Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pompa wtryskowa z Sharana 110km


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie pasowała pompa wtryskowa montowana w VW sharanie AFN 110km do A4 AFN z 99r :mysli: Bo mam za dobre pieniadze do łykniecia pompe, która poszła by odrazu do Nadarzyna na kuracje, tylko nie chciałbym kupić, przerobic, a pózniej okazało by sie że jednak nie pasuje do mnie :mysli:

Wieczorem bede miał numer[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 14:37_________________________________________________Według etki pompy w sharanie miały numer 028130115 BX a w A4 028130115AX

Wie ktos czy poza numerkiem róznia sie czymś co nie pozwoli na montaż P&P :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądze ze 99,9%napewno bedzie pasowała. w końcu to silnik AFN i tu i ti koło rozrzadu pompy jest na klinie i blokada tez jest na gruba mocowania pompy takze te same 2ie nakretki od str rozrzadu

1 sruba do kontrowania przy regulacji i 1 pod spodem pompy mocujaca...

takze jak dla mnie bedzie pasować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w druga stronę w sharanie nie pracuje... :) będzie pasić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa ma takie oznaczenia

dsc00799q.jpg

Na 100% jest ten sam typ pompy co w A4??? Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa ma takie oznaczenia

Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie

Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa ma takie oznaczenia

Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie

Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH

spokojnie

wiem co robie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa ma takie oznaczenia

Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie

Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH

po tej przerobce bedzie mial wlasnie taka pompe jak ma AHH :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lepiej znalezc od razu 11 i ja wsadzic niz bawic sie z tlokorozdzielaczem i glowica???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lepiej znalezc od razu 11 i ja wsadzic niz bawic sie z tlokorozdzielaczem i glowica???

nie lepiej :gwizdanie:

ponieważ:

- zanim znajde taka AHH to sie troche zejdzie

- nie wiem co kupie, a do tanich ona nie nalezy, ostatnio na alegro stała za 900zł(2 miechy temu)

- moze wymagać regeneracji - kolejne koszta

- nie jest P&P do AFNa trzeba przerabiać stojan i kostke zasilajacą

Dlatego wole kupić taniej zwykłą 10ke i oddać na przeróbke z regeneracją :good:

Dzisiaj prawdopodobnie ją wyjme z silnika :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to i tak ta 10 z AFN oddajesz do RG a problem ze stojanem i kostka jest do przejscia takze nie wiem czy jest sens bawic sie w takie przerobki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to i tak ta 10 z AFN oddajesz do RG a problem ze stojanem i kostka jest do przejscia takze nie wiem czy jest sens bawic sie w takie przerobki

sens jest taki że za ok tysiaka mam zregenerowaną pompe 11ke bez marnowania czasu aż znajdzie sie odziwo 11ka(produkowana tylko 2 lata) i drugą na handel

Co pewien czas szukam używki 11ki i naprawde nie znalazłem jej tańszej niz ta za 900zł :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zeby z 10 zrobic 11 i tak potrzebujesz od niej czesci takze na jedno wychodzi.

przeróbka jest do ogarniecia w cenie jaka pisałem +/- Armistead przerobił swoją 10ke za 1500zł ale stan pierwotny 10ki był agonalny, auto praktycznie nie jeżdziło, a teraz zawstydza bez softu nie jedno młodsze A4 :kox: i tam było co wymieniać, a w takiej zdrowej 10tce duzo nie bedzie kosztów za częsci

Ja biore tą pompke idzie na sprawdzenie jeśli bedzie w dobrym stanie to regeneracja i przeróbka powinna być w tysiaku zamknieta :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek po co się tłumaczysz gościowi jak i tak widzisz że jest oporny na to co piszesz, przerabiaj pompkę i będzie malina, jeśli to bogdan będzie robił to tym bardziej się nie zastanawiaj :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego seba1-2 forum chyba sluzy do tego zeby moc wyrazic swoja opinie w danym temacie i prowdzic polemike. To ze mam inne zdanie i podejscie do tej materii niz kolega Kowi87 nie oznacza ze jestem "oporny", bo widze ze Ci się troche pojecia pomylily. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem to że ją przerobie na 11ke to już postanowione, kiedy to sie stanie mysle że dosć szybko, dzisiaj dzwoniłem i mam wstępnie przyjechac na poniedziałek z pompą, ale po odebraniu dzisiaj pompki napotkałem róznice pomiedzy tymi pompami

W tej kupionej przeze mnie jest wtyczka 10pin a nie tak jak w A4 8+3pin :gwizdanie:

20100818834.th.jpg

20100818835.th.jpg

i teraz nie wiem, bo kurde chciałem zrobić tak żeby zawiesć pompe na przeróbke a w miedzy czasie mieć auto na chodzie i po przekładce zachować starą pompe na handel, ale po rozmowie może byc tak że bede musiał przełozyć instalke ze swojej pompy :mysli:

Ale to sie okaże jak będe na miejscu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że ten "sajt" (choć powinien być znany osobom które taki swap wykonywały, temat szeroko poruszany w necie) rozwieje wszelkie wątpliwości Twoje i następnych pokoleń.

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a3b4/injpumpswap.htm&ei=eM4WS6mOK5ie_Aaty-D3Bg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3D%2522This%2Barticle%2Bshows%2Bhow%2Bto%2Bremove%2Bthe%2Bmk3%2BTDI%2Binjection%2Bpump%2B%28IP

konwersja pompy ze stałym kołem na pompę z kołem z regulacją potocznie zwaną "fasolkami", łącznie z pinologią, od A do Z.

Jeśli nie ma w faq czy innych tutorialach, moderacja niech podpina. Będzie na przyszłość.

multimetr w dłoń... i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutorial jest juz na forum, ale ten jest bogatszy w zdjecia, tylko po tłumaczeniu automatycznym to ten tekst jest ciężki :disgust:

W moim przypadku koła pompy są stałe, jedynie ta wtyczka mnie denerwuje :disgust: bo gdyby nie ona to sprawa wygladała by na prostą zawiesć/przerobić/zamontować/sprzedać starą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...