tomiqu Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czy ktoś z użytkowników użytkuje takie? W moich starych amorkach puścił już olej , co prawda amorki jeszcze trzymają ale na większych nierównościach i dziurach wali. Warto zainwestować w te gazowo-olejowe KRAFTy? Cena nie jest wygórowana - po 105 zł /szt.
Lombardo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zdania podzielone, ja bym załozył sachsa zależy ile chesz wydać.
tomiqu Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zdecydowałem się jednak na KRAFTy , dzisiaj zakładam, zobaczymy jak się spisują. A zapytam jeszcze , jakie elementy wraz z amorkiem należy zmienić? Bo mam tylko komplet amortyzatorów wraz z odbojami i osłonami. Wiem, że są jeszcze poduszki amortyzatorów, czy je też należy wymieniać wraz z wymianą amortyzatorów?
Lombardo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 powinno sie, ale jak masz oryginalne a chcesz załozyc nowe i tanie zamienniki to zostaw stare
tomiqu Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Jakie mam i w jakim stanie to zabaczę dopiero w warsztacie Ale z drugiej strony skoro już wymieniam amory to można by od razu profilaktycznie wsadzić te poduszki, później sama wymiana poduszek będzie mało opłacalna. Jestem świeżo po wymianie amorków, poduszek nie wymieniałem bo wg. mechanika poduszki praktycznie się nie zużywają. Mimo niskiej ceny szczerze je polecam, zachowanie samochodu po wymianie z tym co było przed to niebo, a ziemia. Auto stało się wyraźnie twardsze ale mi to odpowiada, na zakrętach jest super. Cena amorków z osłonami i odbojami + wymiana to 307 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się