cowboy1 1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam wszystkich.do dzisiaj mialem klopot z ogrzewaniem i ciagle byl twardy gorny waz,wiec na poczatek przeplukalem nagrzewnice,to nie pomoglo,dzisiaj zmienilem termostat i plyn.Odpalilem auto i pojechalem sprawdzic czy sie cos poprawilo,w trakcie jazdy do 2tys/obr wszystko ok,po przekroczeniu tych obrotow 3-4tys na czwartym biegu zaczely z silnika wydobywac sie odglosy jakby uciekala kompresja,te odglosy byly bardzo glosne,wiec zatrzymalem sie i wszystko ucichlo,silnik pracowal na biegu jalowym normalnie,sprobowalem jeszcze raz i to samo,dodam ze na postoju jak dawalem ostro gazu nic sie nie dzialo,robi sie tak tylko pod obciazeniem silnika podczas jazdy. dzieki pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK WOŁOMIN 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 wszystko na to wskazuje ze to uszczelka pod glowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 W zbiorniczku wyrównawczym jest olej? dymi na biało? Sprawdź jeszcze na bagnecie konsystencje oleju czy nie ma domieszki płynu chłodniczego. Jeśli nie to może po prostu jakiś wężyk spadł? Auto straciło na mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 witam harley22.W zbiorniczku nie ma oleju,i po bagnecie jak sprawdzalem to tez nie ma wody ,plyn jest czysty, auto moc ma,weze wszystkie na miejcu.po przejechaniu paru kilometrow waz jest twardy i mocno spuchniety i plyn w zbiorniczku jest na ninimum,a gdy silnik zgasze i powoli odkrecam nakretke od zbiornika wyrownawczego to plyn pod duzym cisnieniem wraca do poziomu max.Jak dymi to jutro sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 TO mogą być początki uszczelki ale najlepiej jakbyś podjechał do jakiegoś "kumatego" mechaniora na test obecności spalin w płynie chłodniczym. A jeszcze jedno na wysokich obrotach masz ogrzewanie? Dokłaniej chodzi mi jak przegonisz auto na wysokich obrotach (gaz w podłogę np 2,3 bieg) nie zaczyna lecieć zimne z nawiewów? I czy nie wyrzuca Ci płynu chłodniczego jak się dobrze zagrzeje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 witam harley22.W zbiorniczku nie ma oleju,i po bagnecie jak sprawdzalem to tez nie ma wody ,plyn jest czysty, auto moc ma,weze wszystkie na miejcu.po przejechaniu paru kilometrow waz jest twardy i mocno spuchniety i plyn w zbiorniczku jest na ninimum,a gdy silnik zgasze i powoli odkrecam nakretke od zbiornika wyrownawczego to plyn pod duzym cisnieniem wraca do poziomu max.Jak dymi to jutro sprawdze. układ się zapowietrza, niestety wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jak go przegonie to tak sie dzieje,plyn wyrzuca i czasem jest ogrzewanie,a czasem nie ma i wystepuje bulgotanie w nagrzwenicy.Takze przyczyna tkwi w uszczelce.Dzieki wszystkim za wypowiedz.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jak go przegonie to tak sie dzieje,plyn wyrzuca i czasem jest ogrzewanie,a czasem nie ma i wystepuje bulgotanie w nagrzwenicy.Takze przyczyna tkwi w uszczelce.Dzieki wszystkim za wypowiedz.Pozdrawiam. Tak na 100 uszczelka :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 To uszczelka pod głowicą, solidny remont 1400 zł z szlifem głowicy i testem na szczelność, wymianą wszystkich prowadnic zaworowych, uszczelniaczy zaworowych, świec żarowych, uszczelek w tym uszczelki kolektora i szpilek, a także samych szpilek. Generalnie przy okazji remontu można sprawić sobie nowy silnik, ja tak zrobiłem no i gęba się cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się