312MC Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ja latam na Pb98 i jest świetnie...kilka razy zalałem Pb95 i silnik pracował o wiele gorzej. A przyczyna zapchanego kata jest dość prosta...spalanie oleju i nie przepalanie benzyny[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 18:53_________________________________________________ no wątek też ciekawy i problem nawet podobny do mojego tyle że ja mam 1.8ADR mam strumiennice wstawioną przez poprzedniego własciciela i wkurza mnie ten dźwięk wydobywający się po przekroczeniu 3tys obr kolego Kanal jaki tłumnik wstawiłeś ?? zamiast kata jakie koszta takiej operacji auto chodzi tak jak chodziło na kacie tzn dźwięk . Zabrał kata. Teraz zaluje bo pewnie wiecej byl warty niz to 120zl ktore chcial za tlumik + robote. Powiem Ci, że rozmawiałem ostatnio na temat skupywania zużytych katów z tłumikarzem i powiedział mi, że obecnie już nikt tego nie chce brać, a był czas że się o ten śmieć zabijali bo trochę platyny w środku. Więc sądzę że nie masz czego żałować, a cena uważam była uczciwa. to fakt, teraz juz nie ma tylu chetnych na katy a jak jest to za smieszne pieniadze Ja bardzo chetnie przygarne katy od VW LT35 2.5TDi 97-03...jak ktoś ma całe i nie wyprute to kupie kazda ilosc.dobrze zaplace.
cypek80 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 czujnik przepływu masy powietrza, Nie ma czegoś takiego w ABC, jest czujnik temperatury w kolektorze dolotowym Skoro ludzie przywożą całe busy katalizatorów z Niemiec to chyba ciągle jest to dochodowy biznes, może nie tak jak kiedyś ale ciągle się opłaca.
janSerce Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 czujnik przepływu masy powietrza, Nie ma czegoś takiego w ABC, jest czujnik temperatury w kolektorze dolotowym Skoro ludzie przywożą całe busy katalizatorów z Niemiec to chyba ciągle jest to dochodowy biznes, może nie tak jak kiedyś ale ciągle się opłaca. No tak chodziło mi o ten czujnik w kolektorze ssącym myślałem że to czujnik masy powietrza
PABLO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 ja latam na Pb98 i jest świetnie...kilka razy zalałem Pb95 i silnik pracował o wiele gorzej. Nie ma różnicy w tym silniku czy zalejesz 95 czy 98, tak samo auto jedzie, to nie jest Impreza STI.. Nie sprawdzałem natomiast V Power Racing po wycięciu kata :gwizdanie:
M3I Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Na niskich obrotach te klapki mają wydłużać dolot żeby podnieść maksymalny moment obr. w tych zakresach, a na wysokich skracają żeby zapewnić maksymalną moc. Jeżeli cały czas są otwarte bo ich nie ma to silnik zawsze ciągnie z długiego dolotu i może mieć obniżone osiągi w zakresie wysokich obrotów.[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:19_________________________________________________Zastanawiam się jeszcze nad sondą lambda zimne auto jedzie ok, czy też jest zamulone? Sonda może nie być wysypana całkowicie i nie wyrzuca błędu, ale podaje złe wskazania. Mam wrazenie ze zupelnie zimne auto to jest pocisk w porownaniu do cieplego ale wiadomo, zimnym samochodem nie bede robil sparow. Na VAGu mozna chyba odczytac wartosci sondy lambda tylko zebym wiedzial jakie powinny byc na cieplym silniku to mialbym jakis obraz. Co do katalizatora, widze ze niektorzy sa tu obcykani w ABC. Pojade do tlumikarza zeby go wycial ale co zamiast niego? Jak kiedys kilku pytalem to kazdy 'poleca' strumienice a ja mam niemile doswiadczenia z tym zwiazane (metaliczny dzwiek)... do tego czy w ABC sa tzw PREKATY? Jesli tak to jak sie do tego dostac i jak to wywalic? własnie ja musze podpiąć auto pod kompa, bo zauważylem to samo. Jak auto jest zimne to każde dodanie gazu momentalnie wkręca silnik na obroty ( 3-4 tys). na jedynce dodanie gazu to zrywa przyczepność . a jak sie auto rozgrzeje to juz takie mulaste .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się