wodi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam mam problem z doładowaniem ! silnik jest chipwany pompowal 1.05 bara po chipie teraz pompuje ledwo 0.85 mam założony mbc na 100% sprawny nawet jak ściągnę wężyk z wg to jest to samo dzisiaj sciagnelem kata blaszka tubro trzyma sie dobrze nie ma luzów ! turbina bez luzów wszystko ladnie sie kreci ! układ szczelny na 100% szczelny sprawdzany kompresorem nigdzie nie ucieka ! zastanawiam sie nad katalizatorem czy katalizator może być przypchany juz?? przebieg 260 kata! silnik ma 160 tys myślałem tez ze cos z paliwem wiec wymieniłem wtryski z innego silnik to samo z okolic kata wydobywają sie jakiś puki jak by sie wkład sie przesuwał???? aaa i no raz przykatowalem, na 1 to jakoś sie zrobiło znowu pompowało super byla moc ale później podczas wyprzedzania znowu mi ciśnienie spadło do 0.6 podkręciłem do mbc do max 0.85 a i jescze jak silnik ma n6 60 stopni to laduje prawie ze prawidlowo kolo 1,0 bara prosze o pomoc[br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 21:42_________________________________________________mi sie wydaje ze moze byc to wina kata ? bo cos stuka w nim jak wylanczam silnik i jak gwlatownie dam gazu i po sekundzie pusze i wogole to jakies male cisnienie na koncowym tlumiku jak przytkam jedna koncowke dlugo wkreca na wysokie obroty nawet przy cisnieniu 0.8 bara JAK USTAWIE WSZYSTKO JAK BYLO PRZED PROBLEMEM TO LADUJE MI MAX 0.6
Pucek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Kolego, katalizator wywala się już przed programem, więc nie wiem na co czekasz
wodi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 NA WLASNIE ZAMOWILEM DOWNPIPE OD KLUBOWICZA bakuś (WSperformance) MOZE BEDE MIAL NA SRODE A DZISJA ODKRECE TEGO KATA I WYWALE SRODEK ZOBACZE MOZE BEDZIE ROZNICA
Pucek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 NA WLASNIE ZAMOWILEM DOWNPIPE OD KLUBOWICZA bakuś (WSperformance) MOZE BEDE MIAL NA SRODE A DZISJA ODKRECE TEGO KATA I WYWALE SRODEK ZOBACZE MOZE BEDZIE ROZNICA katalizator bym zostawił i go nie rozwalał, poczekaj i załóż od razu DP polecam też owinięcie DP taśmą termoizolacyjną, jest ogromna różnica temperaturowa
wodi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 NO TYLKO NIE WIEM CZY TO NA PEWNO KAT??? DODAM ZE JAK SCHODZI Z WYSOKICH OBROTOW TO WLASNIE COS DZWONII Z Z KATA SPRAWDALEM KLUCZEM I PRZYTYKALEM DO UCHA TO CZUC WYRAZNIE STUKI NA KLUCZUALE CZY PRZESUWAJACY SIE WKLAD WPLYNOL BY NA SPADEK CISNIENIA DOLADOWANIA??
wojtek26 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Na poczatek nie pisz z CAPSEM , jezeli rozleciał sie wkłąd w kat to moze on przytykac wylot a tym samym turbinka sie tak nierozkręci.
wodi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam problem rozwiązany okazalo sie ze wkład sie rozlecial i zapchal wylot zaraz za katalizatorem na zgieciu rury... Na początku tez byl duży kawał do tego jeden kawał sobie latał po kacie no i wkład tez sobie latał śruby byly zardzewiale 2 przecielem ręcznie brzeszczotem druga ukręcilem troche sie nameczylem ale teraz z miejsca jest takie przy...anie ze az milo po drodze wydupczylem bmw 325i kat jest pusty ale w środę zakładam downpipe moze bedzie jeszcze lepiej jak myślicie?
Buba Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 juz dawno powinienes to zrobic :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się