Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Są 2 czujniki spalin przed katalizatorem i na wylocie turbiny, któryś z nich wymieniłeś czy jeszcze następny?
  3. Jakie miałeś wcześniej temperatury? I jak wygląda u ciebie ciśnienie różnicowe spalin? I mnie po 300 kilometrach na zimnym silniku jałowych obrotach wynosi 24 hPa. Miałeś jakiś błąd od tego czujnika?
  4. Zrób loga z jazdy przy bucie w podlodze, a nie zdjecia wklejasz.
  5. Dzisiaj
  6. Handlujesz tymi autami z USA?
  7. Na szybko zmieniłem te bity i faktycznie nie ma już obrazu podpiętej przyczepki, jednak po wrzuceniu wstecznego jest informacja o ograniczeniu pomocy przy parkowaniu (jakoś tak). Pojawia się też komunikat o wyłaczonym systemie awaryjnego hamowania i ograniczeniu w działaniu side assist (piszę to z pamięci nie wiem czegoś nie przekręciłem). Ciągle mam błędy o awarii prawego i lewego kierunku w przyczepie. Potestuję to wieczorem bardziej, ale teraz żona musiała zabrać auto. Obawiam się jednak, że kodowania nie załatwią sprawy. Mój moduł jest na rynek amerykański 4m0907383c i ma tylko 3 wtyczki. Moduły europejskie mają 4 wtyczki (czwarta jest do przycisku do rozkładania haka). Dodatkowo w europie jest chyba 13 pin instalacja, u mnie tylko 7 przewodów dochodzi do gniazda przyczepki. Myślę, że bez przywrócenia oryginalnej parametryzacji sterownika 69 nie rozwiąże problemu, ale niestety jak pisałem nie posiadam pliku .zdc dla sterownika 4m0907383c. Ja wgrałem europejski dataset 4m0907383d. Z tego co wiem, Odisem można zrobic kodowanie online i przywrócić sterownik do ustawień fabrycznych, ale Odisa nie mam. Rozważam ewentualnie zupełne wykodowanie haka i odłączenie modułu. Próbowałem już to zrobić, ale namieszałem i miałem sporo błędów w kilku sterownikach więc przywróciłem oryginalne kodowania i założyłem ten temat. Btw. ktoś wie czy VCP ma opcję backupu dataseta? Ja nie znalazłem nic takiego, a na przyszłość by się przydało, żeby uniknąć sytuacji jak teraz.
  8. Który to wąż niskiego cisnienia w klimatyzacji 1 czy 2
  9. Sprowadzasz te auta z USA i nimi handlujesz? To już drugie auto w ciągu kilku dni z problemami ,o które pytasz ma forum.
  10. (Audi a4 b9)Po włączeniu klimatyzacji w środku kabiny słychać delikatne szumienie/świsty z okolic wentylacji, był już kiedyś podobny wątek i do dziś myślałem że wystarczy dobić czynnik do klimatyzacji, pojechałem dziś na uzupełnienie czynnika, miałem braki w postaci 190g, uzupełnili i aktualnie w układzie znajduje się 590-600 g czynnika. Pojeździłem z godzinę i dalej świszczy, co to może być ?
  11. Myślę, że nie. W końcu jest tam fabrycznie i nie ma zapisanych błędów żarówek. @pacholekck zmień na próbę kodowanie sterownika 09. Z tego co wiem składane haki muszą w bajcie 13 mieć aktywowany bit 4. U Ciebie tak jest pomimo tego, że hak jest dopinany. Dopinane lub stałe haki powinny mieć raczej aktywowany tylko bit 4 w bajcie 36. Czyli w bajcie 13 deaktywuj bit 4. W bajcie 36 aktywuj bit 4. Zarygluj auto pilotem na 15 min i sprawdź czy działa. Podepnij też przyczepkę na próbę. Jeżeli nie zadziała to deaktywuj 13/4 oraz 36/4. Powinno to wyłączyć obraz podpiętej przyczepki na MMI.
  12. Ale tam jest gniazdo 7 pin i może dla tego jest problem.
  13. Najczęściej znajduje się w gnieździe. Rozpoznaje wpiętą wtyczkę, powinien być NO. Masz wpinany hak? Nie wiedziałem, że w tych modelach montowano fabrycznie jeszcze wpinane. Znam tylko rozkładane na przycisk.
  14. I udało się bo Ja chcę wymienić na takie całe czarne jak ty masz bo mam senbrne a większość dodatków mam czarne.Dziękuje i pozdrawiam
  15. No właśnie nie widzę nic takiego. Na jakiej zasadzie działa ten mikrostyk? Jest NC czy NO? W sensie jak wypiąłem wiązkę do tego gniazda od modułu i to nie pomogło to chyba nie wina mikrostyku? czy to jest dużo zabawy żeby wykodowac całkowicie ten moduł?
  16. Tam w gnieździe powinien być mikrostyk sygnalizujący wpięcie wtyczki. Możliwe, że to on ma problem.
  17. Nie widzę żadnego problemu z gniazdem. Wrzucam zdjęcia jak wygląda. Dodatkowo odpiąłem wtyczkę, która idzie do gniazda ze sterownika, ale nic to nie zmienia, samochód twierdzi, że przyczepka jest podpięta. czy ewentualnie jesteś mi w stanie pomóc wykodowac moduł haka, tak żeby nie było błędów w innych sterownikach?
  18. Witam wszystkich pasjonatów Od jakiegoś już czas śledzę forum i widzę że sporo się dzieje Pozdrawiam z Pomorza
  19. Helper pokazuje ostatnią wersję. Poza tym nie zawsze można mu ufać. Musisz najpierw wgrać P3344 później P3346.
  20. Sprawdzę, cykl mieszany raczej z przewagą na poza miejski drogi lokalne
  21. Wygląda naprawdę świetnie
  22. Dziwnym jest, że sterownik nie rejestruje błędu czujnika nr 1 o opisie implausible signal/niezrozumiały sygnał. No cóż AI nie dotarła jeszcze (w tamtym bynajmniej czasie) do oprogramowania sterowników silnika...
  23. Audi czaruje publiczność nową generacją Q3. Etykieta eko i imponujące technologie są na miarę nowej gwiazdy segmentu SUV-ów premium 4RINGS.PL Audi Q3 trzegiej generacji przestało być tajemnicą. Nowy SUV marki premium w niczym nie przypomina poprzednika, który odchodzi na emeryturę dorobiwszy się statusu gwiazdy...
  24. Po wymianie czujnika, temperatury utrzymują się stałe. Czujnik był winowajcą całego problemu. Co nie zmienia faktu, że chłodnica EGR była też zawalona i do czyszczenia tak jak cały dolot. Finalnie wszystko wróciło do normy po jego wymianie.
  25. Okazało się że czujnik temperatury był winowajcą całego problemu. Bardzo dziękuję za pomoc
  26. Jak wypniesz przewody musisz uważać aby nie zrobić zwarcia. Samo wypięcie nie powoduje zwarcia.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...