Jeżeli wchodzi w tryb awaryjny od razu po odpaleniu, to podejrzewam że uszkodzony masz czujnik ciśnienia powietrza, fachowo MAP sensor. Potwierdzić to może ktokolwiek kto ma kabelek i vaga Czujnik będzie pokazywał cały czas 2973mbar i stąd tryb awaryjny. Inna droga to podmianka szybka od kogoś kto ma taki sam silnik, albo podobny. Ma się zgadzać numer na Mapsensorze, końcówka C. Powodzenia
nie wiem jak z uszczelką głowicy, ale kiedyś wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i kupiłem "niby dobry zamiennik" który zaczął cieknąć po tygodniu znalazłem używaną ale oryginalną uszczelkę i jest sucho do dziś:)
Współczuję...
Chłopaki do mnie dzwonili,że fotele ze strachu obsrane po zagłówek...tak wiało,nie chciałem uwierzyć,że aż tak.my na szczęście praktycznie cały czas 40t,jeden tylko stał 5godzin na załadunku bo się pusta naczepa na firmie obok przewróciła i się wszystko pochowało w piwnicy.
http://40ton.net/rana-wiatr-przewrocil-holandii-dziesiatki-ciezarowek-przy-drogach-leza-nawet-ciezkie-zestawy/