Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba analizy logów 1.8TQ (BEX) Avant


RumJanek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Aż boję się co wyszło, dlatego proszę o łagodne mnie potraktowanie :lol:

Może ktoś pomóc to rozszyfrować?

Z góry serdeczne dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, spodziewałem się czegoś innego, ale jeśli twierdzisz że jest w miarę ok, to jestem spokojny. Dzięki ;)

Po czym mogę poznać że przepływka nie domaga i czy pomoże coś, jeśli zostanie na początek przeczyszczona? Nie uśmiecha mi się kupować nowej jeśli czyszczenie pomoze, od nikogo też nie mam możliwości podmiany...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować przeczyścić ale tylko środkiem do tego przeznaczonym, zaniżanie nie jest jakieś duże więc wpływu na moc za bardzo nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że niektórzy co jechali tym autem mówili że to 190ps nie ma, ta moc leżała gdzieś obok tych 190ciu.

Ile obecnie jest? - nie wiem, jedynie hamowania może to wiedzieć, nie mam takiej w pobliżu która ma podwójne rolki.

Osobiscie też jakoś dziwnie odczuwam ta moc, no chyba że porównanie do Subaru które mialem mnie rozprasza...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już Łukasz wspomniał, przepływka może trochę zaniżać. Nie wiem jaki przepływ ma zdrowy BEX, ale stosując forumowy przelicznik, kilka g/s brakuje. Turbo ładnie wstaje i trzyma doładowanie do końca. Ogólnie logi raczej w normie. Zastanawia mnie jeszcze grupa 020. Pierwszy cylinder jak skała, a na pozostałych cofa zapłon. W ogóle to są jakieś normy cofania zapłonu w sprawnym 1.8t? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić żeby wyeliminować cofanie zapłonu?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Żeby było ciekawie, sprzedawca zapewniał mnie ze turbo jest w idealnym stanie. Rozgrzewa i chłodzenia przed każdą jazda, więc tak naprawdę musi latać bo nie jest katowane. Wyeliminowanie problemu z zapłonem to kwestia wymiany cewek? - bo świece są półroczne...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że niektórzy co jechali tym autem mówili że to 190ps nie ma, ta moc leżała gdzieś obok tych 190ciu.

Ile obecnie jest? - nie wiem, jedynie hamowania może to wiedzieć, nie mam takiej w pobliżu która ma podwójne rolki.

Osobiscie też jakoś dziwnie odczuwam ta moc, no chyba że porównanie do Subaru które mialem mnie rozprasza...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

nie potrzebujesz extra hamowni. hamujesz jak jak ośkę i płacisz jak za ośkę. tył się nie włączy podczas hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowałeś?

dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowałeś?

dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie...

hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni..

seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czy EDS pozwoli na takie hamowanie

podmień cewki miejscami i sprawdz czy się zmieni razem z cewką te wypadanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowałeś?

dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie...

hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni..

seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja..

Paliwo to shell nitro+

Zobaczę z cewkami, w najbliższe dwa-trzy dni nie dam rady, ogarniam inny temat, potem rodzina, praca i tak w kółko. Ostatnio za dużo pracuje, muszę zwolnić, 70h na tydzień to trochę sporo.

Apropo cewek: widziałem ostatnio na jebaju jakieś produkowane prze, firmę co ponoć są lepsze niż seryjne i używane są w motosporcie. Kosztują tak mniej więcej £105-130, w zależności os modelu silnika, mowa o 4ch cylindrach.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Apropo hamowania na dwa kapcie tylko: nie odważył bym się na taki numer, nawet opony kupując to zakładam zawsze 4 nowki żeby napęd i skrzynia nie dostała w dupe

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowałeś?

dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie...

hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni..

seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja..

:)wiesz kiedy następuje dołączenia tylnego napędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołączenie ? chyba odłączenie to nie haldex - wiem jak działa quattro w b6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołączenie ? chyba odłączenie to nie haldex - wiem jak działa quattro w b6.

przez hamowanie osi rozumiem że dokonuje się pomiaru jednej osi a nie dwóch - bo wyniki u mnie przy jednej i dwóch osiach były jednakowe.

nie znaczy to że oczywiście ze jedna oś stoi - bo to nie możliwe a4 w a3 juz tak.

Edytowane przez 8pit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha no to ważna informacja :D a3 to spojonie...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast wydawac na cewki to juz lepiej kupic przeplywke, jesli jest pewnosc ze nieszczelnosci nie ma, cofanie powinno sie zmniejszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę to, jutro auto idzie na warsztat...

Co do hamowania i auta a3:

Mam możliwość kupienia audi s3 (bam) ale jak zacząłem czytać o haldexie, to mi się odwidzialo.

Ktos się wypowie na ten temat? No i nie lepsze by było już a4 z 2.5 lub 3.0tdi?

Mowa o quattro oczywiście, tylko i wyłącznie :)

Pilne dla mnie ze względu na umówione oględziny S3-ki

Warto się bać tego napędu czy raczej nie taki straszny i nie wyrzuca na zakrętach zwłaszcza w zimie jak to gdzie nigdzie piszą?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...