Rosji55 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam koledzy już nie mam siły może ktoś miał taki przypadek z pomką.Otóż zamek raz zamyka wszystke drzwi a raz nie.A jak otworze klapę z tyłu i puknę dłonią w pomkę to zaskoczy. Przelutowałem ją całą wymieniłem wirnik na nowy i cholera dalej to samo.Zaznaczam że czasami otworzy a czasami te drzwi co otwieram kluczykiem i tak w kółko. Jakby jakiś mikrowłącznik nie działał ale to w jednych drzwiach a mi otwierają się te tylko co ich otworze kluczykiem.Światło mimo to mi się zaświeca w kabinie,a syku powietrza też nie słyszę żeby była nieszczelność.Pomocy.Może ten mały wirniczek co jest w układzie taki biały, może tam psiknąć wd , już sam nie wiem co jest.
pawel_m_kolo Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 miałem identyczną sytuacje.... po ok miesiacu walki z tym ustrojstwem (lutowanie, itp...) kupilem na allegro pompke i wszystko wróciło do normy
Rosji55 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Dzięki Paweł za a odpowiedź też kupuje nową ale tak szczerze mówiąc ta chodzi tylko jak się ją puknie czyli coś nie łączy, tak to jest dobra i szkoda pompki i dlaczego nikt nie zna w tym temacie odpowiedzi. Dalej mi to wygląda na zimny lut ale juz nie wiem. Może ten biały mały wirnik nie daje mocy. Acha jak dam sygnał z zamka z którego otwieram drzwi to jak nie otworzy to i tak słychać pyknięcie wirnika ale dalej nie zapompuje żeby otworzyć ,czyli prąd jest a co steruje tym syczeniem żeby powietrze poszło.?[br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 22:01_________________________________________________Dodam ,że jak otworze drzwi (dam sygnał na pomke), to żona się przysłuchiwała jej i wtedy po otwarciu np.strony pasażera pomka wydaje dźwięk a dokładnie silniczek taki cyk!! i tyle i wtedy jak w nią pukne to syczy i pootwiera reszte drzwi.Co jest ?
pawel_m_kolo Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 z moją było identycznie, puk, puk i sie załączała , a potem znowu zgon.... , luty sprawdzałem aż w końcu mi sie wirnik rozleciał i kupiłem nową. Przed rozwaleniem wirnika myślałem odwiedzić elektronika... Może Ty spróbuj. Powodzenia!!!! Ps. Przy ewentualnym zakupie uważaj na model (jest ich wiele), ilość pinów w kostkach i wyjścia na wężyki (w moim modelu pompki spotkałem się z dwoma rurkami i jedną...)[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 10:15_________________________________________________a i jeszcze dodam że moja też tylko cykała... a jak ją puknąłem chodziła przy otwieraniu ok 25 sek. przy zamykaniu normalnie.
Rosji55 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Koledzy jedno pytanko a mianowicie przedstawiłem problem z moją centralką.Wiem że mam zamek u drzwi kierowcy do wymiany bo mi się jedna z zapadek urwała taki odlew co po przekręceniu kluczyka naciskał mikrowłącznik i dawał sygnał do centralki. Tylko mam pytanie do czego jest czujnik przy wkładce zamka i za co on odpowiada? A drugie pytanie co daje czujnik (mikrostyk przy zamku)? Dodam że ktoś pisał że centralka też odpowiada za domukanie szyb.A u mnie tak nie jest bo dopóki zamek mi nie przyjdzie z allegro (jego numer : 8D1837015A - lewa strona przód od kierowcy i dlaczego etka mi go nie pokazuje że taki był montowany !!) mam pomke wyłączoną a mimo to szyby się domykają z kluczyka. Acha co musze wyłączyć w drzwiach kierowcy żeby centralka mi chodziła na reszte drzwi. Dodam że jak ją włączyłem to mi non stop chodziła (drzwi kierowcy z pomsutym zamkiem też załączyłem w czujnikami). Z góry pozdrawiam i czekam na konkretne odpowiedzi.
leoncjo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Jeszcze jedna sugestia: a może szczotki w silniczku się kończą...puknięcie pomaga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się