bocieks 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam; Mój problem pojawia się przy prędkości około 130 km/h... są to drgania nadwozia (przodu) podejrzenie padło na przeguby wewnętrzne, żeby nie było wątpliwości, zakupiłem kompletne półośki z przegubami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi (co prawda używane, ale bez luzów) dzisiaj zostały zamontowane i niestety kłopot nie ustąpił (jest tak samo)... powiem szczerze, że jestem zdruzgotany sad bo nikt, żaden z mechaników z którymi miałem kontakt nie wie co to może być... dodam, że kołą zostały wykluczone (nowe felgi +opony) bylo testowane na innych co prawda zimowych, ale innych... co myślicie o doważaniu kół na samochodzie, czy to może pomóc (słyszałem, ze takie coś niweluje ewentualne bicia innych podzespołów typu: tarcze, piasta)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 sprawdz czy przy tych samych obrotach na nizszym biegu jest to samo, jezeli tak to poduszki silnika i skrzyni do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocieks 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 sprawdz czy przy tych samych obrotach na nizszym biegu jest to samo, jezeli tak to poduszki silnika i skrzyni do sprawdzenia przy tych samych obrotach na niższym biegu będzie mniejsza prędkość, wiec i problem nie występuje... poduszki sprawdzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a moze koło 2umasowe wpada w dragania... zakres obrotów na wysokosci 2000rpm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocieks 1 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a moze koło 2umasowe wpada w dragania... zakres obrotów na wysokosci 2000rpm?? a czy nie powinno być tak, że jeżeli koło dwumasowe miałoby drgania to po wciśnięciu sprzęgła, albo włączeniu luzu drgania powinny ustąpić?? wydaje mi się, ze tak u mnie nie ustępują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 mam pododbny problem. udalo ci sie to zwalczyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Do sprawdzenia: przednia zawiecha ( pod kątem luzów ) i geometria ( w szczególności zbieżność ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocieks 1 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 mam pododbny problem. udalo ci sie to zwalczyc? sprawa wygląda następująco... wymieniłem półośki razem z przegubami- nic to nie dało (poza uszczupleniem portfela), w akcie desperacji pojechałem na kolejne (chyba 4-te) wyważenie kół, zażyczyłem sobie dodatkowo doważanie (wyważenie pionowe) i o dziwo bicie ustało, testowałem wczoraj przy 160-170 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się