KYLOMC Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Blok 001,002,025 - http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_19737.html tylko nie bijcie jak zle zrobione a tu są kody błędów klimatyzacji : 771 tych to sporo jest ;/ 65034 32771 64778 64518 nie mogłem ich znaczenia nigdzie znaleźć ;/[br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 00:27_________________________________________________dodałem jeszcze błędy jakie wyskakują
fend18 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Blok 001,002,025 - http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_19737.html tylko nie bijcie jak zle zrobione a tu są kody błędów klimatyzacji : 771 tych to sporo jest ;/ 65034 32771 64778 64518 nie mogłem ich znaczenia nigdzie znaleźć ;/[br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 00:27_________________________________________________dodałem jeszcze błędy jakie wyskakują rozpedz sie na trojce do odciecia i wtedy rob logi bo do 3 tys to troche malo, a co sie dzieje ze chcesz sprawdzic logi?
KYLOMC Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 chyba przeładowuje w kolektorze ssącym , lekko mi szarpie na jałowym
fend18 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 chyba przeładowuje w kolektorze ssącym , lekko mi szarpie na jałowym przez vaga nie sprawdzisz doladowania turbo musisz podpiac wskaznik, nie moze ci przeladowywac bo komputer wejdzei w tryb awaryjny jak wykryje wieksze doladowanie.
KYLOMC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mam wskaźnik podłączony pod kolektor ssący i tam pokazuje mi ciśnienie z 1,5 bara jak przycisnę i możliwe ze więcej ,chyba ze to gdzieś indziej sie podłącza ?
moskal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mam wskaźnik podłączony pod kolektor ssący i tam pokazuje mi ciśnienie z 1,5 bara jak przycisnę i możliwe ze więcej ,chyba ze to gdzieś indziej sie podłącza ? cos ściemniasz
KYLOMC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 nom ci mówie dokładnie jest podłączone od strony kabiny i przy 3 biegu jak dam w deche to pompuje z 1,5 bara ,chyba ze wskaźnik zepsuty ale raczej nie
moskal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 nom ci mówie dokładnie jest podłączone od strony kabiny i przy 3 biegu jak dam w deche to pompuje z 1,5 bara ,chyba ze wskaźnik zepsuty ale raczej nie przy 1.5bara to z K03 tylko wióry by sie sypały :kox: mozliwe ze tyle ci pompuje ,cos sie stało z WG ale nie jezdzij na takim doladowaniu bo ci silnik wybuchnie :kox:
KYLOMC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 chyba bede musiał kupic n75 bo moze nie puszcza cisnienia ;/
fend18 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 chyba bede musiał kupic n75 bo moze nie puszcza cisnienia ;/ najpierw znajdz kogos na podmiane po co kupowac, poza tym vagiem mozesz sprawdzic czy cyka n75, ale przy 1,5bara to chyba rwie asfalt na trojce
KYLOMC Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 tylko nikogo takiego nie znam kto by miał aeb, jak sie to sprawdza?? :/ nom dostaje takiego buta ze hej ale asfaltu nie rwie
fend18 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 tylko nikogo takiego nie znam kto by miał aeb, jak sie to sprawdza?? :/ nom dostaje takiego buta ze hej ale asfaltu nie rwie napisz tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=78.0 na pewno ktos sei znajdzie z wro kto pomoze i sprawdzi ten n75
KYLOMC Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Sprawdziłem zaworek n75 jest chyba ok to znaczy : nr1 - podłączyłem do tego wejścia ciśnienie ,które wychodziło przez otwór do muszli turbiny nr(3) wiec szczypcami zacisnąłem ten przewód żeby mi nie uciekało ciśnienie i wtedy idealnie trzymało nr2 - podłączyłem do tej wtyczki 12v z aku i było słychać cyknięcia i co za razem ciśnienie szło do dolotu nr 4 Wiec Zawór N75 Jest Dobry ! dalej... Jak nie zawór n75 to może westgate ?? Sprawdziłem to do tego wziąłem strzyka we taka wielka :DDD i po prostu dałem w westgate ciśnienie by zobaczyć czy cięgno sie rusza i czy nie powraca do stanu zero . Okazało sie ze jest ok nic nie puszcza i w końcu moje pytanie brzmi czy dv ma coś wspólnego z regulacja ?? [br]Dopisany: 17 Sierpień 2010, 13:34_________________________________________________Odkryłem ze miedzy DV - kolektor ssący ,powinien być zawór n249 to prawda??Bo u mnie tego niema ;/
moskal Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Odkryłem ze miedzy DV - kolektor ssący ,powinien być zawór n249 to prawda??Bo u mnie tego niema ;/ u mnie tez nie ma
KYLOMC Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Dziś zobaczyłem ten zaworek DV i okazało się ze jest zepsuty ;// membrana swobodnie przepuszcza powietrze [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 12:56_________________________________________________Wymieniłem dziś DV i już nie przeładowuje )) teraz zostały mi te błedy do odkrycia wiecie co one mogą oznaczać?? 771 tych to sporo jest ;/ 65034 32771 64778 64518
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się