arkadius1708 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 samochód dalej słabo kręci
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 a masz jakieś błędy najlepiej to jakbyś zrobił logi i byłoby wszystko wiadomo jaki masz stan akumulatora rozrusznika u mnie też był problem słabo kręcił wyjołem rozrusznik zawiozłem do szpeca zapłaciłem 30 zł rozkręcił nawalił smaru jakiegoś. jak zakręciłem go spowrotem to szczęka mi opadła bo chyba nigdy tak nie palił od dotknięcia
Krzysztof Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 samochód dalej słabo kręci Słabo kręci czy długo kręci? Może aku masz lichy
arkadius1708 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 aku wymieniany w styczniu na nowy
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 rozrusznik w jakim stanie i czy pewny jesteś na 100 % co do niego
arkadius1708 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 a jak sprawdzić i zmienić dawkę startową paliwa? nie mogę znaleźć na forum
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=36744.0;highlight=dawka+startowa[br]Dopisany: 17 Sierpień 2010, 19:45_________________________________________________dawka paliwa około 3 mg a startowa koło 21mg tylko nie pamiętam które kanały chyba 2 i 5[br]Dopisany: 17 Sierpień 2010, 19:47_________________________________________________zrób screeny to ci powiem czy jest ok z dawkami
arkadius1708 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dawka na kanale 05 jest 18.6 mg i nic sie nie zmienia, nie mogę jej zmienić tej wartości, ciągle jest 18,6 Proszę o pomoc
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 bo żeby ją zmienić musisz się zalogować czyli 01 później wpisujesz login adaptacje i i kanał 5 musi się coś zmieniać zmieniaj wartości co 10 i zobacz jak się zmienia
arkadius1708 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 zalogowałem się, wpisywałem wartości i nic się nie zmieniało. i dalej słabo odpala i kopci jak mu przycisnę
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 a w dobre pole wpisujesz ? wpisujesz w pole i bierzesz test
arkadius1708 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 tak i nie działało. potem przyciskami up i dn przesuwałem i też nic nie zmieniało. ale te kopcenie to też od złej dawki paliwa?
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 masz pełną wersje vaga bo jeśli nie to nie ustawisz
arkadius1708 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zauważyłem wczoraj że samochód zaczął mi dużo palić, ok 10l/100km, dalej słabo odpala i te kopcenie na czarno, jak mu przycisnę to zostawiam za sobą czarną zasłonę dymną angry nawet na jałowym kopci dość mocno. Mechanik mówił że to może być któryś z czujników, temperatury silnika, płynu chłodniczego lub paliwa i to może wpływać na te odpalanie i kopcenie. Wiatraki ciągle chodzą obojętnie czy zimny czy Ciepły... Czy to może być coś jeszcze innego?
grippen Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zauważyłem wczoraj że samochód zaczął mi dużo palić, ok 10l/100km, dalej słabo odpala i te kopcenie na czarno, jak mu przycisnę to zostawiam za sobą czarną zasłonę dymną angry nawet na jałowym kopci dość mocno. Mechanik mówił że to może być któryś z czujników, temperatury silnika, płynu chłodniczego lub paliwa i to może wpływać na te odpalanie i kopcenie. Wiatraki ciągle chodzą obojętnie czy zimny czy Ciepły... Czy to może być coś jeszcze innego? a przepływka w jakim jest stanie zrób logi dynamiczne auta
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zauważyłem wczoraj że samochód zaczął mi dużo palić, ok 10l/100km, dalej słabo odpala i te kopcenie na czarno, jak mu przycisnę to zostawiam za sobą czarną zasłonę dymną angry nawet na jałowym kopci dość mocno. Mechanik mówił że to może być któryś z czujników, temperatury silnika, płynu chłodniczego lub paliwa i to może wpływać na te odpalanie i kopcenie. Wiatraki ciągle chodzą obojętnie czy zimny czy Ciepły... Czy to może być coś jeszcze innego? mechanik moze miec racje ... podpiecie Vag'a ulatwi znalezienie usterki ...
arkadius1708 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Podłączałem pod Vag-a i nie pokazał żadnych błędów. W środę oddaję audi do mechanika i niech szukają usterki.
grippen Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Podłączałem pod Vag-a i nie pokazał żadnych błędów. W środę oddaję audi do mechanika i niech szukają usterki. ale zrób logi dynamiczne i wrzuć tutaj oszczędzi ci to kasy i nerwów i będzie wszystko wiadomo [br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:00_________________________________________________zrób takie logi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154293.0 i poczytaj jak się robi, to ci pomożemy
arkadius1708 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zdobiłem Logi dynamiczne, ale nie wiem czy dobrze Grupa 000, 001, 002 Grupa 003, 011 Grupa 004, 008, 010 Sory za burdel w Logach ale pierwszy raz to robiłem. Pomóżcie, bo ja już tracę cierpliwość
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 takie sobie te logi .. ale widac ze termika silnika lezy ... podejrzewam ze termostat skoro zadnego bledu w sterowniku nie bylo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się