Gość oskaritto Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Czesc! zauwazylem ze co jakis czas ubywa mi plynu chlodzacego (olej w normie)...co ciekawe poziom spada ponizej minimum doleje i na jakies 300km utrzymuje sie a pozniej znow spada ponizej minimum :/ czujnik nie informuje o niskim stanie plynu a ja nie wiem gdzie szukac wyciekow (bo nie zauwazylem zeby gdzies uciekal) nawet po nocy spedzonej na dworze ze szmatka pod autem nie widac ani jednej kropki :/ podpowiecie gdzie mozna szukac (moze jakies typowe miejsca dla tego modelu) ? z gory dzieki!!
Jajo! Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Jak masz osłonę podwozia to nie zobaczysz wycieku. Ja obstawiałbym dziurę w układzie.
M_ILES Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Podejrzewam wyciek zewnetrzny kolego. Polecam zdjac plyty spodnie, wyczyscic silnik do sucha od gory i od dolu, zaopatrzyc sie w lampe ultrafioletowa lub (zestaw wykrywania wyciekow w ukladzie). Pojezdzic troche, potem jeszcze na postoju obserwowac gdzie pojawia sie chocby mala kropelka, lub tez bialawy, smierdzacy nalot. To swiadczyloby o tym, ze goracy plyn skapuje na blok silnka, i wyparowuje zostawiajac tylko bialawy, proszkowaty nalot. Powodzenia PS glowne "podejrzane" miejsca to: wszystkie weze, obejmy, trojnik za blokiem silnika, weze wchodzace i wychodzace od chlodnicy, termostat, jego mocowanie, O-ringi, zelazna rurka i jej wlot do termostatu
Gość oskaritto Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 trojnik za blokiem silnika, weze wchodzace i wychodzace od chlodnicy, termostat, jego mocowanie, O-ringi, zelazna rurka i jej wlot do termostatu dzieki za odpowiedzi ! Jaro - osłony nie mam M_ILES - sprawdze miejsca o ktorych pisales napisze jeszcze w tym temacie co znalazlem pozdro![br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 13:37_________________________________________________niestety zauwazylem dzisiaj wycieki w okolicy glowicy....moze z gory gdzies leci albo bezposrednio z glowicy bo plyn jaki tam lezy jest czysty...lezy na zgrzewie (od gory) miski olejowej :/
Buba Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 trojnik za blokiem silnika, weze wchodzace i wychodzace od chlodnicy, termostat, jego mocowanie, O-ringi, zelazna rurka i jej wlot do termostatu dzieki za odpowiedzi ! Jaro - osłony nie mam M_ILES - sprawdze miejsca o ktorych pisales napisze jeszcze w tym temacie co znalazlem pozdro![br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 13:37_________________________________________________niestety zauwazylem dzisiaj wycieki w okolicy glowicy....moze z gory gdzies leci albo bezposrednio z glowicy bo plyn jaki tam lezy jest czysty...lezy na zgrzewie (od gory) miski olejowej :/ zrob zdjecie najlepiej
Gość oskaritto Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 trojnik za blokiem silnika, weze wchodzace i wychodzace od chlodnicy, termostat, jego mocowanie, O-ringi, zelazna rurka i jej wlot do termostatu dzieki za odpowiedzi ! Jaro - osłony nie mam M_ILES - sprawdze miejsca o ktorych pisales napisze jeszcze w tym temacie co znalazlem pozdro![br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 13:37_________________________________________________niestety zauwazylem dzisiaj wycieki w okolicy glowicy....moze z gory gdzies leci albo bezposrednio z glowicy bo plyn jaki tam lezy jest czysty...lezy na zgrzewie (od gory) miski olejowej :/ zrob zdjecie najlepiej zrobie jak wroce z pracy tak po 18:00 mam nadzieje ze sie uda (w sumie cyfrowka jest z lampa) ale sie okaze czy bedzie wystarczajaco czytelne.
Buba Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 gdzie pracujesz ? zadzwonie do twojego szefa ze na forum siedzisz zamiast pracowac
Gość oskaritto Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 gdzie pracujesz ? zadzwonie do twojego szefa ze na forum siedzisz zamiast pracowac hehehe sam sobie jestem szefem wiec jak nie zrobie to nawet na benzyne nie bede mial zeby na spota dojechac POZDRO [br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 16:34_________________________________________________ gdzie pracujesz ? zadzwonie do twojego szefa ze na forum siedzisz zamiast pracowac hehehe sam sobie jestem szefem wiec jak nie zrobie to nawet na benzyne nie bede mial zeby na spota dojechac POZDRO gdzie pracujesz ? zadzwonie do twojego szefa ze na forum siedzisz zamiast pracowac niestety sie nie udalo zrobic zdjec :/ za ciemno... jutro wrzuce wyrazne pozdro!
ynterprajs Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 w silniku 1.6 z tyl silnika sie leje z takiego plasikowego trojaka przykreconego do glowicy i zanim skapnie to na skrzyni odparuje i trudno znalesc!nie wiem jak jest w 1.8 le byc moze ze podobnie!
Gość oskaritto Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 w silniku 1.6 z tyl silnika sie leje z takiego plasikowego trojaka przykreconego do glowicy i zanim skapnie to na skrzyni odparuje i trudno znalesc!nie wiem jak jest w 1.8 le byc moze ze podobnie! dzieki jutro zrobie foty z kazdej strony moze wspolnie dojdziemy na forum skad wtedy na spota jade i flaszke stawiam pozdro
salvex Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 w silniku 1.6 z tyl silnika sie leje z takiego plasikowego trojaka przykreconego do glowicy i zanim skapnie to na skrzyni odparuje i trudno znalesc!nie wiem jak jest w 1.8 le byc moze ze podobnie! Witam, Miałem podobnie i przed chwilą odebrałem swoja perełkę z warsztatu. I to był ten trójnik co kolega wspomina a objawy miałem takie same ubytki ale bez śladu pod perełką.
Gość oskaritto Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 w silniku 1.6 z tyl silnika sie leje z takiego plasikowego trojaka przykreconego do glowicy i zanim skapnie to na skrzyni odparuje i trudno znalesc!nie wiem jak jest w 1.8 le byc moze ze podobnie! Witam, Miałem podobnie i przed chwilą odebrałem swoja perełkę z warsztatu. I to był ten trójnik co kolega wspomina a objawy miałem takie same ubytki ale bez śladu pod perełką. Czesc! ja jutro odstawiam do warsztatu az sie boje...ale dzieki...napisze co u mnie bylo przyczyna ubytkow plynu pozdro Witajcie! auto odebrane...diagnoza (uszkodzony oring krocca nagrzewnicy) wymiana oring 8zl + 11zl plyn chlodzacy plus robocizna ktora wyniosla ponad sto zl:/ auto jezdzi plyn nie ucieka i wasze podejrzenia sie sprawdzily dzieki za podjecie tematu bylo prosciej mechanikowi tlumaczyc !! Pozdro
wacek_l Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 cz mogę prosić o komentarz i pomoc http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=203172.new#new
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się