yaroslaw Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Witam, Mialem robiony sterownik. Obecnie auto sprawuje się dobrze tyle, że rano kopci dosyć mocno na niebiesko-biało i ubywa mi płynu do chłodnicy. Oto log z VAGA po opcji Autoscan (to jest mój pierwszy scan w życiu, także jak coś zrobiłem dobrze albo za mało czegoś zrobiłem to proszę o wyrozumiałość): VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 4910 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E04A084710 AUZ6Z0C0224818 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 8E2 910 155 B Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3261 Coding: 0000001 Shop #: WSC 28347 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04259 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1219 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 C Component: int. Lastmodul RDW 0606 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D37 Coding: 00000 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E04A084710 AUZ6Z0C0224818 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01315 - Transmission Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01034 - Electric Window Thermal Protection Active: Driver 35-10 - - - Intermittent 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 8E0 035 152 C Component: chorus II GRO 0001 Coding: 01000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent End --------------------------------------------------------------------------------------------------
antonio Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 musisz zrobić logi -----> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 błędów w silniku brak
spanky Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Witam, Mialem robiony sterownik. Obecnie auto sprawuje się dobrze tyle, że rano kopci dosyć mocno na niebiesko-biało i ubywa mi płynu do chłodnicy. co to zanczy robiony sterownik ? co do ubywajacego plynu to nie wrozy to nic dobrego .. moze uszczelka pod glowica poszla ? podjedz do kogos kumatego co by to sprawdzil .... jak narazie logi dynamiczne jak i jazde tym autem to bym sobie odpuscil ...
antonio Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 oleju nie przybywa i jaki ma kolor??
yaroslaw Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam, Mialem robiony sterownik. Obecnie auto sprawuje się dobrze tyle, że rano kopci dosyć mocno na niebiesko-biało i ubywa mi płynu do chłodnicy. co to zanczy robiony sterownik ? co do ubywajacego plynu to nie wrozy to nic dobrego .. moze uszczelka pod glowica poszla ? podjedz do kogos kumatego co by to sprawdzil .... jak narazie logi dynamiczne jak i jazde tym autem to bym sobie odpuscil ... skrzynia przechodziła w stan awaryjny (automat) bo coś się sypneło w sterowniku - miernik obrotów czy coś takiego. Naprawa w zielonej górze miała miejsce - póki co ze skrzynią nie mam problemów. Dzisiaj dolałem płynu do pełna i przejadę się gdzieś dalej zobaczę ile ubyło. Ostatnio wymieniłem wszystkie filtry itp. itd, przy starcie (zawsze po nocy rano) kopci jak już wspominałem na niebiesko-biało potem normalnie chodzi. Dam znać co dzisiaj wyjdzie z mojego testu.[br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 13:53_________________________________________________ [br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 17:01_________________________________________________niestety ucieka płyn chłodzący, na trasie dodatkowo zapalała się kontrolka kuhlmittel. Ktoś wie jaka może być przyczyna, uszczelka pod głowicą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się