baskecior Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 NIe ma w PD czegos takiego jak kąt wtrysku. Względem czego zmierzysz kąt jak nie ma pompy ... wszystkim rządzi ECU. Każdy wtrysk sterowany jest elektronicznie a nie mechanicznie tak jak w systemach z pompą rotacyjna.
Piterex Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 u mnie podczas uruchomienia -idzie chmurka szarego dymu, a potem nic , no chyba że dam mocno w kiche...
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 u mnie w ogole dymka nie pusci rano na zimno i jak goracy :razz:
Piterex Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 ale fakt , że tylko rano tak się dzieje...
Gość Murzyn Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 Piterex, piotr1602, a wy to PD-ki macie :?: :roll:
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 PD to znaczy padaki :razz: :mrgreen: heheheh zartowalem oczywiscie to sa silniki na pompowtryskach
baskecior Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 1. Proszę nie spamować koledzy. 2. EOT: Jeszcze nie wiecie jak bardzo byście chcieli mieć taką jedną PaDakę ... :twisted:
bolek Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 Sprawdż świece żarowe,pewnie na dwie pali z rana jak jest zimny
Dabro Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 no i ja sie dołącze tez ma PD 115PS no i przy odpaleniu nie ma rużnic czy zimny , nagrzany czy wrzątek, małą ciemną chmurke puści, nic nie telepie śmiga wszystko jak najlepiej, Byłem na Vagu no i koles powiedział ze Turbo super wtryski tez, ale Jakis Zawor Recyrkulacji spalin jest troszke przybrudzony i przydałoby sie go wyczyścic bo moze tracić na mocy. Powiedźcie mi ile taki zabieg moze kosztować? I CO to jest Ten Zawór? Jak Go przeczyścić, czy sie wogóle da, moze trzeba nowy zakupić? żeby nie otwierac 2 tematu mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy silników AJM, Jak jade mam 90 stopni, jak zatrzymam sie i silnik chodzi to wskazówka opadnie o 1 kreske, jak rusze i podjade kawałek to wskazówka znów rośnie do 90 stopni, czy to normalna rzecz?? Ogrzewanie wszystko ok. Tylko ta wędrująca wskazówka.
pre_pl Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 ale Jakis Zawor Recyrkulacji spalin jest troszke przybrudzony i przydałoby sie go wyczyścic bo moze tracić na mocy. Powiedźcie mi ile taki zabieg moze kosztować? I CO to jest Ten Zawór? Jak Go przeczyścić, czy sie wogóle da, moze trzeba nowy zakupić? Zawór recyrkulacji spalin = EGR (z angielskiego) albo AGR ( niemiecki skrót) Da się to wyczyścić... Ile kosztuje ? nie mam pojęcia ... Koszt nowego dość znaczny... kilka grubych stów. Układ ten kieruje część spalin z kolektora wydechowego z powrotem do kolektora dolotowego (do ponownego przepalenia w silniku ). Dzieki temu zmniejsza się emisja spalin.
adadur Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 NIe ma w PD czegos takiego jak kąt wtrysku. Względem czego zmierzysz kąt jak nie ma pompy ... wszystkim rządzi ECU. Każdy wtrysk sterowany jest elektronicznie a nie mechanicznie tak jak w systemach z pompą rotacyjna. JEST!!! Fakt że sterowane jest to elektronicznie poprzez czujnik G40 (o ile pamiętam) ale jest coś takiego jak kąt wtrysku - logicznie myśląc musi być w każdym aucie z silnikiem spaliwnowym. Bo wrzuce dowody.
MASA Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Ja też miałem problem z dymieniem przy odpalaniu zimnego. Dziś się dowiedziałem (po sprawdzeniu oporu), że tylko jedna świeca mi grzeje - więc je natychmiast wymieniłem. Ale stracha miałem przy wykrecaniu - 3 poszły bez problemu, a ta czwarta za pompą - w lewo, w prawo - trochę gwint się zaciągnął, ale się udało bez zerwania - a byłoby zdejmowanie głowicy!!! Wstawiłem z polecenia słoweńskie ISKRA, czy ktoś coś słyszał o tych świecach, bo ja słyszałem o nich tylko skrajne opinie? Pozdrawiam MASA
pre_pl Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 MASA, aleś kotlecika odgrzał... w dodatku czy Twój post ma coś do dymienia w AJM ? Wstawiłem z polecenia słoweńskie ISKRA taaa, mój ojciec używał takich w Trabancie, dlaczego nie dałeś takich jak inni polecają ? Poszukać nie mogłeś przedtem i teraz dopiero pytasz. No więc jak pytasz i masz już założone : to są za***iste, ale inni niech kupują NGK albo BERU :diabel2:
v-piro Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 NIe ma w PD czegos takiego jak kąt wtrysku. Względem czego zmierzysz kąt jak nie ma pompy ... wszystkim rządzi ECU. Każdy wtrysk sterowany jest elektronicznie a nie mechanicznie tak jak w systemach z pompą rotacyjna. JEST!!! Fakt że sterowane jest to elektronicznie poprzez czujnik G40 (o ile pamiętam) ale jest coś takiego jak kąt wtrysku - logicznie myśląc musi być w każdym aucie z silnikiem spaliwnowym. Bo wrzuce dowody. Oczywiście że jest kąt wtrysku. Kąt wtrysku nie jest to fizyczny kąt w pompie tylko kąt pomiędzy dwoma ustalonymi położeniami wału (GMP i bieżącym w chwili rozpoczęcia wtrysku). Kąt wtrysku jest sterowany z ECU (choć jego efektywny zakres regulacji na drodze elektronicznej zależy też od użytego wałka rozrządu i jego położenia - gdyż to on jest źródłem napędu pompowtryskiwacza).
baskecior Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Źle się wyraziłem. Chciałem napisac że w PD nie reguluje się kąta wtrysku, bo nie ma czego regulować - brak pompy wtryskowej. Oczywiście macie irację, że taki parametr istnieje - choć jest wyznaczany w pełni automatycznie bez potrzeby ingerencji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się