Ale fazator sie nie przekreci jak ruszysz go tym kluczem, to jest praktycznie niewyczuwalne, bo jest zblokowany pinem wewnatrz, jak rozbierzesz to zobaczysz. A fazator obraca sie luzno na walku jak jest poluzowany bez paska?
Z perspektywy już dłuższego modzenia jestem zdania ze lepiej od razu robić tak jak się chce żeby auto wyglądało niż stosować półśrodki , wiadomo trochę dłużej to zajęło ale teraz jest super .
18ki maja już trochę opony np. 225/40 więc trzeba naprawdę wpaść w konkretną dziurę i zależnie od prędkości. MAMy to średnia półka
allegro.pl
ALLEGRO.PL
Poza tym będziesz potrzebował do tych aukcji nr2 pierścieni centrujących na otwór 57,1
Posiadam MAM A1 i złego słowa nie mogę powiedzieć, dokładniej 18` 35ET 8J na 225/40, wcześniej były na 245/45, ale balon duży był i lepsza wygoda na 225/40, śmiało polecam
I wygrał u łysego olej sponsorowany. Który de facto jest jedynym syntetykiem w stawce. Dlaczego nie było vmp tylko dali smp? Przypadek, nie sądzę. Podobnie tyczy się podmianki totala ineo LL na ecs. Tylko zielone ludki łykają takie reklamy. Jednego autora tematu mamy na czele stawki..
U mnie po montazu zestawu ina z mechanicznym napinaczem po pierwszym odpaleniu od razu słyszałem buczenie. wymieniłem sam pasek na conti i nadal to samo było. po 30 tyś dźwięk jakbyś jest mniej słyszalny ale jak się wslucham to nadal jest specyficzne buczenie. Szkoda że dopiero teraz natrafiłem na ten post. Bym wymienił napinacz na hydrauliczny.
A tak wgl to który jest wytrzymalszy napinacz przy autach po modach?