Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Szarpanie silnikiem ruszając i zwalniając ! ! !


tomasm64

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Jestem początkujący na forum ale potrzebuję pilnej porady w temacie:

jeżdżę od niedawna AUDI A4 (B7 8E) Avant, 2,0 TDI, r.prod. 2006 z MULTITRONIKIEM i ruszając z miejsca a także , gdy przychamowuję(raczej na niskich prędkościach) odczuwalne i dokuczliwe jest drżenie chyba silnika a rezonans przenosi się nawet nawet na układ kierowniczy. Po dalszym przyspieszeniu lub po prawie zatrzymaniu się drżenie ustaje. Czy coś się dzieje z zawieszeniem silnika, czy może coś ze skrzynią.Proszę o pomoc, bo nie da się tak jeździć ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze to Poduszki lub Dwumas. najlepiej podepnij pod Vaga i zobacz czy niema jakis bledow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wystarczy: http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103

Jeśli chcesz mieć większą funkcjonalność (zmiany kodowania, adaptacji itd.) szukaj kabelka HEX + CAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie, zamówiłem już VAGa a podpowiedzcie gdzie znaleźć oprogramowanie do niego.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 10:20_________________________________________________czaki 22 - mówisz, że to może być skrzynia, a trochę dokładniej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałem przed tygodniem. [br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 12:23_________________________________________________ale przed wymianą oleju w skrzyni też troszkę szarpało, z tym, że teraz się nasiliło [br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 12:29_________________________________________________myślę, że ta wymiana oleju jedynie pokryła się w tym samym czasie z nasileniem się tego szarpania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to jednak nie skrzynia (częste awarie multi do szarpanie ale nie przenoszenie wibracji na kierę), diagnostykę możesz sam zrobić (http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=141164.0). O soft musisz postarać się we własnym zakresie. Szukaj 311.2 - wystarczy. Kabelek w tej cenie obsłuży jeszcze 409.1 ale nie ma gwarancji, że będzie to działało stabilnie...

BTW jaki olej zalałeś? Masz dokładne oznaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do skrzyni zalano olej ATF nr katalodowy G052180A2 (dane z faktury). Postaram się dowiedzieć czegoś i napisać po diagnostyce. Póki co, to i tak nie daje mi to spokoju ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym kablem da się cokolwiek zrobić w B7? :shocked:

no na 100% nie da sie polaczyc ani ze skrzynia ani z silnikiem. bo to chodzi wylacznie po CANach.

Bart chyba zmęczony pisał... :wink4:

No właśnie, bo kolega pisze ze Vag-a zamówił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... z tego wynika, że kupowany właśnie przeze mnie VAG (polecony przez Bart-S) nie obsłuży mojego autka !?!? Czy może ktoś dobrze doradzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VCDS 908 i bedziesz zadowolony. Sam takiego mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wina, zapomniałem, że masz B7 (OLO ma rację, zobacz o której pisałem) - jestem winien kasę za kabelek :notworthy: Skontaktuj się ze mną na pw to jakoś to odkręcimy :)

To co polecają koledzy będzie OK. Potrzebujesz fejsu HEX + CAN - na allegro widze coś ale za 600zł. Jak upolujesz, da się kupić za 300...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dalszych moich dociekań wygląda na to, że przyczyną tego szarpania podczas ruszania i gdy puszczam dźwignię gazu , raczej na wolnych obrotach będzie dwumas. Czy ktoś ma namiary na kupno takiego w rozsądnej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie dwumasu skontaktuj się z użytkownikiem Tom77 (ostatnio logował się 6 sierpnia, może być na wakacjach :/)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest na urlopie, ale zostawił namiary na kontakt. A co do kabelka, to nie ma sprawy, Bart-S nie przejmuj się, poradzę sobie. Czekam teraz na odpowiedź od Tom 77.[br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 18:26_________________________________________________Odnośnie koła dwumasowego - czy przy użyciu jakiegokolwiek sprzętu diagnostycznego można stwierdzić, że koło jest zepsute i należy je wymienić lub naprawić ?![br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 19:11_________________________________________________Wymieniam na dniach koło dwumasowe LUK-a oraz (jeśli uda mi się zakupić) sprzęgło w komplecie. Czy będzie poprawa czy nie będzie - napiszę !!! Wypada mi chyba życzyć samemu sobie szczęścia !!! Mam jakies dziwne wewnętrzne obawy !!! Ale nic to, dam radę !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...