dodac ?
Thom4s Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 to dlaczego tak cienko co jest nie tak z tym silnikiem? to ze niema turbiny ? a moze by sie dalo turbine dodac ? Dokładnie, wolnossak. Turbinę da się dołożyć, ale taniej wyjdzie ci kupić 1.8T. ALT to ogólnie beznadziejny silnik.
rob555 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 to dlaczego tak cienko co jest nie tak z tym silnikiem? to ze niema turbiny ? a moze by sie dalo turbine dodac ? W uproszczeniu by wygenerowac wiecej mocy trzeba dostarczyc wiecej paliwa. By te paliwo moglo sie spalic prawidlowo trzeba dostarczyc wiecej powietrza. U Ciebie masz silnik wolnossacy czyli tylko modyfikacja dolotu, walkow czy obrobka glowicy sa w stanie poprawic na tyle przeplyw powietrza by wygenerowac "sensowne" przyrosty. Koszty natomiast beda niewspolmierne, podobnie jak montaz turbo .... Naprawde lepiej sprzedat to auto i kupic cos co mozna dlubac od razu,
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 lub zostawić sobie i cieszyć się póki nie zacznie "wcinać" oleju
czecho79 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 a dalo by rade tam wstawic 1,8 t i jaka by byla cena takiego silnika ?[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 20:29_________________________________________________ to dlaczego tak cienko co jest nie tak z tym silnikiem? to ze niema turbiny ? a moze by sie dalo turbine dodac ? Dokładnie, wolnossak. Turbinę da się dołożyć, ale taniej wyjdzie ci kupić 1.8T. ALT to ogólnie beznadziejny silnik. nierozumie jak moze mnie taniej wyjsc kupno 1,8 t niz samej turbiny ?
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 a dalo by rade tam wstawic 1,8 t i jaka by byla cena takiego silnika ? zobacz na allegro cenę takich silników + do tego montaż + ewentualne problemy które zawsze wychodzą nierozumie jak moze mnie taniej wyjsc kupno 1,8 t niz samej turbiny ? Chłopie nie masz podstaw odnośnie zmian mechanicznych w aucie więc przyjmij że po prostu taniej i bardziej opłacalnie jest sprzedać auto i kupić inne z turbiną już. Nie jest to jakiś tekst który ma CI ubliżać czy coś po prostu tak jest. Założenie turbiny to nie tylko jej przykręcenie w powietrzu, pokrótce to inny kolektor wylotowy + dostarczenie smarowania turbiny + odprężenie silnika + fmic lub intercoler (przynajmniej przydał by się) + sterowanie tym wszytkim, np jakaś "świnka" lub coś bardziej zaawansowanego.... a gdzie robota? koszta astronomiczne a nie wspomniałem jeszcze o różnych innych rzeczach
michcio1985 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 alt to jest szrot,poczytaj opinie na ten temat w necie.pali jakby tych koni miał 150 a idzie jakby miał 90.nie pisze tu już o cewkach i spalaniu oleju.także dłubanie tago silnika mija sie z celem.jeżeli masz ponadprzeciętną bude która nie była bita spawana etc. i nie wykazuje znacznych oznak zmęczenia materiału to pobaw sie w swap silnika na 1.8T.jeśli buda ma zastrzeżenia to opchaj do żyda i kup auto które fabryka skomponowała.moim zdaniem najtańsza a zarazem najlepsza opcja.i do rezania będziesz miał szeroki wachlarz możliwości.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi