Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jak wymienić termostat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich

szukalem na forum ,ale nie znalazlem jak samemu wymienic termostat w B6 AVF i moze ktos z Was moglby napisac mi co zrobic krok po kroku zeby sie z tym uporac bo denerwuje mnie juz jazda z niedogrzanym silnikiem (70-80 stopni).

Opublikowano

Wymiana bezproblemowa jak się ma troszeczkę pojęcia o odkręcaniu śrubek itp. ... najlepiej zdemontować alternator ... reszta :szukaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521 - podobna procedura , wszytko robisz z "góry" nie z kanału :wink4:

I kup ORI termostat + oring ( cena części w ASO 120 + 6 PLN )

termostat 044 121 113

oring 038 121 119 B

_________________________________________________

Nie zauważyłem że jesteś z Żor :gwizdanie: ( za piwko mogę Ci wymienić ) :wink4:

Opublikowano

napisales ze mam kupic termostat w aso,a w sklepie w ktorym zawsze kupuje czesci maja Wahlera za 30zl i mowia ze to ten sam co w aso.Moze nie warto wydawac 120 zl?

Opublikowano

napisales ze mam kupic termostat w aso,a w sklepie w ktorym zawsze kupuje czesci maja Wahlera za 30zl i mowia ze to ten sam co w aso.Moze nie warto wydawac 120 zl?

Wlasnie ja mam wahlera za 30zl zalozony ok rok temu i jak narazie jest ok. Ladnie trzyma temeprature. Oring byl w komplecie.

Ludzie mowia, ze najlepiej ori bo reszta sie psuje po kilku miesiacach. A w sklepie tez mi powiedzieli ze to jest ten sam co ori.

Wybor nalezy do Ciebie. Ja nie ściągałem alternatora, dostęp jest calkiem spoko bez. Wystarczy odkręcic 2 śrubki od plastikowego kroćca i odsunąć go - tylko ostrożnie, żeby ci nie spadły tak jak mi jedna spadła - musiałem użyć magnesu żeby ją "wyłowić" a nawet jej nie było widać. Wycieknie ci troche płynu na osłone dolną więc zaopatrz się w butelke płynu na dolewke - najlepiej ori :hi:

Opublikowano

Najlepiej przed cała "operacją" spuścić płyn ze zbiorniczka, mniej wtedy będzie na ziemi

Opublikowano

napisales ze mam kupic termostat w aso,a w sklepie w ktorym zawsze kupuje czesci maja Wahlera za 30zl i mowia ze to ten sam co w aso.Moze nie warto wydawac 120 zl?

Oryginalny to sygnowany literami BTT i porównując kształty to nie jest to samo co oferowany termostat Wahlera co nie znaczy, że nie będzie działał. Skoro chcesz wymienić termostat to rozumiem, że czujnik temperatury wykluczyłeś? Jeżeli nie to radzę dobrze to sobie posprawdzać bo wykonasz kawał solidnej nikomu nie potrzebnej roboty. Nie wiem dokładnie jak jest w B6 ale termostat znajduje się pod króćcem z dolnym wężem idącym od chłodnicy do bloku silnika. Dostęp musisz sam ocenić czy z dołu czy też z góry.

Opublikowano

Dostep z gory. Jaki tam kawal roboty? 20 minut i po frytkach :kox:

Opublikowano

w sumie to czujnika nie bralem pod uwage,nawet nie wiem gdzie on sie znajduje i jak go sprawdzic

Opublikowano

w sumie to czujnika nie bralem pod uwage,nawet nie wiem gdzie on sie znajduje i jak go sprawdzic

Podjedź z browarem to zaradzimy tej Twojej zgryzocie :wink4:

Pisz na PW :cool1:

:kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Witam

Dokładnie. ASO omijaj szerokim łukiem. Tylko jedz do nich i pytaj jakiej firmy wkładają częśc o którą Ci chodzi. Zawsze pięknie mówią. Ja mówie ze sie zastanowie i spadam na sklep albo na neta. Nie ma sensu przepłacać u frajerów a w sklepie masz to samo za połowę ceny.

Pozdro

ZC

Opublikowano

kupilem termostat wahler za 27 zl i ide rezac -moze dam rade.Dzieki za propozycje pomocy ,niewykluczone ze skorzystam.

godzine póżniej

no i po operacji :)wskazówka w pionie tylko plyn ponizej minimum,ale mysle ze poprostu trzeba uzupelnic to co wyplynelo po odkreceniu termostatu ,

a wyplynelo sporo.

czy trzeba odpowietrzac uklad,bo gosc w sklepie powiedzial mi ze sam sie odpowietrzy?

Opublikowano

Ja nic nie odpowietrzalem, tylko dolalem plynu i autko zrobilo od tego czasu ok 30k km - wiec wnioski wyciagnij sam :cool1:

Opublikowano

Na podszybiu ( obok aku ) masz wąż idący do nagrzewnicy (z taką dziurką) - trzeba go trochę zsunąć aż poleci płyn tym otworkiem, najlepiej przy tym uciskać ( "pompować" ) wąż idący do chłodnicy :wink4:

Opublikowano

a silnik ma w tym czasie pracowac?czy moze ma byc zimny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...