domjenick Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 No i zaprzeczasz sam sobie bo teraz twierdzisz ze nie mozemy ustawic kata a chwile temu mowiles ze trzeba ustawic kat nawet po wyciagnieciu gornych wahaczy... a gdzie napisałem,że kąt się nie zmieni? napisałem,że nie przestawisz go podczas wymiany sprężyn/amorków-na sankach, bo tam nic nie robisz-on sie zmieni samoistnie po obniżeniu auta i dlatego trzeba go ustawić ponownie biorąc pod uwagę rozmiar i ET felgi
Lukaszxxx Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 No właśnie ale w jaki sposob chcesz go ustawic?? jak kat mozna regulowac tylko sankami..
domjenick Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 No właśnie ale w jaki sposob chcesz go ustawic?? jak kat mozna regulowac tylko sankami.. no przecież już o tym pisałem-nie musisz nic ustawiać,jak tylko wymieniasz sprężyny/amorki na takie same,jak były wcześniej np masz w aucie 1BA-i takie same wkładasz-kąta nie musisz ustawiać,ale masz 1BA i wkładasz 1BE/1BV-kąt juz się zmieni i musisz go ustawić ponownie regulując sanki,bo górna część koła będzie za blisko zwrotnicy
Lukaszxxx Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 [quoteNo właśnie ale w jaki sposob chcesz go ustawic?? jak kat mozna regulowac tylko sankami.. no przecież już o tym pisałem-nie musisz nic ustawiać,jak tylko wymieniasz sprężyny/amorki na takie same,jak były wcześniej np masz w aucie 1BA-i takie same wkładasz-kąta nie musisz ustawiać,ale masz 1BA i wkładasz 1BE/1BV-kąt juz się zmieni i musisz go ustawić ponownie regulując sanki,bo górna część koła będzie za blisko zwrotnicy] Ale chlopie glupoty pieprzysz...Powiedzialem ci ze jest nieustawialnt kat w przednim zawieszeniu to teraz odwracasz...Poczytaj co pisales pare postow wyzej... a powiem ci wiecej nie wiem co chcesz udowodnic ze za wszelka cene masz racje??? to znow jej nie masz!! bo przesuniesz sanki w jedna strone to kat w jednym kole sie zmniejszy a w drugim zwiekszy...Kazdy sie myli Domjenick tylko trzeba przyznac sie do pomylki bo teraz ktos to przeczyta i powie no ze przy wyciagnieciu gornych wachaczy trzeba jechac na grometrie a przeczyta watek do konca i juz nic nie bedzie wiedzial bo teraz mowisz ze wyciagajac amortyzator, co za tym idzie trzeba te gorne wachacze odkrecic i teraz twierdzisz ze sie nie trzeba ustawiac bo sie nie zmieni.. a ze jestes moderator to ci uwieza..a to glupoty wypisujesz jak nic..
andrew780 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Jeśli zmieniasz springi na niższe to zbieżność na bank sie zmieni i to dosyć znacznie, kąt również ale w mniejszym stopniu. Obniżenie zawieszenia spowoduje zmianę rozstawu kół gdyż wychacze bedą w innej pozycji a drążki pracują na dłuższym ramieniu wiec rozstaw ich zmienia sie w mniejszym stopniu. Taka jest moja teoria ale nie jestem specem od zawieszenia a4.
domjenick Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Obniżenie zawieszenia spowoduje zmianę rozstawu kół gdyż wychacze bedą w innej pozycji a drążki pracują na dłuższym ramieniu wiec rozstaw ich zmienia sie w mniejszym stopniu. ja również specem nie jestem,ale dokładnie to samo usłyszałem od mojego mechanika-powiem jeszcze inaczej-Łukasz-jesli nie wierzysz mi-to może uwierzysz sobie-zmierz odległość od zwrotnicy na obciążonym aucie i potem podnieś na lewarku i też zmierz-zobaczysz,czy się kąt nie zmienił-a to,że jestem moderator-nic tu nie ma do rzeczy,bo ta funkcja jest od czegoś innego,a już na pewnio nie od tego,żeby mi wszyscy wierzyli
Lukaszxxx Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 ja również specem nie jestem,ale dokładnie to samo usłyszałem od mojego mechanika-powiem jeszcze inaczej-Łukasz-jesli nie wierzysz mi-to może uwierzysz sobie-zmierz odległość od zwrotnicy na obciążonym aucie i potem podnieś na lewarku i też zmierz-zobaczysz,czy się kąt nie zmienił-a to,że jestem moderator-nic tu nie ma do rzeczy,bo ta funkcja jest od czegoś innego,a już na pewnio nie od tego,żeby mi wszyscy wierzyli Ale no juz chyba pisalismy o tym kilkanascie postow...Ja nie twierdze ze sie nie zmieni...Po prostu podwazam twoje slowa ze w zawieszeniu wielowachaczowym w naszych a4 a6 czy tez passatach jest ustawiany kat pochylenia kol przednich inaczej niz ruszenie sankami... ale sanki zoatawmy w spokoju bo one nic tu nie daja bo powiedzmy ze przesuniemy w lewo i wtedy prawe koło kat bedzie mialo taki jak przed zalozeniem springow powiedzmy - 30 ale jezdzic sie nie da bo lewe bedzie jeszcze bardziej lezec! Daj sobie przetłumaczyc ze z przodu po zmianie sprezyn mozemy jedynie ustawic zbierznosc a nie katy.. I ponawiam pytanie do wszystkich czy po zalozeniu sprezyn powiedzmy - 35 musze jechac na zbierznosc czy moge na spokojnie zrobic powiedzmy 1000 km zeby sie zawieszeniu ulozylo?? Pytam osob ktore to przerabialy a nie tak mysla ze tak jest..
domjenick Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Daj sobie przetłumaczyc ze z przodu po zmianie sprezyn mozemy jedynie ustawic zbierznosc a nie katy.. dobra-niech ci będzie...
Lukaszxxx Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Browara kisisz bo ciezko ci to bylo udowodnic :naughty:
Grzesiekkbc Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Kolego podjedź ma stację diagnostyczną i koleś ci sprawdzi na płycie czy masz ok zbieżność. Dasz mu na browara i będziesz wiedział co jest grane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się