Skocz do zawartości

Ranking

  1. dota4fun

    dota4fun

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      117


  2. Solitpapa

    Solitpapa

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      20


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  4. Kosmita

    Kosmita

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      293


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/12/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie zapominaj, ze pomiedzy mna a kontem bankowym stoi jeszcze Trepkowa
    1 punkt
  2. To ja z ciekawości sięgam po ostateczność ....... SMS
    1 punkt
  3. Ogólnie w międzyczasie przewertowałem Audi World forum i udało mi się ustalić i zapewne zrozumieć to co chciałeś przekazać.. W modelach zarówno S4/5 jak i RS4/5 występuje procedura LC pomimo, że te modele występują ze skrzyniami Tip-tronic. Oczywiście tak jak wspomniałeś jest to zupełnie inaczej technicznie wyglądająca procedura jak dla skrzyń S-tronic. W skrzyni dwusprzęgłowej masz dostępny maksymalny moment i całkowicie odłączoną skrzynię. Podczas startu za pomocą sprzęgieł skrzynia Ci się załącza i masz pier...nięcie, ale skrzynia mocno dostaje po d*pie. W skrzyni Tip-tronic samochód nie ma jak odłączyć skrzyni od napędu, więc procedura polega na wyhamowaniu momentu, jednocześnie pozwalając na wzrost obrotów. W momencie puszczenia hamulca samochód dostaje maksymalny moment i wystrzliwuje do przodu. Efekt gorszy jak przy S-tronicu ale jednak umożliwia wciśnięcie gazu i hamulca jednocześnie. Z punktu widzenia użytkownika procedura w RS4/5 istnieje - jak jej nie załączysz (np. nie wciśniesz esp off) wtedy momentu Ci nie odejmie, obroty tak swobodnie nie wejdą na te 3500rpm, co w związku z czym będzie skutkować gorszym efektem startu i większym obciążeniem skrzyni. Natomiast rozwiązanie techniczne jest zupełnie inne i LC można powiedzieć, że jest mniej efektywne niż w skrzyniach dwusprzęgłowych. Ale co do definicji procedury startu - mimo, że jest mniej efektywna to jednak jest i pozwala na szybsze ruszenie niż w przypadku gdyby tej procedury w ogóle nie było lub gdy jej nie załączysz.. Mam nadzieję, że teraz się ze mną zgodzisz. edit: zwracam honor - żeby LC zadziałało niezbędne są tylko 3 rzeczy: skrzynia sport (wtedy system start/stop jest automatycznie wyłączony), esp sport (off 1 poziom) i autohold off. Sam tryb jazdy nie ma znaczenia faktycznie - może być i comfort.
    1 punkt
  4. Hej. Mam pytanie odnośnie klocków od S4. Czy dobrze rozumiem, że można je bez problemu zamontować do układu 320 mm TRW - Girling? Bo właśnie sam stoję przed wyborem zestawu na przód do swojego i nie ukrywam, że wrzucił bym coś mocniejszego, nie wymagającego żadnych modów. Tarcze z tego co wyczytałem w innych wątkach to pewnie będą Zimmermanny gładkie.
    1 punkt
  5. Tutaj macie podobną opcje tylko że w miejsce kluczyka http://www.innovativeignitionsystems.com/#!lt-e8b-push-button-start/c1b03
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...