Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegar radiowy w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś wie jak można zmusić ten zegarek aby się zsynchronizował z nadajnikiem sygnału? Tydzień samochód stał sobie w garażu podziemnym i zgodnie z instrukcją po kilku dniach braku sygnału przełączył się w tryb ręcznego ustawiania. Teraz jeżdżę nim regularnie, stoję w korkach na Puławskiej, minęło 10 dni i nic - sygnału brak. Samochód przez większość dnia stoi w garażu podziemnym (w domu i w pracy), więc tam ma trochę utrudniony odbiór, ale przed tym tygodniowym postojem było podobnie i jakoś trzymał sygnał.

Gdybym wiedział jak go zmusić do pracy to pojechałbym na jakieś pole i byłoby po sprawie:)

Dzisiaj przeprowadzę w garażu test z domowym zegarem, który wiem jak zmusić do szukania sygnału - zobaczymy czy w garażu jest pole.

Opublikowano

Jestem ciekaw jak Ci pójdzie bo mi parę dni przed zlotem letnim złapał zasięg (po bardzo długim czasie - kilka miesięcy) a wracając ze zlotu zauważyłem że znowu zgubił...

Opublikowano

I jak udalo sie komus uruchomic te synchronizacje?? bo u mnie tez nie chodzi... mam w ustawieniach mmi funkcje zmiany ustawien zegara, ale nie mam dostepu do kilku funkcji w tym menu i przypuszczalnie tez do tej ktora byc moze uruchomi synchronizacje

pozdro dla wszystkich

Opublikowano

Czytam i czytam....widac ze jest to totalna loteria - komus sie włączy...drugiej osobie za chini ludowe nie załacza sie :/ zaczne grac chyba w LOTTO ;) moze tam beda wieksze szanse :)

Z ciekawości podłącze VAGa u siebie i zobacze kodowanie w moich zegarach - w ktorych antenki-tudziez wiezy niegdy nie widziałem :/

Opublikowano

dzisiaj na chwile odlaczylem aku i po podlaczeniu oczywscie skasawl sie zegarek i zniknela antentka.

nawet specjalnie obserwowalem zeby Wam napisac kiedy zlapie sygnal. pamietam ze wczesniej musial posat nocke na parkingu zeby odnalezc sygnal.

jezdzilem po miescie i nic sie nie pojawialo.

postawilem auto pod firma, wyszedlem po dwoch godzinach i zegarek sie ustawil i antenka jest.

kombinujcie:D

Opublikowano
No niestety nie byłem jeszcze nigdzie.......

A jaki jest kod wyposażenia tego zegarka??

ja u siebie mam cos takiego :

U2A = instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer

u mnie w wyposażeniu znajduje sie opcja U2A...a antenki nie chu chu :/ :wallbash:

Opublikowano

u mnie nie było zmieniłem kodowanie i działa :)

Opublikowano

u mnie nie było zmieniłem kodowanie i działa :)

Przedstawisz co konkretnie zmieniłeś?

Które kanały?

Opublikowano

o kurde :) teraz to mi zabiłeś ćwieka :P za cholere nie pamiętam ale zaraz poszukam

:evil: :evil: :evil:

Wchodzisz vagiem w licznik (adres 17), później adaptacja 10, kanał 19:

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

robisz odczyt tego kanału, zapisujesz wartość (tak na wszelki wypadek) i zmieniasz ustawienia - test a później zapisz. .

wpisujesz teoretycznie

ja mam

31001

a tak naprawde ostatnia cyferka albo 0 albo 1 :P

Opublikowano

1 - Remote Clock activ

o kurde :) teraz to mi zabiłeś ćwieka :P za cholere nie pamiętam ale zaraz poszukam

:evil: :evil: :evil:

Wchodzisz vagiem w licznik (adres 17), później adaptacja 10, kanał 19:

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

robisz odczyt tego kanału, zapisujesz wartość (tak na wszelki wypadek) i zmieniasz ustawienia - test a później zapisz. .

wpisujesz teoretycznie

ja mam

31001

a tak naprawde ostatnia cyferka albo 0 albo 1 :P

Czyli praktycznie nalezy zmienic :

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

z 0 na 1

a co oznacza reszta z w/w funkcji tego kanału ?

