Jarol Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Ja mam sprzeglo od Radzikowskiego wiec raczej bede zostawial swoje jak bede wymienial A jaką masz zamiar włożyć skrzynie?? Taką krótką jak jest np. w AVF lub 2,0 TDi 140km?? Czy coś dłuższego??
David Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 czyli moge np wlozyc skrzynie z 2.5 tdi bez wymiany sprzegla i dwumasa? ja tam nie bede szedl w wielkie moce bo moje 170/370Nm mi wystarczy a wykladac 3 tys zl zeby miec 20ps/20Nm wiecej jest bez sensu :gwizdanie:
dudi75 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Ja mam sprzeglo od Radzikowskiego wiec raczej bede zostawial swoje jak bede wymienial A jaką masz zamiar włożyć skrzynie?? Taką krótką jak jest np. w AVF lub 2,0 TDi 140km?? Czy coś dłuższego?? Jesli sie zdecyduje na wymiane to tylko z 2.5TDI o symbolu DQS lub FRF bo to sa podobno najdluzsze skrzynie
norka Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 DQS jest na 6 przy 3000obr. jest 170km/h
David Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 no to szalu nie ma ja w awx przy 160 km/h mam 3100 skrzynia 5
dudi75 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 no to szalu nie ma ja w awx przy 160 km/h mam 3100 skrzynia 5 Dziwne ja na AWX mam 140km/h przy 3000obr
aju Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 no to szalu nie ma ja w awx przy 160 km/h mam 3100 skrzynia 5 Dziwne ja na AWX mam 140km/h przy 3000obr może tu jest problem a tym że kiedyś nie wierzyłeś że na moim setupie osiągnąłem taką prędkość jak później dałem foto może skrzynie w AWX też mają różne oznaczenia (co za tym idzie przełożenia) tak tylko gdybam głośno
Jarol Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 no to szalu nie ma ja w awx przy 160 km/h mam 3100 skrzynia 5 Dziwne ja na AWX mam 140km/h przy 3000obr A masz skrzynie z AWX?? Ja mam przy 3tyś obrotów około 150km/h na 5 biegu. Chce włożyć skrzynie HCK gdzie jest koło 175km/h przy 3 tyś obr na 6 biegu.
dudi75 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 no to szalu nie ma ja w awx przy 160 km/h mam 3100 skrzynia 5 Dziwne ja na AWX mam 140km/h przy 3000obr A masz skrzynie z AWX?? Ja mam przy 3tyś obrotów około 150km/h na 5 biegu. Chce włożyć skrzynie HCK gdzie jest koło 175km/h przy 3 tyś obr na 6 biegu. No raczej tak bo silnik byl ze skrzynia kupowany i wymieniany
Jarol Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 no to szalu nie ma ja w awx przy 160 km/h mam 3100 skrzynia 5 Dziwne ja na AWX mam 140km/h przy 3000obr A masz skrzynie z AWX?? Ja mam przy 3tyś obrotów około 150km/h na 5 biegu. Chce włożyć skrzynie HCK gdzie jest koło 175km/h przy 3 tyś obr na 6 biegu. No raczej tak bo silnik byl ze skrzynia kupowany i wymieniany A było to z A4 B6 czy z passata?? Bo w B6 raczej nie ma takiej krótkiej skrzyni z silnikiem AWX??
rafal102 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Panowie a po co wam takie prędkości jak na naszych drogach nie ma gdzie osiągać takich prędkości.. A po za tym wiecie przecież, że ON nie lubi jazdy na Vmax.. Ja miałem problem z przeniesieniem mocy i mogłem oddać sprzęgło do wzmocnienia i zapłacić ponad 1000zł albo zmienić skrzynię.. miałem okazję to zmieniałem skrzynię ze sprzęgłem 240mm i po paru miesiącach eksploatacji powiem wam, że jak chcecie zmieniać skrzynię tylko dla Vmax to szkoda kasy bo i tak tego się nie wykorzysta..
