mcm Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 coś z przepływką nie tak za dużo powietrza daje, masz chipa może ?? a grupa 13 pokazuje tylko 3 cyl[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2008, 22:37 _________________________________________________w dynamicznej próbie też logujemy osobno wszystkie grupy
Darek_G Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2008 w dynamicznej próbie też logujemy osobno wszystkie grupy wiem, trochę słabe próbkowanie wyszło - następnym razem się poprawię :gwizdanie: chipa nie mam
marewel Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Nie ma nic zlego w tym ze zlogujemy na raz kilka grup a nawet lepiej,pozniej mozna ukryc e excelu i wstawic pojedynczo,zeby lepiej sie czytalo. Przeplywka wydaje sie kaput ale dawki w normie
mcm Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Nie ma nic zlego w tym ze zlogujemy na raz kilka grup a nawet lepiej,pozniej mozna ukryc e excelu i wstawic pojedynczo,zeby lepiej sie czytalo. ale osobno mierzy bardziej szczegołowo i więcej danych
Darek_G Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Poczytałem trochę i też mi wychodzi, że przepływka nie radzi Muszę też chyba wyczyścić EGR, no i z N75 też nie jest do końca idealnie... A co z korekcjami w grupie 013, chyba sa ok?? Może jeszcze jakieś sugestie???
Jarol Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Przepływka do czyszczenia lub wymiany bo tnie dawke paliwa. Zrób jeszcze raz logi dynamiczne kanału 4,8,10,11 tylko osobno i na biegu.
przemik Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Temperatura - OK Statyczny kąt wtrysku - OK Dawka paliwa - OK Turbo - OK EGR - totalnie zasyfiony lub zaslepiony Mechanizm wyznaczania dynamiczego kąta wtrysku -OK Dawki korekcyjne - w normie Dzwine rzeczy dzieją sie z LMM - na moje oko wyglada OK ale dawka paliwa jest przycinana, bardzo minimalnie ale jest. Zaloguj oddzielnie grupy 010 i 003, 008 oraz 000 w tescie dynamicznym. Tyle odemnie Pozdrawiam
Darek_G Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2008 Najpierw przeczyszczę EGR i przepływkę i wtedy powtórzę logowanie i zobaczymy czy coś się poprawiło. Btw dzięki za wszystkie odpowiedzi! Jeśli ktoś jeszcze miałby jakieś sugetie lub nie zgadzał się z wcześniejszymi diagnozami, to proszę o dalsze komentarze!!
przemtor Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 hmm, faktycznie ciąg jest Ok. Porównałem do mojego i u ciebie nawet ciut lepiej się wkręca na obroty. Zasugerowałem sie długością loga Zresztą ja się dopiero uczę, korzystając z fachowej wiedzy kolegów przeglądając ten dział i obserwujac swój motor :> Bardziej chciałem zwórcić uwagę, że trochę turbawka chyba przeładowuje. Ale poczekaj może się jednak ktoś z fachwoców wypowie.
mcm Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 od 2500 - 3000 minimalnie przeładowuje, pomasuj pare razy pedał gazu nogą i rozruszaj kierownice w turbawce, jak nie pomoże to WD 40 i ręcznie smarować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się