Opublikowano

Ja niezależnie od ustawień (0 - Remote Clock not active, 1 - Remote Clock active) mam w VAGu komunikat "Receiver N. Ok". Więc albo mój moduł odbiorczy zegara radiowego jest uszkodzony albo odłączony. Znalazłem ten moduł w ETKA, wiem jak on mniej więcej wygląda i jutro będę go szukał. Mam nadzieję, że nie będę musiał rozbierać całego samochodu...[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 22:32_________________________________________________Według informacji z tego wątku powinienem tego szukać pod tylnym zderzakiem, a według pracownika działu części ASO ten element znajduje się gdzieś w okolicy liczników.

Numer elementu: 4B0 919 145B (4B0 919 145A już nie występuje), cena 130-140zł.

Czy ktoś może sprawdzić mi w ELSA gdzie to ustrojstwo jest zainstalowane?

Opublikowano

Jest zainstalowane tam gdzie napisaliśmy a ten imbecyl z ASO niech zacznie czytać nasze forum... :decayed: Jak coś to mam taki moduł za 80zł ale najpierw proponuję wyczyścić styki właśnie między modułem a wiązką dobrze by było też jakbyś wyciągnął wtyczki od zegarów i włożył z powrotem (to zrób na wyciągniętym kluczyku ze stacyjki :wink4: )

Opublikowano

Niedawno odłączałem akumulator. Zegarek, data oczywiście się skasowały. Postój w garażu podziemnym nie zmienił sygtuacji, zegary nadal były w 2003 roku :naughty:

Wyjechałem poza W-wę, w okolicę dużo mniej zurbanizowaną :wink4:. Po kilku godzinach postoju w takiej okolicy wszystko wróciło do normy, "drzewko" na zegarach widać :)

Zostawcie na noc auto na zewnątrz, może pomoże ;)

Mam zegarek na rękę z synchronizacją z zegarem atomowym - wielokrotnie przekonałem się jakie problemy z zasięgiem są w W-wie w ciągu dnia. Noc na parapecie okna w kuchni rozwiązuje ten problem :decayed:

Opublikowano

AndyN czyli nic tylko kolegi A4 na parapet do Ciebie do kuchni i będzie git :decayed: Ja mieszkam w okolicy minimalnie zurbanizowanej i też miałem takie przygody z tym zegarem... na to nie ma patentu... :no:

Opublikowano

ja koledzy też posiadam ten zegarek, ale zawsze trzyma mi pełny zasięg i nigdy nie straciłem sygnału :hi:

Opublikowano
najpierw proponuję wyczyścić styki właśnie między modułem a wiązką dobrze by było też jakbyś wyciągnął wtyczki od zegarów i włożył z powrotem (to zrób na wyciągniętym kluczyku ze stacyjki :wink4: )

Sprawdziłem i poprawiłem wtyczki przy zegarach - nie pomogło. We wtorek będę miał okazję zobaczyć samochód od dołu, więc zobaczę czy nie można jakoś dostać się do modułu bez zdejmowania zderzaka.

Opublikowano

trzyfx

zobaczę czy nie można jakoś dostać się do modułu bez zdejmowania zderzaka.

no way :no:

Opublikowano

Witam,

ja panowie mam inny kłopot z zegarem. Parę dni temu pokazała się antenka i ustawiła mi 1h do przodu :decayed:

Kiedy w Polsce zmienimy czas na letni?? :D

Opublikowano

Czas z tego co pamietam czas na letni zmieniamy w ostatni weekend marca...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...