Skocz do zawartości

Ranking

  1. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


  2. I Matt I

    I Matt I

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      64


  3. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      224

    • Postów

      22


  4. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      405

    • Postów

      5678


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/27/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć Będzie to już ostatni wpis w tym temacie, ponieważ w dniu dzisiejszym dotarliśmy do końca tej sprawy. W zeszłym tygodniu Euroins otrzymało pozew sądowy i została wyznaczona data rozprawy, jak się można było spodziewać, po tym jak firma zajmująca się odszkodowaniem zdrowotnym w moim imieniu tak ich ciśnie że dochodzimy do sumy opiewającej na połowę wartości auta, odpowiedz była natychmiastowa. W piśmie oczywiście prawnik poinformował ich o tym że w momencie trafienia sprawy na wokandę honorarium adwokackie wzrasta o 2/3, i że domagamy się zwrotu całej wartości auta zgodnie z moją opinią biegłego, kosztów sądowych, kosztów mecenasa, opłaty skarbowej i odsetek za zwłokę, a ponadto że postępowanie likwidatorów zostanie zgłoszona odpowiednim organom, że został powiadomiony Rzecznik Finansowy, oraz że zostało wysłane pismo do centrali z opisem sytuacji i z wnioskiem o wykreślenie prowadzącego moją sprawę z rejestru agentów ubezpieczeniowych i dodatkowo jeszcze kilka rzeczy ,Euroins wystosowało pismo z wnioskiem o ugodę zgodnie Dzisiaj wypłacili całą wartość auta zgodnie z opinia mojego biegłego, koszta sądowe, koszty mecenasa oraz opłatę skarbową Więc oficjalnie mamy temat zakończony, sprawa nie trafi do Sądu, trwało to od lutego do października ale jednak mając dobrego mecenasa i biegłego, można obronić elementy dodatkowe (modyfikacje) w aucie, nie zawsze odzyskamy tyle co daliśmy ale spokojnie 70% każdego zamontowanego elementu jest do ugrania. Liczymy to jak auto wyglądało w momencie kolizji a nie po vinie. Dziękuje wszystkim za miłe słowa i trzymanie kciuków, jak widać, coś to chyba dało Moderatorów proszę o zamknięcie tematu.... Cześć !!!
    1 punkt
  2. Ty przewalisz więcej kół w tym aucie, niż wyjechało s-line z fabryki
    0 punktów
  3. Jest mały problem tak jak wcześniej wrzucalem foto i pisałem że chce wrzuci felgi z E-trona przymierzyłem pasowały elegancko , minęło trochę czasu między czasie założyłem nowy hamulec do przodu, w piątek włożyłem nowe opony Hankook 265 30 21 w niedziele próbuje założyć na auto a tu z przodu felga nie wchodzi , ociera o śrubę , nowe klocki i tarczę i brakuje 5mm Co lepsze miałem jeszcze felgi z najnowszej S8 D5 próbuje włożyć jest to samo , poszedłem do piwnicy po zimowe Peaki z RS4 i tez nie wchodzą, lekka załamka mnie złapała Wszyskie felgi wczesniej pasowały. A tak się złożyło że w tydzień temu sprzedałem swoje S8 bo gość się napalił i mi suszył głowę...a że widziałem że mam E-trona już gotowego to na tydzień włożyłem 20 cali A7 Competition, a tu się okazuje że nic nie pasuje...porażka Także uważajcie z doborem felg jak macie stare hamulce 356mm z przodu i założycie nowe
    0 punktów
  4. Zaczynam doprowadzać do porządku podwozie. Stare sanki były mocno schrupane i miękkie w niektórych miejscach, dlatego tez musiałem kupić nowe (używane). Nadkola wyglądają dość dobrze, oczyściłem i na to położyłem anty-korozje Korroplex L237, ten sam preparat nałożyłem też na sanki.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...