Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Proszę o Analizę logów, błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Blok 001,002,025 - http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_19737.html

tylko nie bijcie jak zle zrobione :D

a tu są kody błędów klimatyzacji :

771 tych to sporo jest ;/

65034

32771

64778

64518

nie mogłem ich znaczenia nigdzie znaleźć ;/[br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 00:27_________________________________________________dodałem jeszcze błędy jakie wyskakują

Opublikowano

Blok 001,002,025 - http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_19737.html

tylko nie bijcie jak zle zrobione :D

a tu są kody błędów klimatyzacji :

771 tych to sporo jest ;/

65034

32771

64778

64518

nie mogłem ich znaczenia nigdzie znaleźć ;/[br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 00:27_________________________________________________dodałem jeszcze błędy jakie wyskakują

rozpedz sie na trojce do odciecia i wtedy rob logi bo do 3 tys to troche malo, a co sie dzieje ze chcesz sprawdzic logi?

Opublikowano

chyba przeładowuje w kolektorze ssącym , lekko mi szarpie na jałowym

Opublikowano

chyba przeładowuje w kolektorze ssącym , lekko mi szarpie na jałowym

przez vaga nie sprawdzisz doladowania turbo musisz podpiac wskaznik, nie moze ci przeladowywac bo komputer wejdzei w tryb awaryjny jak wykryje wieksze doladowanie.

Opublikowano

mam wskaźnik podłączony pod kolektor ssący i tam pokazuje mi ciśnienie z 1,5 bara jak przycisnę i możliwe ze więcej ,chyba ze to gdzieś indziej sie podłącza ?

Opublikowano

mam wskaźnik podłączony pod kolektor ssący i tam pokazuje mi ciśnienie z 1,5 bara jak przycisnę i możliwe ze więcej ,chyba ze to gdzieś indziej sie podłącza ?

cos ściemniasz

Opublikowano

nom ci mówie dokładnie jest podłączone od strony kabiny i przy 3 biegu jak dam w deche to pompuje z 1,5 bara ,chyba ze wskaźnik zepsuty ale raczej nie

Opublikowano

nom ci mówie dokładnie jest podłączone od strony kabiny i przy 3 biegu jak dam w deche to pompuje z 1,5 bara ,chyba ze wskaźnik zepsuty ale raczej nie

przy 1.5bara to z K03 tylko wióry by sie sypały :kox: :kox: :kox:

mozliwe ze tyle ci pompuje ,cos sie stało z WG ale nie jezdzij na takim doladowaniu bo ci silnik wybuchnie :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

chyba bede musiał kupic n75 bo moze nie puszcza cisnienia ;/

Opublikowano

chyba bede musiał kupic n75 bo moze nie puszcza cisnienia ;/

najpierw znajdz kogos na podmiane po co kupowac, poza tym vagiem mozesz sprawdzic czy cyka n75, ale przy 1,5bara to chyba rwie asfalt na trojce

Opublikowano

tylko nikogo takiego nie znam kto by miał aeb, jak sie to sprawdza?? :/ nom dostaje takiego buta ze hej ale asfaltu nie rwie :D

Opublikowano

tylko nikogo takiego nie znam kto by miał aeb, jak sie to sprawdza?? :/ nom dostaje takiego buta ze hej ale asfaltu nie rwie :D

napisz tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=78.0 na pewno ktos sei znajdzie z wro kto pomoze i sprawdzi ten n75

Opublikowano

Sprawdziłem zaworek n75 jest chyba ok :kox:

to znaczy :

Fr4E0.jpg

nr1 - podłączyłem do tego wejścia ciśnienie ,które wychodziło przez otwór do muszli turbiny nr(3) wiec

szczypcami zacisnąłem ten przewód żeby mi nie uciekało ciśnienie i wtedy idealnie trzymało :)

nr2 - podłączyłem do tej wtyczki 12v z aku i było słychać cyknięcia i co za razem ciśnienie szło do dolotu nr 4

Wiec Zawór N75 Jest Dobry !

dalej...

Jak nie zawór n75 to może westgate ??

Sprawdziłem to do tego wziąłem strzyka we taka wielka :DDD

i po prostu dałem w westgate ciśnienie by zobaczyć czy cięgno sie rusza i czy nie powraca do stanu zero .

Okazało sie ze jest ok nic nie puszcza :)

i w końcu moje pytanie brzmi czy dv ma coś wspólnego z regulacja ??

[br]Dopisany: 17 Sierpień 2010, 13:34_________________________________________________Odkryłem ze miedzy DV - kolektor ssący ,powinien być zawór n249 to prawda??Bo u mnie tego niema ;/

Opublikowano

Odkryłem ze miedzy DV - kolektor ssący ,powinien być zawór n249 to prawda??Bo u mnie tego niema ;/

u mnie tez nie ma

Opublikowano

Dziś zobaczyłem ten zaworek DV i okazało się ze jest zepsuty ;//

membrana swobodnie przepuszcza powietrze [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 12:56_________________________________________________Wymieniłem dziś DV i już nie przeładowuje :))) teraz zostały mi te błedy do odkrycia wiecie co one mogą oznaczać??

771 tych to sporo jest ;/

65034

32771

64778

64518

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...