A4-Tomek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Po wymianie tarcz tylnych i prawego pierścienia ABS świeci mi się kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik. Po podpięcia VAG'a wyskoczył błąd prawego tylnego czujnika ABS (G44) o numerze 00287. Najdziwniejsze jest to że po skasowaniu błędu powraca on ale nie zapisuje się w Kompie samochodu. Kontrolki zapalają się po przekroczeniu 10 km/h i świecą się do czasu zgaszenia silnika. Po ponownym zapaleniu nie świecą się ale jak znowu przekrocze 10 km/h to zapalają się i tak powtarza się to za każdym razem. Stary pierścień mam i ma on 45 zębów. Czy różnica ilości zębów może mieć na to wpływ?
Lukasz_N Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sam sobie odpowiedziałes na swoje pytanie :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 18:40_________________________________________________ Stary pierścień mam i ma on 45 zębów. Czy różnica ilości zębów może mieć na to wpływ?
ciahciah Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 jeżeli ma braki w uzębieniu to do wymiany jak nie to znaczy że odległość czujnika od wieńca jest zła, wyczyść łepek czujnika i wieniec ze rdzy i ustaw odległość czujnika 0,5mm od wieńca, sprawdź też czy wieniec nie jest z centrowany.
A4-Tomek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 czujnik wyczyściłem a pierścień nówka więc też czysty a nic to nie dało. Czyli musze znowu rozebrać prawą stronę i policzyć ilość zębów na nowym pierścieniu bo nie zrobiłem tego przy montażu. Nie sądziłem że to może mieć wpływ jakiś.
ciahciah Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 ja nie wiem co ty tam chcesz liczyć, masz do korekty odległość czujnika od wieńca, nic nie trzeba rozbierać i liczyć
A4-Tomek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 No to jeśli jest niewłaściwa odległość pierścienia od czujnika to ile wynosi ta właściwa odległość? 0,5 mm jak jest napisane wyżej?
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Kiedyś chciałem się tego dowiedzieć i wiedza na ten temat była mętna... ja ustawiłem 0,5mm i jest ok, jak ustawiłem 1,5mm to po przekroczeniu 10km zapalała mi się kontrolka abs ! Uważaj żeby nie dotykał czujnik do wieńca, najlepiej ustaw 1mm i zobaczysz jak będzie spokój to zostaw, jak nie to do korekty
A4-Tomek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 A ten czujnik da się regulować? Jeśli tak to w jaki sposób.
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 wsadz szczelinomierz pomiedzy pierscien a czujnik, prawidlowa odleglosc 0,6-0,8mm
Olieczka Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Po wymianie tarcz tylnych i prawego pierścienia ABS świeci mi się kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik. Po podpięcia VAG'a wyskoczył błąd prawego tylnego czujnika ABS (G44) o numerze 00287. Najdziwniejsze jest to że po skasowaniu błędu powraca on ale nie zapisuje się w Kompie samochodu. Kontrolki zapalają się po przekroczeniu 10 km/h i świecą się do czasu zgaszenia silnika. Po ponownym zapaleniu nie świecą się ale jak znowu przekrocze 10 km/h to zapalają się i tak powtarza się to za każdym razem. Stary pierścień mam i ma on 45 zębów. Czy różnica ilości zębów może mieć na to wpływ? Mam podobny problem. Przy niskich obrotach np na polnej drodze zaswieca mi sie ABS i czerwony wykrzyknik. Co może byc przyczyna? od kupienia tak się dzieje, nic tam nie grzebał jeszcze nikt, komputer nie wykrywa wcale auta. Chyba przewód jest gdzieś przełamany od komputera. ?? Podpowiedzcie mi coś bo nie chce jechać do mechanika ktory mnie naciągnie jak babe zobaczy i kit mi wciśnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się