nastek79 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Resetowałem dziś zegary, rano przed wyjazdem do pracy zresetowałem zegary, pojechałem do pracy, 8h na parkingu i nic synchronizacji jak nie było tak dalej nie ma. Już nie wiem co może być nie tak. Odbiornik na 1000% sprawny (nówka z aso) zamontowany za licznikiem, kodowanie poprawne. Moduł jest 8K0? Dlaczego montowałeś go za licznikiem, skoro jego miejsce jest na belce zderzaka tył. Z której strony? trzeba ściągnąć zderzak? czy da rade od spodu?
ADeK Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Mam prośbę. Mógłby ktoś (choćby na pw) napisać mi co dokładnie trzeba zmienić w kodowaniu poprzez VAG, żeby zegar radiowy był poprawnie ustawiony. Będę bardzo wdzięczny Dodam tylko, że fabrycznie nie miałem w/g kodu wyposażenia (U1A) anteny i wiązki, która załatwiłem i podpiąłem za zegarami. Edytowane 2 Grudnia 2016 przez @DeK
ADeK Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tak ale dopiero teraz zwróciłem konkretną uwagę na kombinację cyfr. Może podacie jak macie aktualnie u siebie przy działającej "palmie"
ADeK Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Właśnie mam 1, mimo, że w/g wyposażenia nie mam U1A i fizycznie też nie było kabla podpiętego pod licznik. To skoro mam 1 to może ustawić tą kalibrację na godzinę 2:59 ? bo dalej mi się nic nie pojawia. Moduł mam 8E0 czyli podobno najnowszy i najlepszy.
Fido Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Nie pomogę. Poczytaj temat. Palemka tak od razu nie wyskoczy po aktywacji (z tego co czytałem wcześniej)
rafi10612 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 8K0 jest najnowszy. Stary był 4B0 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
GreGoriO Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 ....to może ustawić tą kalibrację na godzinę 2:59 ? bo dalej mi się nic nie pojawia... GODZINA ustawiona na zegarze nic nie da, Moduł sam się ustawia gdy ma brak sygnału w pamięci. Ważne, by CANy były wygaszone, czyli auto musi przejść w stan uśpienia,i miejsce o dobrym zasięgu. czasem przestawienie samochodu o kilka m skutkuje złapaniem sygnału. Warto je na poźniej zapamiętać jeśli w okolicy mamy białe plamy. Jako ciekawostke podam ze swojego miejsca pobytu czyli południe EU, nie wszędzie łapię sygnał ale są miejsca gdzie mam zawsze, i są takie...gdzie auto może stać tydzień i nic. druga sprawa to pogoda, zauważyłem że w pochmurne dni łapię sygnał w miejscach, w których wcześniej nie było. Jeśli kodowanie masz poprawne, sprawdź podane wartości na kablach zgodnie z pierwszym postem. jeśli i to będzie ok to są dwa wyjścia, MIEJSCE Parkowania lub wadliwyModuł
ADeK Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kodowanie z 1 na końcu. Ok jutro wyprowadzę auto z garażu na cały dzień zamknę i pójdę zobaczę co z tego będzie. Dzięki za rady
Karol89 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 kolego u mnie pojawiła się palemka w czasie jazdy. Musisz dać czas ja na początek swój zegar radiowy woziłem w bagażniku żeby się upewnić czy na pewno jest sprawny ( złapał syganła więc nie musi być umieszczony na belce co za tym idzie nie trzeba co chwila ściągać zderzak żeby sprawdzić czy wszystko gra ). Sprawdź czy na pewno masz dobrze umiejscowione piny, oraz czy licznik to obsługuje.
ADeK Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Na razie "palmy" brak. Piny powinny być dobrze umiejscowione, ponieważ kawałek wiązki z wtyczką do licznika zdemontowałem z auta gdzie zegar radiowy działał. Kupiłem moduł 8K0 z wiązką zlutowałem przewody zgodnie z kolorami. Mam auto z EU więc licznik ma wejście, a piszesz żeby sprawdzić czy licznik to obsługuję jak to zrobić ?, bo może jest coś czego nie wiem. Po jakim czasie od podłączenia zestawu złapało sygnał u Ciebie ? Przy okazji zapytam gdzie sprawdzić w VAG-u status zegara "Receiver N. Ok" czy "Receiver Ok" ?, rozumiem, że jeśli będzie Receiver Ok, to odbiornik-moduł działa poprawnie i jest sprawny i to będzie tylko kwestia złapania sygnał ? Edytowane 7 Grudnia 2016 przez ADeK
Karol89 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 ROZPISKA PINÓW od licznika do Modułu :pin 1 licznik do pin 1 modułpin 2 licznik do pin 3 modułpin 4 licznik do pin 2 modułpin 3 licznik pozostaje pustyKODOWANIE :INSTRUMENTS 17 ---> ADAPTACJA 10 ---> Chanel 19XXXX? : zegar0 = zegar nieaktywne1= clock aktywny Jak masz tak to połączone i zakodowane to wtedy zostaje tylko czekać aż łapie sygnał mi złapało po 4 dniu ale tak jak pisałem w czasie jazdy na trasie. A jaki masz licznik kolor czy czerwony i który rok auta ?
Karol89 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 poczekaj tydzień jak się nie pojawi to zacznij od sprawdzenia czy się nie pomyliłeś w rozmieszczeniu pinów następnie podmień zegar i znowu daj sobie czas
ADeK Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Tak zrobię. Piny na pewno dobrze, bo była wyjęta cała kostka z kawałkiem wiązki z auta gdzie działał zegar. Edytowane 7 Grudnia 2016 przez ADeK
gilas Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Panowie miałem u mnie zegar ori od jakiegoś czasu nie działał dziś sprawdziłem zasilanie na przewodach i niema 5v gdzie szukać ?wiązka raczej ok bo nic się nie działo z autem Wysłane z galaxy S5
Karol89 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja bym zrobił tak na początek dostał bym się do jednej i drugiej wtyczki postarał bym przemierzyć kable czy są całe jeśli by były to bym po prostu podmienił na jakiś sprawdzony modul zegarowy ten co jest u Ciebie i poczekał [emoji846] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się