tomaszstn Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Masz 1BE tak? W takim wypadku masz problem z zamiennikami, kup ładne ori używki albo wszystkie np. Eibach -30 mm
seniu001 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 a co tak ciezko kupic zamienniki...a orginal drogi?? wlasnie nie chce narazie przodu ruszac bo jest wszystko ok
tomaszstn Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Zamienniki są do 1BA. Zawsze możesz kupić ori ale cena na pewno zaporowa. W grę wchodzą używki albo nowe wszystkie.
seniu001 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 a moze masz kogos znajomego co ma uzywki, moze obilo ci sie o uszy??
tomaszstn Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Napisz w dziale kupię, może ktoś ma na forum.
seniu001 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 ok wielkie dzieki za info
Kriss1322 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Witam. Chciał bym wymienić springi na eibach: przód 21 15 003 03 VA max 1140kg 45-50mmtył 21 15 003 04 HA max 1135kg 35-40mm Aktualnie mam 1BA, OYJ, OJG A4 B7 1.8T ośka, może ktoś takie zakładał? jak auto na nich usiadło? brać czy nie bardzo? Pozdrawiam. Edytowane 21 Października 2014 przez Kriss1322
tomaszstn Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Tylko wiesz że amorki też musisz wymienić
danielciagala Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Chciałbym opuścić troszke przednią os w mojej furmance. Zawieszenie 1BA OYL OJN możecie coś doradzić bo już nie moge skumać o co chodzi z tym dobieraniem sprężyn. Mam tył niżej jak przód i chce troche przód opuścić żeby koza nie była ...20 może 30 mm....
tomaszstn Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Jak nie chcesz całości wymieniać to spróbuj wsadzić sprężyny o klasę lub dwie niżej. Być może to Ci pomoże
KoJ@K Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Porownywal ktos springi z 1BE ( nie ieska kropka i trzy zielone) ze springami H&Ra? Dzisiaj przekladalem i przy porownaniu tych co siedzialy ori z tymi H&Rami to wyglada na to, ze te ori sa nizsze, krotsze h mm ?! Po zalozeniu za bardzo sie nie dalo porownac jak i czy auto siadlo, bo juz ciemno bylo. Tak wygladaly obok siebie:
tomaszstn Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Tylko ten H&R wygląda na progresywną sprężynę więc nie da się tego tak porównać
Kuba A4 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 do jakiego motoru sa sprezyny przednie niebieskie, biale, zielone, zielone. czekam na odpowiedz
KoJ@K Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) tomaszstn - co masz na mysli piszac progresywna? Zrobilem wieczorem ~30km (zdarzylem tylko zmienic przod) i w jezdzie, pod wzgledem "utraty komfortu" roznicy nie ma chyba kompletnie zadnej. Edytowane 27 Października 2014 przez KoJ@K
tomaszstn Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 No właśnie to co napisałeś, ja jak założyłem progresywne to też jakieś różnicy w porównaniu do 1BA nie zauważyłem a prowadzenie w zakrętach znacznie się poprawiło, szczególnie przy dużych prędkościach. Różnicę dopiero było widać przy hopkach i większych dziurach, wtedy jest sztywniej. "Sprężyny progresywne to takie, które w zależności od stopnia ugięcia mają inną charakterystykę pracy. W praktyce stosuje się je głównie po to, żeby pogodzić wyższy poziom komfortu z bezpiecznym prowadzeniem w sytuacjach ekstremalnych" Szukałem czegoś aby ładnie określiło właśnie tą sprężynę, dla mnie bomba
Kuba A4 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 do jakiego motoru sa sprezyny przednie niebieskie, biale, zielone, zielone. czekam na odpowiedz podpowie ktos?
KoJ@K Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) tomaszstn - no wlasnie na hopkach i przy przejezdzaniu przez garby czuc troszke roznice w porownaniu z tym co bylo. Nie wiem teraz czy jest sens zakladania ich na tyl, teraz wysokosciowo mniej wiecej przod jest rozno z tylem, tylko jak z wlasciwosciami hmmm ?! Edytowane 27 Października 2014 przez KoJ@K
tomaszstn Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ja bym założył komplet, jeśli by było coś nie tak to zawsze możesz wrócić do tego co jest.
KoJ@K Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 No to przy chwili czasu tak zrobie, tylko zeby sie motorowka nie zrobila, ze przod wyzej niz tyl.
tomaszstn Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja miałem komplet i było dobrze, tył nie był niżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się