Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Sprawdzali w firmie sie tym zajmujacej.Nie znam dokladnie szczegolow.Powiedzieli,ze pompa ok,a wtryskow nie ma co narazie ruszac.Nie jest idealnie,ale zle tez nie. Program zgral do zobaczenia tuner.Nieznany na naszym forum,ale na innych dieslowskich tak.I powiedzial,ze koxu dowalone jest konkretnie. Podczas jazdy czuc,ze silnik cos przyhamowuje.Niby przyspiesza,ale to sie czuje,ze nie jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Podczas jazdy czuc,ze silnik cos przyhamowuje.Niby przyspiesza,ale to sie czuje,ze nie jest wszystko ok. moze heble trzymaja ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ale w jakiej firmie? Bo nawet nie kazdy serwis Boscha jest w stanie porzadnie sprawdzic VP44. Przeciez juz _pol roku_ temu mowilismy Ci, ze program masz delikatnie mowiac... fantazyjny [zrobil to ktos, kto nie ma pojecia o tuningu]. ECU jest dosc "inteligentny", jak mu ktos wrzucil mapy z totalnym koksem, to jakos bedzie sie ratowal i cial wszystko... wiec pewnie stad te Twoje odczucia. Troche Cie nie rozumiem, bo jezdziles niesprawnym autem tyle czasu... na pewno na dobre mu to nie wyszlo. Ciekawi mnie tylko czemu Trzeniu go sprzedal... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Troche chyba za bardzo zaufalem slowa Piotrusia. Teraz pewnie bede podwójnie placil za te bledy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Piotrus to osoba, ktora twierdzila, ze Rogal nie zna sie na swojej robocie. 2 lata jezdzilem na mocnym programie Witka i auto smigalo jak ta lala... zreszta stary silnik smiga do dzis i ma juz spory przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ale gadka było chyba o narywaniu,a nie chipowniu,o ile pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ale gadka było chyba o narywaniu,a nie chipowniu,o ile pamiętam taa... ale poznej zeszla tez na chipowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 po za tym,jest kilka przesłanek,że to nie ten silnik,który naprawiał Piotruś :gwizdanie: choć nie chce mi się w to wierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie daje mi spokoju jedna rzecz.Duzo czytalem i widzialem zdjec silnikow od Piotrusia. Nie moge w to uwierzyc,ze wszedzie jest naciapane silikonu. Przy kazdej mozliwej uszczelce jest jeszcze sporo dane silikonu. Po tym co czytam to nie mozliwe,ze to robil Piotrus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie daje mi spokoju jedna rzecz.Duzo czytalem i widzialem zdjec silnikow od Piotrusia. Nie moge w to uwierzyc,ze wszedzie jest naciapane silikonu. Przy kazdej mozliwej uszczelce jest jeszcze sporo dane silikonu. Po tym co czytam to nie mozliwe,ze to robil Piotrus. no właśnie Bieniu,tym bardziej,że Piotr mówił ci,żeby uważać przy uszczelnianiu pokryw,żeby nie walić silikonu,a tu jest go najebane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie jest,ale bylo :decayed: Teraz jest wszystko porzadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Pytanie kiedy P widzial ten samochod po raz ostatni? No i skoro montowal pompe po naprawie, nowe wtryski, to czemu ich nie ma? Czyzby Tszczeniu oddal komus silnik swoj i wzial jego stary (dla kasy) bo wiedzial, ze auto i tak sprzedaje? Bo jakby cos sie stalo w moim aucie, kupilbym drugi silnik wiedzac, ze w starym mam nowa pompe, nowe wtryski itd... to raczej bym to przelozyl. No chyba, ze po raz trzeci zalal PB pod korek Tak, czy siak ladnie przycial w ch... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 wspolczuje sam nie mam szczescia do mojego b6 juz troche kasy wlozylem 3m sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Pytanie kiedy P widzial ten samochod po raz ostatni? No i skoro montowal pompe po naprawie, nowe wtryski, to czemu ich nie ma? Czyzby Tszczeniu oddal komus silnik swoj i wzial jego stary (dla kasy) bo wiedzial, ze auto i tak sprzedaje? Bo jakby cos sie stalo w moim aucie, kupilbym drugi silnik wiedzac, ze w starym mam nowa pompe, nowe wtryski itd... to raczej bym to przelozyl. No chyba, ze po raz trzeci zalal PB pod korek Tak, czy siak ladnie przycial w ch... poszla rozkminka pewnie niebawem wyjasni sie dokladnie co i jak Ladnie zaczeles Nowy Rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jaki nr ma turbo w bdh??I ak moje jest na wykonczeniu bo wyje jak glupie.Moge kupic w dobrej cenie od bdg z multi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Według ETKI po wprowadzeniu VINu mojego auta turbo ma numer: 059 145 701 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czyli to samo.JAk ocenic turbo?Wiadomo, ze dogadam sie z gosciem,ze jak cos to zwrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Wiem o Bdh,albo bau za 3tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jaki nr ma turbo w bdh??I ak moje jest na wykonczeniu bo wyje jak glupie.Moge kupic w dobrej cenie od bdg z multi. wez zrob te logi na serii zanim zaczniesz wymieniac kolejne czesci... to, ze wyje to jeszcze nie znaczy, ze zalicza zgon. 3 tys za turbo? jesli jest nowe to spoko... za regenerowane/uzywane to cena kosmos. http://www.turbo-charger.pl - dzwon tutaj. Ew. zrob regeneracje w REAM POLAND. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie nie.Nic nie bede wymienial bez porzadnej diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się