slaweq Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Strzelił mi dzisiaj pasek rozrządu w moim 2,5 TDI i przygtowuje się na najgorsze, czyli zakup nowego silnika i tu pytanie. Czy na miejsce AFB (150 KM) podejdzie bez problemu silnik np. BDG (163 KM)? albo jakis inny 2,5 z symbolem "B..."?
Gość DiM Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 W Miejsce AFB najlepiej podejdzie tylko silnik BDG 163PS - pasuje osprzęt od AFB np. turbo, pompa, jesli chodzi o AKE to musisz zmienić z kompletnym osprzętem bo np. na biede Turbo podejdzie od AFB ale szybko się wykończy, jest mały problem z kolekrotem wydechowym ale bez wiekszych problemów można to zrobić skąd wiem?? rozmawiałem z mechanikiem z ASO Audi więc w miarę pewne źródło
MARCIN607 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 dawaj 2,7Bit nie baw się w nic innego, mamy tu specaod swapów
slaweq Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 W Miejsce AFB najlepiej podejdzie tylko silnik BDG 163PS - pasuje osprzęt od AFB np. turbo, pompa, jesli chodzi o AKE to musisz zmienić z kompletnym osprzętem bo np. na biede Turbo podejdzie od AFB ale szybko się wykończy, jest mały problem z kolekrotem wydechowym ale bez wiekszych problemów można to zrobić skąd wiem?? rozmawiałem z mechanikiem z ASO Audi więc w miarę pewne źródło Czyli taki by pasował? http://moto.allegro.pl/item1184716178_vw_audi_2_5_tdi_silnik_symbol_bdg.html dawaj 2,7Bit nie baw się w nic innego, mamy tu specaod swapów To niestety odpada bo nie mam
Gość DiM Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 wałki nowego typu??? Zadzwoń i spytaj z którego rocznika jest silnik [br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 19:49_________________________________________________chyba że po 2004 roku to będą nowego typu
slaweq Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Dzwoniłem, silnik z 2004 roku
Flyer Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 W Miejsce AFB najlepiej podejdzie tylko silnik BDG 163PS - pasuje osprzęt od AFB np. turbo, pompa, jesli chodzi o AKE to musisz zmienić z kompletnym osprzętem bo np. na biede Turbo podejdzie od AFB ale szybko się wykończy, jest mały problem z kolekrotem wydechowym ale bez wiekszych problemów można to zrobić skąd wiem?? rozmawiałem z mechanikiem z ASO Audi więc w miarę pewne źródło Po raz kolejny wypisujesz bzdury w temacie 2.5TDI. Slaweq, na Twoim miejscu szukalbym golego silnika AFB/AKN, bo masz pompe po regeneracji itd... Szkoda kasy na kupowanie kompletnego, a tymbardziej cos z rocznikow 2001+, co wygeneruje Ci duzo wiecej kosztow [elektronika].
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się