Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z odpalaniem przy ciepłym silniku , przy pierwszym rozruchu na zimnym silniku pali na dotyk. A przy ciepłym muszę deptać pedał gazu, Vag nie pokazał żadnego błędu.

PLS Help

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok.

Opublikowano

sprawdź czujnik temp. G2/G62 :wink4:

PS. na pewno masz [ARG] ??? wydaje mnie sie że nie :no:

Opublikowano

Witam

Mam problem z odpalaniem przy ciepłym silniku , przy pierwszym rozruchu na zimnym silniku pali na dotyk. A przy ciepłym muszę deptać pedał gazu, Vag nie pokazał żadnego błędu.

PLS Help

Pozdrawiam :hi:

w opisie nie ma ale mam pytanie czy masz moze lpg

Opublikowano

odgrzebuje

heh mam ten sam problem

na ciepłym nie odpalę go, muszę kręcić z 10 minut i jak już prawie umiera akumulator to wtedy zacznie zapalać, tak jakby najpierw na jeden gar wtedy nie dotykam nic i męczy się jakieś 5 sekund po 200 obr po czym wskakuje na 3000 no i już mogę jechać, z 3000 spada gdzieś po 2-4 minutach (oczywiście silnik ma cały czas 90stopni)

odpalam tylko na PB, auto chodzi bardzo ładnie na PB i na LPG

błędów na silniku brak, jedynym błędem stałym jest sonda lambda, dwa błędy od podgrzewania oraz od działania, spowodowane jest to tym że z górnej pokrywy/uszczelki lekko sączy się olej a że przewód o lambdy jest tam spięty to po nim w dół spływał olej i zalał sondę, muszę ją wyjąć, umyć w benzynie i założyć lub wymienić na nową

ale wydaje mi się że nie jest to wina sondy że nie odpala na ciepłym, chyba że się mylę

co mogę sprawdzić ? jak szybko sprawdzić czy to wina tej sondy ? wypiąć ją ? gdzie ?

proszę o pomoc

Opublikowano

Wypnij wtyczkę tej sondy , wtyczka jest za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego ... czarna wtyczka

Opublikowano

czujnik G2/G62 :gwizdanie:

Opublikowano

a mógłby mi ktoś sprawdzić jaki ma numer ten czujnik ? kupiłbym od razu po pracy dziś, jak ktoś ma etke przy sobie ....

chyba że to może być wina czegoś innego

i jeszcze jakieś zdjęcie gdzie on jest

Opublikowano

a mógłby mi ktoś sprawdzić jaki ma numer ten czujnik ? kupiłbym od razu po pracy dziś, jak ktoś ma etke przy sobie ....

chyba że to może być wina czegoś innego

i jeszcze jakieś zdjęcie gdzie on jest

najpierw VAGiem go sprawdź :cool1:

Opublikowano

sprawdzę faktycznie jak do domu wróce

ale czy on mógłby być przyczyną nie odpalenia na ciepłym ?

wydawało mi się że on tylko steruje ssaniem

może z innej beczki, czy przepustnica może mieć coś z tym wspólnego ?

Opublikowano

Miałem to samo. Na vagu brak błędów. Wymieniałem czujnik cieczy chłodzącej i po problemie.

Opublikowano

gdzie kupiłeś czujnik ? zamiennik czy org ? jaki koszt i jak długo wymiana zajmuje ?

czy taki może być

http://motoallegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i1567077201.html

czy moze taki

http://motoallegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-oryginal-059919501a-i1564026476.html

a w ogóle to jak czujnik temperatury może mieć wpływ na odpalenie ?

Oczywiście w moim przypadku wymiana czujnika miała wpływ na odpalanie. Napisz na PW do TOM77 od handluje częściami (zaufany człowiek :) podaj VIN i Ci dobierze czujnik odp.) . Wymiana max 10min roboty (tylko wymian nie na gorącym silniku-łapki można poparzyć )

Opublikowano

gdzie kupiłeś czujnik ? zamiennik czy org ? jaki koszt i jak długo wymiana zajmuje ?

Było milion razy , jak wymieniać czujnik temp. to tylko i wyłącznie ORI zakupiony w ASO

Opublikowano

Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok.

A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek??

Opublikowano

A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek??

Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok.

Opublikowano

A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek??

Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok.

Nie jeden zaworek występuje w silniku i tak samo się to ma z okolicami obudowy filtra powietrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...