Lukasz_N Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ale przeciez im mniejsza dawka tym wiecej ropki dostaje... No wlasnie o tym pisze. Zmieniles z 2 na 2,4 czyli zmniejszyles.
tusiu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 A czy aby 2 to nie za duzo? Ogolnie wczesniej mialem 2,4 i stare 0,185 teraz mam tez tyle i 0,210 i nie czuje zbyt duzej roznicy w przyspieszeniu.
Lukasz_N Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Optymalnie w przedziale 2,2 -3,5 mg
Robi1 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 tak przy okazji zapytam gdzie kupić podkładki miedziane do wtrysków?
tusiu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 InterCars, ja kupilem u pompiarza bo mial taniej. Korekcje na wtryskach mam Cyl1 -0,16 Cyl2 0,24 Cyl3 0,70 Na dawce 3,2 jakos tak rownomierniej przyspiesza w calym zakresie.
Kowi87 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 A czy aby 2 to nie za duzo? Ogolnie wczesniej mialem 2,4 i stare 0,185 teraz mam tez tyle i 0,210 i nie czuje zbyt duzej roznicy w przyspieszeniu. A masz program dopiero jak zrobisz na tym program to poczujesz róznice
tusiu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Nie, nie mam programu, wycztalem duzo wypowiedzi i podobno sama zmiana wtryskiwaczy daje duzy przyrost mocy, ale u mnie szału nie ma. A jak bylby koszt programu i z jakim skutkiem dla silnika? Cenie sobie bezawaryjnosc.. Te korekcje i dawka 3,2mg moze byc?
Kowi87 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Nie, nie mam programu, wycztalem duzo wypowiedzi i podobno sama zmiana wtryskiwaczy daje duzy przyrost mocy, ale u mnie szału nie ma. A jak bylby koszt programu i z jakim skutkiem dla silnika? Cenie sobie bezawaryjnosc.. Te korekcje i dawka 3,2mg moze byc? daje wynik na hamowni, ale w odczuciach to duzy przyrost nie będzie, jak zrobisz program to dopiero poczujesz róznice, a koszt programu to od 900zł w góre, jełsi zrobisz to u kogoś polecanego to bedzie silnik bezawaryjny
Lukasz_N Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Można tez pobawic sie w SWAP na VP-37 11mm + wtryski 210
tusiu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Wiecie co chodzi mi o to zeby nie inwestowac w to autko zbyt duzo, bo jest stare nie ma klimy i chce tym pojezdzic troche i rozejrzec sie za czyms po lifcie. Pompa pewnie z 500-600zł, soft 900zł, to juz wole pjezdzic z roczek, a pozniej kupic cos z lepszym wyposazeniem i nowszego. A za wtryski zaplacilem tylko 200zł, niby 85tys przebiegu, ale cos mi sie wierzyc nie chce. Autko moje ma napewno 248tys. z rana czasem palilo mi dobrze, a czasem chwilke musialem zakrecic (na starych wtryskiwaczach), poniej w ciagu dnia juz zawsze od starzała, teraz dzisiaj z rana na nowych musialem krecic dluzej niz zawsze, po nagrzaniu silnika korekcje mialem -0,18 0,04 0,64. Czemu tak slabo zapalilo? Z rana po zapeleniu i lekkim przygazowaniu kopcil i wczoraj i dzisiaj na niebieski nie wiem czy to normalne, wczesniej nie sprawdzalem czy kopcil na starych wtryskach, po nagrzaniu i pedale w podloge pusci baka czarnego i pozniej malutki dymek czasem, przy butowaniu w lusterku nie widze, aby dymil.
Lukasz_N Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Kolego chcialbys za 200zl miec bestie co asfalt zrywa. Ale tak sie niestety nie da. Jak chcesz poczuc moc to trzeba niestety troche kasy wydac na soft albo mody. Samymi wtryskiwaczami niewiele zyskasz. Skoro piszesz ze nie bedziesz tym autem dlugo jezdzil to ja na Twoim miejscu nie inwestowal bym kasy w cos co nie da widocznych efektow.
tusiu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 No tak ale kolego normalnie za takie wtryskiwacze musial bym zaplacic w granicach 500zl ;-) Czyli jesli korekcje mam takie jak mam i mocy przybylo ale niewiele, to wszystko ok? Z rana jak mowilem po zapaleniu i lekkim przygazowaniu zakopci na niebiesko, pozniej po zagrzaniu do 90 nie kopci. Tylko dlaczego na tych wtryskiwaczach zapalil dzisiaj tak slabo? Chyba by nie lały?
Kowi87 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Jeśli leją to bedzie kopcił podczas jazdy
tusiu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ale to bedzie widoczne w lusterku zalozmy na 2 lub 3 biegu gdy mam 2tys obrotow i daje gaz w podloge tak? A to ze slabiej zapalil nie ma nic do tego? Dziwne jest bo wczesniej raz palil na zimnym na dotyk a raz musialem zakrecic.. ale teraz to juz wogole dlugo krecilem dosc. EDIT: Dzisiaj autem przejechal sie tata, ktory wczesniej jezdzil na tamtych wtryskach, po przyjechaniu mowi, ze nie widzi roznicy miedzy tamtymi a tymi, ja zauwazylem ze silnik teraz ładniej pracuje, ale cos sporo spalil mi. Włałem kleen-flo i jade dzisiaj w trase, jak sie nie poprawi to wtryski sa jakies lipne. PRZEWÓD od przelewu paliwa idący do nastawnika był nadpekniety i sączylo sie paliwko po wtryskiwaczu i chyba sie zapowietrzal bo po wymianie autko bardziej reaguje na gaz ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się