bushi 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Mam taką przypadłość od niedawna odpalam a4 auto spadają obroty do 300 zdaza się że gaśnie następnie wskakuje na 1400- 1500 spada do 400 i ustawia się na 850- 900 obr. Jeżeli po chwili jazdy wrzucę na luz historia się powtarza po Jeżdzie kilkuminutowej dolegliwości już nie występuję zawsze na początku. Wiem ten temat już byl ale słbo się rozwinął więc może teraz coś wspólnie wymyślimy . Proszę o pomoc piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furio 0 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Halooooo. To już było powiedziane. To na 100% jest silniczek korkowy. Koszt to 200 pln mniejwięcej. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Furio robiłes już to jak tak to czy ci to pomogło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 a czyściłeś przepustnicę kiedyś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Kaziu proszę napisz jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 najtrudniejsze w tym jest tylko wymontowanie przepustnicy, jak już to zrobisz to bierzesz po prostu szmatkę, może jakąś benzynę ekstrakcyjną i czyścisz :mrgreen: Jeśli nie wiesz za bardzo jak to zrobić to jedź do mechanika (najlepiej do warsztatu diagnostycznego) on ci to zrobi mniej więcej za jakieś 100 zł i zaprogramuje przepustnicę. W najgorszym wypadku możesz mieć zepsutą kompletnie przepustnicę, ja tak miałem niestety, wtedy pomoże raczej tylko wymiana. Ja wymieniłem i falowania nie ma. Powiedz mi taką rzecz, masz instalację gazową? Faluje na benzynie czy na gazie? Zwiększyło ci się spalanie, może silnik lekko się zamulił? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Panowie a może być przyczyną falowania na początku słaby akumulator wcześniej czytałem że może mieć wpływ co wy na to??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 raczej odpada mysle ze krokowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 raczej odpada mysle ze krokowiec a przy gorszym scenariuszu przepustnica. Jedź do dobrego diagnosty, on ci wyczyści przepustnicę, silniczek krokowy i powie co boli. Takie gdybanie nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilo 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Witam Atak wogóle to można jakoś przesmarować krokowy czy trzeba wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf-a4 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja mam podobny problem. Objawia się to następująco. Odpalam A4 po nocy - samochód łapie od razu, niestety zaraz obroty spadaja i jak chcę dodać nieco gazu to tak go zamuli że zgaśnie. Operacje nieraz trzeba powtórzyć ze 2x i później śmiga bez zarzutów. Mam w samochodzie gaz sekwencję. Myślałem, że może po wyłączeniu silnika za mała ilość Pb jest wtryskiwana (przez noc może co nieco odparuje z przewodów) i to jest może przyczyna początkowego zmulania samochodu. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 z gazem kolego to nic nie ma wspólnego raczej na pewno. Przepustnica i osprzęt z nią związany może? Komputer powie prawdę. Jechać do diagnosty i będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesioo 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja mam podobny problem. Objawia się to następująco. Odpalam A4 po nocy - samochód łapie od razu, niestety zaraz obroty spadaja i jak chcę dodać nieco gazu to tak go zamuli że zgaśnie. Operacje nieraz trzeba powtórzyć ze 2x i później śmiga bez zarzutów. Mam w samochodzie gaz sekwencję. Myślałem, że może po wyłączeniu silnika za mała ilość Pb jest wtryskiwana (przez noc może co nieco odparuje z przewodów) i to jest może przyczyna początkowego zmulania samochodu. Co o tym sądzicie? Na pewno nie odparuje z przewodów. To nie to. W bmw miałem sekwencje i nawet po 24h nie było takiego efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoq 0 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 hym panowie miałem taki sam problem i wymieniłem filtr paliwa (pomogło ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 ja mam to samo i jutro zabieram sie za to na początek zabieram sie z elektrykiem za czujnik halla na aparacie zapłonowym.komputer pokazał bład juz prawie wszystkim znany 515 G-40,nie dało sie go wykasowac w zaden sposób.podobno ten czujnik tez jest w jakims stopniu odpowiedzialny za falowanie obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo16 0 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 najtrudniejsze w tym jest tylko wymontowanie przepustnicy, jak już to zrobisz to bierzesz po prostu szmatkę, może jakąś benzynę ekstrakcyjną i czyścisz :mrgreen: Jeśli nie wiesz za bardzo jak to zrobić to jedź do mechanika (najlepiej do warsztatu diagnostycznego) on ci to zrobi mniej więcej za jakieś 100 zł i zaprogramuje przepustnicę. W najgorszym wypadku możesz mieć zepsutą kompletnie przepustnicę, ja tak miałem niestety, wtedy pomoże raczej tylko wymiana. Ja wymieniłem i falowania nie ma. Powiedz mi taką rzecz, masz instalację gazową? Faluje na benzynie czy na gazie? Zwiększyło ci się spalanie, może silnik lekko się zamulił?Pozdrawiam zamontowałem w swojej a4 miesiąc temu gaz , niestety już wtedy silnik falował na biegu jałowym serwisant wytłumaczył sie ze instalacja jest podłączona dobrze, a wina leży po stronie auta, czy to prawda? Auto chodzi bez zażutu na benzynie, ma odpowiednią moc ,na gazie zresztą też (no oprucz sytuaci kiedy zabiore noge z przepustnicy ) ma też duże rozbierzności w spalaniu gazu jak wciskam to pali nawet 11 a przy spokojnej jezdzie niewiele ponad 8 . Co robić póki co odczucie falowania to tylko nerwowa wskazówka obrotomierza- auto lekko przygasa ale jeszcze ani razu nie zgasło, jednak co sie stanie gdy silnik będie już troche wyeksploatowany? auto ma przebieg 155000 km i jest to oryginalny stan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 ja jutro z ranca jade do aso wymienić czujnik,bo znajomy elektryk mam śmierdzącego lenia albo nie umie wymienić halla.chodzi o falujące obroty raz one są raz nie .juz mie to zaczeło wkurw....wstepnie w aso powiedzieli mi za czujnik od 280 do 450 zł i robocizna ok 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 jade do aso wymienić czujnik ASO audi ? Może zadzwoń do ASO Skody, może być taniej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 pojechałem do aso audi z zamiarem wymiany czujnika halla,ale okazało sie ze przy wymianie rozrządu został żle ustawiony zapłon i dlatego falowały mi obroty na jałowym biegu.omineła mnie przyjemnosc wymiany halla ktory miał mnie kosztowac 380zł,zrobiono mi kontrole komputera prac silnika 80,52gr.ustawienie rozrządu i zapłonu 170,79gr. kontrola instalacji elektrycznej wg rbg 47,58gr.+vat 22% razem 298.89gr.powiedzieli mi ze w zapłonie są dwa rodzaje czujników ktore sie zle ze sobą sonchronizowały i z tego wyszłedł bład halla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertzmudzki 0 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Witam podpowiem ci tak ,mialem to samo i poprostu wymienilem swiece na boscha 4 elektrodowe i wszystko wrucilo do normy Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się