gregorypeck Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wszystko ok, to sa przeplywki innej konstrukcji - bez drucika
risones Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Gregorypeck ja też nie wiedziałem jak sprawdzić cewki podpowiedział mi kolega nie działająca cewka bedzie wyczuwalnie chłodniejsza niż pozostałe wiem że brzmi to smiesznie ale u mnie się sprawdziło po wymianie cewki wszystko ok i jeszcze jedna rada jak nie masz wymienionych wszystkich na nowe to zawsze woż ze sobą jedną na wymianę pozdrawiam posiadaczy ALT-KÓW
pietrosss Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 dzisiaj sprawdzilem przeplywomierz i powinien byc ok. Odlaczylem kabel od przeplywki i zaraz wyskoczyl mi blad na kompie i kontrolka od trakcji zaczela sie swiecic. Podlaczylem spowrotem skasowalem blad i jest ok. Moze to bedzie sonda lambda przed katalizatorem? Zrobilem logi i zamieszcze je tylko musze to jakos uporzadkowac. Ale nie wiem czemu jak chce sprawdzic grupe 007 to sie nic nie wyswietla. Zrobilem logi grup 002 003 006 031 032 033 034. [br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 21:16_________________________________________________Dzisiaj rano bylo jeszcze gorzej niz zawsze bo obroty juz nie falowaly tylko silnik zaraz zgasl. Problemu z odpaleniem nie bylo tylko tak jak by nie dostawal paliwa i gasl. I tak chyba z 3 razy dopoki go nie przegazowalem i pozniej zaskoczyl. sprawdzilem wagiem i wyskoczyl mi blad 16804, czyli Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności. Ma ktos moze jakies pomysly?? Dzieki za wszelkie rady.
prostacz Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Hmm...ja tak mialem tylko raz ze zapalilem i odrazu spadl z obrotow i zgasl,za drugim razem bylo juz ok i narazie sie to nie powtorzylo.Tyle ze ja nie mialem zadnych bledow na vagu.
pietrosss Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 No to temat zamkniety. Wczoraj zabralem sie za moje autko, przeczyscilem prawie wszystkie czujniki, przeplywomierz, przepustnice. Zauwazylem, ze przed dolotem do przepustnicy sa dwa rozgalezniki, jeden idzie do odmy a drugi idzie w druga strone na dol. To tam lapal lewe powietrze. Te forum naprawde duzo mi pomoglo. Trzeba tylko duzo czytac i zwracac uwage na bledy ktore wyskakuja na vagu. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. Temat uwazam za zamkniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się