Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mialem robiony sterownik. Obecnie auto sprawuje się dobrze tyle, że rano kopci dosyć mocno na niebiesko-biało i ubywa mi płynu do chłodnicy.

Oto log z VAGA po opcji Autoscan (to jest mój pierwszy scan w życiu, także jak coś zrobiłem dobrze albo za mało czegoś zrobiłem to proszę o wyrozumiałość):

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 4910

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E04A084710 AUZ6Z0C0224818

No fault code found.

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 8E2 910 155 B

Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3261

Coding: 0000001

Shop #: WSC 28347

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04259

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8E0 820 043 AA

Component: A4 Klimaautomat 1219

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Controller: 8E0 907 279 C

Component: int. Lastmodul RDW 0606

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel

Controller: 8E0 953 549 S

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8E0 920 900 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D37

Coding: 00000

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8E04A084710 AUZ6Z0C0224818

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01315 - Transmission Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortgerát T85 1310

Coding: 06720

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

01034 - Electric Window Thermal Protection Active: Driver

35-10 - - - Intermittent

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Controller: 8E0 035 152 C

Component: chorus II GRO 0001

Coding: 01000

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Witam,

Mialem robiony sterownik. Obecnie auto sprawuje się dobrze tyle, że rano kopci dosyć mocno na niebiesko-biało i ubywa mi płynu do chłodnicy.

co to zanczy robiony sterownik ?

co do ubywajacego plynu to nie wrozy to nic dobrego .. moze uszczelka pod glowica poszla ? podjedz do kogos kumatego co by to sprawdzil ....

jak narazie logi dynamiczne jak i jazde tym autem to bym sobie odpuscil ...

Opublikowano

oleju nie przybywa i jaki ma kolor??

Opublikowano

Witam,

Mialem robiony sterownik. Obecnie auto sprawuje się dobrze tyle, że rano kopci dosyć mocno na niebiesko-biało i ubywa mi płynu do chłodnicy.

co to zanczy robiony sterownik ?

co do ubywajacego plynu to nie wrozy to nic dobrego .. moze uszczelka pod glowica poszla ? podjedz do kogos kumatego co by to sprawdzil ....

jak narazie logi dynamiczne jak i jazde tym autem to bym sobie odpuscil ...

skrzynia przechodziła w stan awaryjny (automat) bo coś się sypneło w sterowniku - miernik obrotów czy coś takiego. Naprawa w zielonej górze miała miejsce - póki co ze skrzynią nie mam problemów.

Dzisiaj dolałem płynu do pełna i przejadę się gdzieś dalej zobaczę ile ubyło. Ostatnio wymieniłem wszystkie filtry itp. itd, przy starcie (zawsze po nocy rano) kopci jak już wspominałem na niebiesko-biało potem normalnie chodzi.

Dam znać co dzisiaj wyjdzie z mojego testu.[br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 13:53_________________________________________________

[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 17:01_________________________________________________niestety ucieka płyn chłodzący, na trasie dodatkowo zapalała się kontrolka kuhlmittel. Ktoś wie jaka może być przyczyna, uszczelka pod głowicą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...