lookhash Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam czy zmiana wtryskow na wtryski z tt 180km nr06A906031S bedzie mialo wplyw na lepszy wynik przy strojeniu wedlug tej stronki http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html maja 317cc a w aeb sa 210cc. Czy jest sens zamiany?
Buba Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 przed samym chipem nie, seryjne spokojnie wystarcza
lookhash Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 A jak doloze przelotowy wydech + dolot z nierdzewki? Czytalem ze seryjne sie koncza dosc szybko i nie wiem czy turbina szybciej spuchnie czy seryjne wtryski nie wydola. A poza tym to czy te wtryski ktorych numer podalem sa wydajniejsze i do ilu wystarcza
moskal Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 A jak doloze przelotowy wydech + dolot z nierdzewki? Czytalem ze seryjne sie koncza dosc szybko i nie wiem czy turbina szybciej spuchnie czy seryjne wtryski nie wydola. A poza tym to czy te wtryski ktorych numer podalem sa wydajniejsze i do ilu wystarcza zamiast wtrysków do samego softu lepiej załóż fmica , przelotowy wydech na K03 nic nie daje , dolot z kwasu jak najbardziej ok. ja bym do samego softu zrobił: 1. Tip 2. Fmic 3. ITG 4. DownPipe :good:
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 seryjnymi wtryskami od AEB możesz spokojnie podlewać sobie ogródek (jak masz) :polew: gdybyś montował K04 i celował w jakieś 230kM, tedy jo :wink4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się