Kowi87 163 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Będzie pasowała pompa wtryskowa montowana w VW sharanie AFN 110km do A4 AFN z 99r Bo mam za dobre pieniadze do łykniecia pompe, która poszła by odrazu do Nadarzyna na kuracje, tylko nie chciałbym kupić, przerobic, a pózniej okazało by sie że jednak nie pasuje do mnie Wieczorem bede miał numer[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 14:37_________________________________________________Według etki pompy w sharanie miały numer 028130115 BX a w A4 028130115AX Wie ktos czy poza numerkiem róznia sie czymś co nie pozwoli na montaż P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 sądze ze 99,9%napewno bedzie pasowała. w końcu to silnik AFN i tu i ti koło rozrzadu pompy jest na klinie i blokada tez jest na gruba mocowania pompy takze te same 2ie nakretki od str rozrzadu 1 sruba do kontrowania przy regulacji i 1 pod spodem pompy mocujaca... takze jak dla mnie bedzie pasować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Bedzie pasowac P2P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A nie ma jakis róznic w jej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 no w druga stronę w sharanie nie pracuje... będzie pasić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Na 100% jest ten sam typ pompy co w A4??? Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH spokojniewiem co robie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH po tej przerobce bedzie mial wlasnie taka pompe jak ma AHH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 To nie lepiej znalezc od razu 11 i ja wsadzic niz bawic sie z tlokorozdzielaczem i glowica??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 To nie lepiej znalezc od razu 11 i ja wsadzic niz bawic sie z tlokorozdzielaczem i glowica??? nie lepiej :gwizdanie: ponieważ: - zanim znajde taka AHH to sie troche zejdzie - nie wiem co kupie, a do tanich ona nie nalezy, ostatnio na alegro stała za 900zł(2 miechy temu) - moze wymagać regeneracji - kolejne koszta - nie jest P&P do AFNa trzeba przerabiać stojan i kostke zasilajacą Dlatego wole kupić taniej zwykłą 10ke i oddać na przeróbke z regeneracją Dzisiaj prawdopodobnie ją wyjme z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Z tego co piszesz to i tak ta 10 z AFN oddajesz do RG a problem ze stojanem i kostka jest do przejscia takze nie wiem czy jest sens bawic sie w takie przerobki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Z tego co piszesz to i tak ta 10 z AFN oddajesz do RG a problem ze stojanem i kostka jest do przejscia takze nie wiem czy jest sens bawic sie w takie przerobki sens jest taki że za ok tysiaka mam zregenerowaną pompe 11ke bez marnowania czasu aż znajdzie sie odziwo 11ka(produkowana tylko 2 lata) i drugą na handel Co pewien czas szukam używki 11ki i naprawde nie znalazłem jej tańszej niz ta za 900zł :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ale zeby z 10 zrobic 11 i tak potrzebujesz od niej czesci takze na jedno wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ale zeby z 10 zrobic 11 i tak potrzebujesz od niej czesci takze na jedno wychodzi. przeróbka jest do ogarniecia w cenie jaka pisałem +/- Armistead przerobił swoją 10ke za 1500zł ale stan pierwotny 10ki był agonalny, auto praktycznie nie jeżdziło, a teraz zawstydza bez softu nie jedno młodsze A4 i tam było co wymieniać, a w takiej zdrowej 10tce duzo nie bedzie kosztów za częsci Ja biore tą pompke idzie na sprawdzenie jeśli bedzie w dobrym stanie to regeneracja i przeróbka powinna być w tysiaku zamknieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 piotrek po co się tłumaczysz gościowi jak i tak widzisz że jest oporny na to co piszesz, przerabiaj pompkę i będzie malina, jeśli to bogdan będzie robił to tym bardziej się nie zastanawiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Kolego seba1-2 forum chyba sluzy do tego zeby moc wyrazic swoja opinie w danym temacie i prowdzic polemike. To ze mam inne zdanie i podejscie do tej materii niz kolega Kowi87 nie oznacza ze jestem "oporny", bo widze ze Ci się troche pojecia pomylily. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wiem wiem to że ją przerobie na 11ke to już postanowione, kiedy to sie stanie mysle że dosć szybko, dzisiaj dzwoniłem i mam wstępnie przyjechac na poniedziałek z pompą, ale po odebraniu dzisiaj pompki napotkałem róznice pomiedzy tymi pompami W tej kupionej przeze mnie jest wtyczka 10pin a nie tak jak w A4 8+3pin :gwizdanie: i teraz nie wiem, bo kurde chciałem zrobić tak żeby zawiesć pompe na przeróbke a w miedzy czasie mieć auto na chodzie i po przekładce zachować starą pompe na handel, ale po rozmowie może byc tak że bede musiał przełozyć instalke ze swojej pompy Ale to sie okaże jak będe na miejscu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegade 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 myślę że ten "sajt" (choć powinien być znany osobom które taki swap wykonywały, temat szeroko poruszany w necie) rozwieje wszelkie wątpliwości Twoje i następnych pokoleń. http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a3b4/injpumpswap.htm&ei=eM4WS6mOK5ie_Aaty-D3Bg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3D%2522This%2Barticle%2Bshows%2Bhow%2Bto%2Bremove%2Bthe%2Bmk3%2BTDI%2Binjection%2Bpump%2B%28IP konwersja pompy ze stałym kołem na pompę z kołem z regulacją potocznie zwaną "fasolkami", łącznie z pinologią, od A do Z. Jeśli nie ma w faq czy innych tutorialach, moderacja niech podpina. Będzie na przyszłość. multimetr w dłoń... i powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 tutorial jest juz na forum, ale ten jest bogatszy w zdjecia, tylko po tłumaczeniu automatycznym to ten tekst jest ciężki W moim przypadku koła pompy są stałe, jedynie ta wtyczka mnie denerwuje bo gdyby nie ona to sprawa wygladała by na prostą zawiesć/przerobić/zamontować/sprzedać starą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się