Norbi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Eeee jeszcze jednak dzieje się coś na forum, a ja już myślałem że to pierdolenie na warsiawskich wszystkim padło na łeb
moskal Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Norbi napisał(a): Eeee jeszcze jednak dzieje się coś na forum, a ja już myślałem że to pierdolenie na warsiawskich wszystkim padło na łeb podjebać Cie za OT w temacie ??? :naughty: :naughty: zeby nie było : za***iście idzie ta gablota , miałem przyjemność powozić :good:
Dev Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Art, mozesz podac wiecej szczegolow w temacie sprzegla ??? Pisales ze to projekt GTO....
CoLo Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 devastation napisał(a): Art, mozesz podac wiecej szczegolow w temacie sprzegla ??? Pisales ze to projekt GTO.... Tak bo to on taki patent mi podsunal Jak sie sprawdzi i wszystko bedzie cacy (a raczej bedzie) to opisze... Moskal, teraz idzie troszke lepiej
moskal Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 CoLo napisał(a): Moskal, teraz idzie troszke lepiej wierze
CoLo Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 maly update z filmidlem na str 1 na starym filmiku nie bylo wszystko ok z autem...
adams78 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 devastation napisał(a): 0.5 bar-a to minimalne cisnienie jakie powinien miec układ smarowania W starym traktorze, gdzie z pojemności 2,7 uzyskuje się 55KM to wystarczy. Jeśli takie silniki rozbierasz od 20 lat to chyba pomyliłeś forum. Ja wyczytałem, że AEB przy 80st. C na jałowym powinien mieć 1-3,5 bar, a przy 3000rpm 5-7bar. W serii. :gwizdanie: Zrób sobie 0,5 i pochwal się dokąd dojechałeś. I zdaj relację z rozbiórki zajechanego silnika
CoLo Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 A wiec Panowie. Sprzegielko pasuje. Pedal sprzegla chodzi troche ciezej niz to co mialem (ale nie wiele chociaz oba sa wzmocnione o ok 40%). Ciutke drgania czuc w porownaniu z dwumasem ale za to silnik szybciej sie wkreca na obroty mimo, ze teraz mam dluzsza skrzynie Kolo jednomasowe ktore mam ma nr 026 105 271H. Pasuja chyba tez z innych mocowo 2.0 z tego co pamietam. potrzebne sa krotsze sruby do kola, ASO SKODA 7,30zl/szt w kole trzeba nawiercic nowe otwory na sruby bo maja inny rozstaw. Mi to robil P Radzikowski. Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm. Sprzeglo teraz bieze mega z dolu i jak ktos chce sie pozbyc dwumasa to polecam
Dev Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 sa jakies róznice w wysprzęglaniu ? ciężej, lżej, szarpie, nie szarpie ??? dobrze klei przy gwałtownym puszczeniu sprzegła ?
CoLo Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 Tak jak mowie, oba teraz sa wzmocnione o ok 40% i w obecnym pedal sprzegla chodzi ciut ciezej niz w poprzednim setupie. Powiem szczerze, ze zaraz na poczatku bylo ostre dosyc i lapalo mega ale po kilkunastu kilometrach w sumie chodzi jak stare W porownaniu z dwumasem, czuc na postoju delikatne drgania i jak sie przyspiesza z niskich obrotow, tak do 1800-2000rpm.
gregory Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 CoLo napisał(a): Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm. To takie samo jak ja mam w NM Te dociski i zamachy pakuje się również z powodzeniem do 2.2T powiedziałbym idealny zestaw bo koło jest jedno masowe no i sprzęgło dość mocne bo 240mm tak jak pisałeś
CoLo Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 gregory napisał(a): CoLo napisał(a): Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm. To takie samo jak ja mam w NM Te dociski i zamachy pakuje się również z powodzeniem do 2.2T powiedziałbym idealny zestaw bo koło jest jedno masowe no i sprzęgło dość mocne bo 240mm tak jak pisałeś A z 5tys raz minimalnie przypalilem...doslownie ulamek sekundy...musze znowu sprawdzic jak chwile pojezdze i dobrze sie ulozy. przy okazji nagram filmik i sprawdze osiagi czy sie nie pogorszyly przez skrzynie
gregory Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Artur, u mnie też tak było że po założeniu docisku wzmocnionego przez Radzikowskiego o 60% przez pierwsze km chodziło ciężej i toporniej i sobie wtedy myślałem, że jak tak ma być to masakra, nogę trza by poćwiczyć na atlasie Ale jak się wszystko ułożyło i dotarło to różnica w ciężkości pracy jest, ale już nie taka znaczna. Problem pojawia się w zimie niekiedy, jak jest grubo poniżej zera, pompka sprzęgłowa ma chyba obniżoną sprawność, działa jakoś słabiej i niekiedy gorzej/słabiej wysprzęgla twardszy/wzmocniony docisk, przynajmniej do momentu jak się nieco rozgrzeje. Ale nie jest to jakoś mega uciążliwe.
CoLo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 gregory napisał(a): Artur, u mnie też tak było że po założeniu docisku wzmocnionego przez Radzikowskiego o 60% przez pierwsze km chodziło ciężej i toporniej i sobie wtedy myślałem, że jak tak ma być to masakra, nogę trza by poćwiczyć na atlasie Ale jak się wszystko ułożyło i dotarło to różnica w ciężkości pracy jest, ale już nie taka znaczna. Problem pojawia się w zimie niekiedy, jak jest grubo poniżej zera, pompka sprzęgłowa ma chyba obniżoną sprawność, działa jakoś słabiej i niekiedy gorzej/słabiej wysprzęgla twardszy/wzmocniony docisk, przynajmniej do momentu jak się nieco rozgrzeje. Ale nie jest to jakoś mega uciążliwe. Hmmm w zimie az tak nie zauwazylem zeby byla roznica ale faktem jest, ze na poczatku jest bardziej hardcorowo. Mysle tylko po ilu km zaczac testowac porzadnie sprzeglo Z Radzikiem mam caly czas kontakt i mam go informowac jak by cos bylo nie tak Pojezdzimy zobaczymy...na razie jestem dobrej mysli.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 16:32_________________________________________________maly kijowy update...poki co [br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 23:18_________________________________________________Dzis przyszly odnowione zaciski od kolegi DEVASTATION. Wyszly kox Pomalowane proszkowo, nowe gumki itp ATE oraz tloczki z nierdzewki Teraz juz nic nie powinno piszczec podczas jazdy
poziek Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Okej I co ? Polecasz devastatora ?
CoLo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zaloze to stwierdze...narazie wyglada cacy Mysle, ze bedzie gicior. Najbardziej zadowolony jestem z tych tloczkow bo powinien byc spokoj na lata swietlne...auto tyle nie przezyje
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 kolor faktycznie idzie lekko w pomarancz, ale maluję tak specjalnie :decayed: :decayed: jak zaciski dostaną wody, pyłu z klocków, temperatury, soli i ch.... wie czego jeszcze to ciemnieją troche roboty było przy tłoczkach, są zrobione z dokladnoscią 0.01mm :evil: obróbka nierdzewki najlepiej idzie jak smaruje i chlodzi swińskim łojem :shocked: :shocked: smierdzi przy tym :sick3: :sick3: ze wszyscy z warsztatu spierd....alają :polew: :polew: ale tokarz jest wprawiony i robi tłoczki na lustro :good: :good: reszta to juz dziecinna zabawa :pali: :pali: mam nadzieje Art że bedziesz jezdził na nich długo.... :chytry: :chytry:
gregory Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Artur, a nie myślałeś o czymś większym do twojej mocy :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi