rafpia86 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam wszystkich forumowiczów, wiec sprawa wygląda tak, juz sie tu rozwodziłem na temat wymiany silników zamiast 2.5 tdi na 1.9 ale skrzynia zostaje Quattro z 2.5 tdi, narzazie wyjąłem cały 2.5 tdi i go sprzedaje na części, ale mam wondpliwości co do turbinki, bo w 2.5 tdi jest większa i chciał bym ja wsadzić do 1.9 tdi i teraz proszę znawcę tematu czy to sie da zrobić??? bo 110 koni czy Newad po chiptuningu 140 KM mnie nie satysfakcjonuje ale większe turbo:))) to więcej mocy:))) co myślicie mam turbinę w pełni sprawną a którą sprzedam to dla mnie jest obojętne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie bedzie pasowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafpia86 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie bedzie pasowac. No ok Licze sie z ewentualnymi przerubkami kolektora i zrobienia dla niej miejsca ale czy bedzie to chulało:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 ... do 1.9 tdi i teraz proszę znawcę tematu czy to sie da zrobić??? bo 110 koni czy Newad po chiptuningu 140 KM mnie nie satysfakcjonuje ... To nie lepiej było zmienić silnik z 2,5 na 3,0TDI a nie wkładać 1,9 skoro martwisz się o brak mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 z powietrza mocy nie uzyskasz wiec nawet jak byś to turbo jakimś cudem tam upchał to i tak paliwa zabraknie na wiecej niz 145~150km Jak juz chcesz miec moc to na wstepie zrobiłes błąd swapując na 1,9 110km, było szukac czegos na pompowtryskach :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Jak chcesz sie pchac w mody to albo cały AWX albo turbo od niego i FMIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Jak chcesz sie pchac w mody to albo cały AWX albo turbo od niego i FMIC przed tym układ paliwowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafpia86 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Pcham sie w 1.9 AFM bo taki mam silniczek, z przebiegiem 175 tysi. a cale auto już jest zlapiałe mam je 3 lata przerobka z anglika i wiedziałem ze kazy 99 a4 dlatego taki zabieg. czyli co najlepiej zrobić żeby ten 1.9 miał więcej koni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Turdo od AWX, większe wtryski, fmic i masz okolo 160km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafpia86 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A gdybym tak wsadził wtryski od 2.5 tdi?? powinny pasować[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 12:14_________________________________________________Co to jest ten fmic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Bez dłubania w sofcie sie nie obędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieckinn 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 z 2.5 tdi v6 to są takie sobie, łatwiej i lepiej było by z AVF turbo ;] tylko kolektor wydechowy wystarczy inny i śmiga, nie znam konstrukcji AFF ale do mojego afn tyle wystarczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 z 2.5 tdi v6 to są takie sobie, łatwiej i lepiej było by z AVF turbo ;] tylko kolektor wydechowy wystarczy inny i śmiga, nie znam konstrukcji AFF ale do mojego afn tyle wystarczyło Mówisz o 2,5 bo z AVF jest P&P trzeba tylko przejsciówke na wąż założyć, nie trzeba nic przy wydechowym robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 turbo z 2,5.... chyba ze podłuznice wytniesz...i dołozysz sobie 2 cylindry wiecej... turbo napedzane jest spalinami a nie powietrzem z zewnątrz. po za tym powrót oleju z turbo jest całkiem inny- tam nie ma przewodu tylko jest podstawa ktora jest podstawa turbiny jak i przewodem powrotnym oleju... juz lepiej hybryde złożyc...lub od ARL'a turbo zamontowac + IC. wałek rozrządu,wieksze wtryski, podnieśc mapy itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 turbo z 2,5.... chyba ze podłuznice wytniesz...i dołozysz sobie 2 cylindry wiecej... turbo napedzane jest spalinami a nie powietrzem z zewnątrz. po za tym powrót oleju z turbo jest całkiem inny- tam nie ma przewodu tylko jest podstawa ktora jest podstawa turbiny jak i przewodem powrotnym oleju... juz lepiej hybryde złożyc...lub od ARL'a turbo zamontowac + IC. wałek rozrządu,wieksze wtryski, podnieśc mapy itd... Turbo z ARL nie pasuje do A4, są hybrydy z bebechami od ARLa, wałek rozrządu to juz koszta które robi sie jeśli plany są wieksze niz te 17Xkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 turbo z BRD (pasuje P&P) , wydajniejsze pompki, FMIC + program i bedzie ponad 170KM SoMeS tak ma i na kresce ze 195 konnym AVF-em szli na równo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 no właśnie o tym pisze - o konkrecie... a jesli komus zalezy o 150-160km to wystarczą wieksze wtryski, turbo od 130 PD i zmiana softu i z bani... + 2umas dostaje po tyleczku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafpia86 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Ok ale wieksze wtryski mam od 2.5 tdi dało by rade je wsadzic do Tego AFN??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 to zależy od jakiego motoru - V6 czy od rzędowej 5tki - jeśli z rzędówki to nie ma problemu tylko jeszcze stopki będą potrzebne bo te od AFN'a nie pasują z tego co pamiętam... potem do ustawienia będzie kąt wtrysku i to na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Koledze chodzi o V6 2.5 AFB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się