Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 masz gwarancje na silnik wiec nie ma co sie bać
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 aha ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- ok narazie wielkie dzieki za pomoc ale jeszcze sie zastanowie
darkle Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 jak jeden cylinder tylko ciągnie olej to obstawiam że ma rysy na tulei a wtedy wymiana pierścieni nie pomoże. Ale warto zrzucić głowicę i zerknąć, może wystarczy wymiana pierścieni.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 aha dzieki za odpowiedź a powiedzcie mi czy taki remont silnika starczy juz na dlugo czy tez mozna sie spodziewać jakiś niespodzianek bo nie zabardzo jesem przekonany do uzywanego bo tez moze byc juz trafiony jakos ja jak coś to bym sie dopiero za to brał po zimie bo narazie chodzi auto jak zazuci olejem swiece i cylinder przestaje chodzic to przytrzymam go na chwile na wysokich obrotch i przepali ten olej i potem dziala spowrotem
darkle Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Poprawnie wykonany remont starczy na tyle co nowy silnik tyle że zakres takiego remontu to trochę więcej niż wymiana pierścieni:decayed: Aby oszacować cokolwiek trzeba najpierw rozebrać silnik, jak masz uszkodzone tuleje to albo szukać bloku albo nowego silnika. Jak tuleje ok więc warto się zastanowić nad częściowym remontem. Poza tłokami, sworzniami obejrzeć panewki, dać do regeneracji głowicę, sprawdzić pompę oleju itp. Później docieranie i cieszyć się ze sprawnego silnika.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 aha no to rozumiem teraz co i jak a czy po takim remoncie moze miimalnie inaczej pracowac silnik to znaczy nie wiem glosniej troszke niz jak byl zlozony fabrycznie ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ---------- a czy po takim remoncie mozliwe ze autko moze troszke inaczej pracowac to znaczy mam na mysli troszke glosniej albo cos w tym stylu bo wiadomo ze jak jest fabrycznie zrobione to juz drugi raz identycznie sie tego nie zrobi czy to a bzdury
darkle Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Prawdziwy warsztat zrobi to jak fabrycznie jeśli bedzie się trzymał technologii producenta, w praktyce zależy od mechanika:wink:
xXPiotrekXx19 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 aha no wiesz ja jakos bede mial troszke zmniejszone koszty tego bo dobrze ze mam szwagra mechanika samochodowego to cociaz robota nie bedzie mnie kosztowac ale robi w profesjonalnym warsztacie i jak mi kiedys robil auto to nie bylo zadnych zastrzezen to mozliwe ze bedzie dobrze chociaz sam powiedzial ze najpierw trzeba rozebrac i zobaczyc co tam wogule b bylo do zrobienia bo tak bez zobaczenia to nie da sie powiedziec wiemy tylko ze bieze olej na 3 cylindrze i na nim najbardziej zawsze zazuca olej na swiecy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się