Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana turbiny z 2.5 Tdi do 1.9 Tdi co myslicie i czy sie da??


rafpia86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, wiec sprawa wygląda tak, juz sie tu rozwodziłem na temat wymiany silników zamiast 2.5 tdi na 1.9 ale skrzynia zostaje Quattro z 2.5 tdi, narzazie wyjąłem cały 2.5 tdi i go sprzedaje na części, ale mam wondpliwości co do turbinki, bo w 2.5 tdi jest większa i chciał bym ja wsadzić do 1.9 tdi i teraz proszę znawcę tematu czy to sie da zrobić??? bo 110 koni czy Newad po chiptuningu 140 KM mnie nie satysfakcjonuje ale większe turbo:))) to więcej mocy:))) co myślicie mam turbinę w pełni sprawną a którą sprzedam to dla mnie jest obojętne. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie pasowac.

No ok Licze sie z ewentualnymi przerubkami kolektora i zrobienia dla niej miejsca ale czy bedzie to chulało:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... do 1.9 tdi i teraz proszę znawcę tematu czy to sie da zrobić??? bo 110 koni czy Newad po chiptuningu 140 KM mnie nie satysfakcjonuje ...

To nie lepiej było zmienić silnik z 2,5 na 3,0TDI a nie wkładać 1,9 skoro martwisz się o brak mocy. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z powietrza mocy nie uzyskasz :naughty: wiec nawet jak byś to turbo jakimś cudem tam upchał to i tak paliwa zabraknie na wiecej niz 145~150km

Jak juz chcesz miec moc to na wstepie zrobiłes błąd swapując na 1,9 110km, było szukac czegos na pompowtryskach :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sie pchac w mody to albo cały AWX albo turbo od niego i FMIC

przed tym układ paliwowy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pcham sie w 1.9 AFM bo taki mam silniczek, z przebiegiem 175 tysi. a cale auto już jest zlapiałe mam je 3 lata przerobka z anglika i wiedziałem ze kazy 99 a4 dlatego taki zabieg. czyli co najlepiej zrobić żeby ten 1.9 miał więcej koni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdybym tak wsadził wtryski od 2.5 tdi?? powinny pasować:)[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 12:14_________________________________________________Co to jest ten fmic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2.5 tdi v6 to są takie sobie, łatwiej i lepiej było by z AVF turbo ;] tylko kolektor wydechowy wystarczy inny i śmiga, nie znam konstrukcji AFF ale do mojego afn tyle wystarczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2.5 tdi v6 to są takie sobie, łatwiej i lepiej było by z AVF turbo ;] tylko kolektor wydechowy wystarczy inny i śmiga, nie znam konstrukcji AFF ale do mojego afn tyle wystarczyło

Mówisz o 2,5 :mysli: bo z AVF jest P&P trzeba tylko przejsciówke na wąż założyć, nie trzeba nic przy wydechowym robić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo z 2,5.... chyba ze podłuznice wytniesz...i dołozysz sobie 2 cylindry wiecej... turbo napedzane jest spalinami a nie powietrzem z zewnątrz. po za tym powrót oleju z turbo jest całkiem inny- tam nie ma przewodu tylko jest podstawa ktora jest podstawa turbiny jak i przewodem powrotnym oleju...

juz lepiej hybryde złożyc...lub od ARL'a turbo zamontowac + IC. wałek rozrządu,wieksze wtryski, podnieśc mapy itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo z 2,5.... chyba ze podłuznice wytniesz...i dołozysz sobie 2 cylindry wiecej... turbo napedzane jest spalinami a nie powietrzem z zewnątrz. po za tym powrót oleju z turbo jest całkiem inny- tam nie ma przewodu tylko jest podstawa ktora jest podstawa turbiny jak i przewodem powrotnym oleju...

juz lepiej hybryde złożyc...lub od ARL'a turbo zamontowac + IC. wałek rozrządu,wieksze wtryski, podnieśc mapy itd...

Turbo z ARL nie pasuje do A4, są hybrydy z bebechami od ARLa, wałek rozrządu to juz koszta które robi sie jeśli plany są wieksze niz te 17Xkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo z BRD (pasuje P&P) , wydajniejsze pompki, FMIC + program i bedzie ponad 170KM

SoMeS tak ma i na kresce ze 195 konnym AVF-em szli na równo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie o tym pisze - o konkrecie...

a jesli komus zalezy o 150-160km to wystarczą wieksze wtryski, turbo od 130 PD i zmiana softu i z bani... + 2umas dostaje po tyleczku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy od jakiego motoru - V6 czy od rzędowej 5tki - jeśli z rzędówki to nie ma problemu tylko jeszcze stopki będą potrzebne bo te od AFN'a nie pasują z tego co pamiętam... potem do ustawienia będzie kąt wtrysku i to na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...