aju Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 przydaje się jeśli na autostradach lubisz utrzymywać stałą prędkość ponad 200
CZIKITA Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam kolegów po fachu znalazłem post o wymianie skrzyni biegów z 5 biegowej na 6 biegową i chciałem podpytać ludzi którzy już przetarli ścieżki . Konkretnie chodzi o to że mam a4 b5 AVF 1.9 110 kucy i na trasie brakuje biegu więc załatwiłem sobie skrzynię 6 wybieraki itp z silnika 2.5 TDI no ale narodził się problem jak to połączyć jakie koło zamachowe zamontować a konkretnie od jakiego modelu bo mamy problem 6 skrzyni same koła 2 masowe są na allegro i szukamy dokładnie informacji jaki model itp bo szykuje się nam mały chip IC już jest wymieniony na większy itp tylko prace stanęły proszę o jakieś info konkretnie opisane sprzęgło jakie 240 czy 230 i pasuje to zrobić na sztywnym kole bo lobię dać w parnik na prawdę ostro i 2mas się szybko rozleci niestety ale jeśli niema innego wyjścia czy moje stare sprzęgło wytrzyma tak do 150 kucyków ?
seba1-2 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 jest taka opcja, zostawiasz sprzęgło i rozrusznik ze swojego motoru albo dajesz koło zamachowe z 1z jednomasowe 228mm i rozrusznik ten co masz, albo sprzegło 240mm wraz z innym rozrusznikiem do skrzyni 6 ja mam jednomasa z 1z 228mm i stary rozrusznik, około 165ps mi wytrzymuje [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 02:59_________________________________________________a sprzegło 240mm wraz z dwumasem wytrzyma 220ps
CZIKITA Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Kupiłem wczoraj koło zamachowe jedno-masowe ale nie od 1Z bo nigdzie nie było tylko od Audi 80 B4 1.6 91-96 czyli z tego co napisałeś podejdzie mi sprzęgło jakie będę chciał mnie interesuje 240 mm z 2.5 TDI bo będę miał softa na 130 kucy i boję się że fabryczne sprzęgło nie da rady z tą skrzynią i z tym przyrostem mocy czyli zostało mi wymienić rozrusznik i spokojnie mogę tam pchać 240 mm ? ? ? :gwizdanie: To jest to koło które kupiłem . http://moto.allegro.pl/kolo-zamachowe-audi-80-b4-1-6-91-96-i1887505669.html
Jarol Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Kupiłem wczoraj koło zamachowe jedno-masowe ale nie od 1Z bo nigdzie nie było tylko od Audi 80 B4 1.6 91-96 czyli z tego co napisałeś podejdzie mi sprzęgło jakie będę chciał mnie interesuje 240 mm z 2.5 TDI bo będę miał softa na 130 kucy i boję się że fabryczne sprzęgło nie da rady z tą skrzynią i z tym przyrostem mocy czyli zostało mi wymienić rozrusznik i spokojnie mogę tam pchać 240 mm ? ? ? :gwizdanie: To jest to koło które kupiłem . http://moto.allegro.pl/kolo-zamachowe-audi-80-b4-1-6-91-96-i1887505669.html Nie wiem jak chcesz to wkonać ale do tego koła nie założysz sprzęgła 240mm.
seba1-2 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 tak jak jarek pisze do tego koła zamachowego nie założysz sprzegła 240mm, to koło przystosowane jest jedynie do 228mm
CZIKITA Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 No tak a wytrzyma mi to sprzęgło z tą skrzynią ile wy już jeździcie ze skrzynią 6 na tym sprzęgle ? Panowie właśnie mi koło dotarło i mam małe wątpliwości bo gdzieś ktoś coś pisał że musi mieć 28 zębów a to moje ma 23 i nie wiem czy już zamawiać sprzęgło czy nie a i podobno trzeba koło wyrównać u tokarza żeby bicia nie miało to prawda ? Jeśli to jest to koło to prosił bym o numer katalogowy sprzęgła jakie mam do niego założyć bo już mam dość tych puzzli i nieprzespanych nocy chce żeby w końcu wszystko pasowało a jak mam w końcu kilku fachowców to od razu chcę się wszystkiego was wypytać chłopaki Koło jest niby identyczne jak to w temacie o zmianie koła na Z1 ta sama ilość zębów co na zdjęciach na samym dole czyli 23 więc nie wiem wkońcu czy dobre czy nie pomóżcie chłopaki bo moja czikita już 3 tygodnie siedzi rozwalona u mechanika :/ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81238.150
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się