Skocz do zawartości

Ranking

  1. mecenas.

    mecenas.

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      41


  2. Zgasio

    Zgasio

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      11

    • Postów

      2


  3. Berserker

    Berserker

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      122


  4. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      282

    • Postów

      2177


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/19/22 w Odpowiedzi

  1. Miałem podobnie, wymiana oleju albo pomoże w tym przypadku albo pogorszy i zostanie do roboty konwerter.
    1 punkt
  2. Te moduły co sprzedaje @georgeto fajna sprawa. Mam takie same. Zależy jak ustawisz pokrętło od lusterek to zmieniasz działanie modułów.
    0 punktów
  3. Ostatnio trochę brakuje czasu i pogoda trochę mnie zniechęca do siedzenia w garażu oraz awaria komina ale to nie znaczy że temat stanął w miejscu. Pomysł wymiany lusterek na aluminiowe okazał się być bardzo trafiony i wyglądają bardzo ładnie na aucie lecz jednocześnie - bardzo rozwojowy. Początkowo miałem wymienić same obudowy i po sprawie. Ale pojawił się pomysł dołożenia fotochromu a za nim kolejny – a mianowicie lusterek składanych z EU. Jako że moje były z ENG od S4 B6 o dziwo nie miały mechanizmu składania. W sumie to lusterka z anglika to można sobie w pupę wsadzić. Zabrałem tylko aluminiowe obudowy z nich. Następnie kupiłem drugie lusterka EU z kompletem modułów drzwi na obie strony auta od wersji ze składanymi lusterkami. Najzwyklejsze składane lusterka z B7. Koszt 2 lusterek i silniczków drzwi – 230zł na miejsce w domku. W między czasie jeszcze o mały włos nie dałem się nabrać i nie kupiłem modułów drzwi od tej S4 B6 (totalnie nie wiadomo po co mi by miały być) ale dopiero raczkowałem w tym temacie. No. I mając już obudowy, lusterka składane, wszystko porozbierane w drobny mak poczyszczone, silniczki w lusterkach nasmarowane, tryby przejrzane, wiązka 10pin cała więc super. Mówię składam. Ale nie… bo ktoś jeszcze musiał dodać że są z A6 C6 blendy lusterek z ori ledami i podejdą p&p a ja musiałem w to uwierzyć i pomyśleć w sposób (czemu nie dołożyć od razu jak już tyle rozebrane i wszystko na stole?) gdzie następnie za 130pln kupiłem obie blendy. Wtedy dopiero zostałem uświadomiony że one muszą współpracować z CLH. No i zaczęło się: wymiana przełącznika od świateł na ten obsługujący AUTO, wymiana przełącznika od regelacji świateł na obsługujący CLH, nowa wiązka i konieczność jej dołożenia pod podsufitką, lusterko wewnętrzne czarne fotochromatyczne, sensor, wymiana przełącznika obsługi lusterek, panel z wizjerem… Masakra jak zwykła wymiana obudowy lusterka może się skomplikować. Aktualnie jestem na etapie zamontowanych już lusterek na aucie z dołożoną wiązką od leda, wymienionych silniczków drzwi i przełożonych wiązek przez drzwi w kostkach. Mam możliwość składania ich już z pozycji przełącznika i tak samo rozkładania, elektryczne sterowanie działa prawidłowo, w końcu są podgrzewane, został fotochrom jeszcze. No i jeszcze zastanawiam się nad dołożeniem chińskiego modułu składania lusterek, który by je złożył z pilota po zamknięci a rozłożył po otwarciu. Jednak taki moduł będzie działał zawsze i nie jest to korzystne według mnie w zimę i mróz. Gdzieś w sieci do A6 C6 ktoś zrobił taki fajny moduł że składanie z pilota działało dopiero po 2 naciśnięciu i tak samo przy otwieraniu. Czyli było zależne w 100% od decyzji kierowcy a ponadto poprzez zworkę można było ustalać czy lusterka maja się rozłożyć po przekręceniu zapłonu czy z pozycji pilota po otwarciu auta. „sztos” szkoda że nie ma do A4. Co do samej pracy przy lusterkach to nie są one jakoś skomplikowane ale wypada wiedzieć co gdzie i jak nacisnąć i podważyć by nie ułamać czegoś. Jedna z ciekawostek, którą poznałem to, to że obudowy aluminiowe nie są na żadne uchwyty wpinane a są przekręcane do stelażu na 3 śruby. I tu należy pamiętać o tym by śruby po wykręceniu oryginalnych kupić nowe. Oryginalne śruby są jakby ze stożka i ponowne ich wkręcenie już nie trzyma obudowy. A siła która musi tam trzymać obudowę jest spora. Więc każdorazowo dawałbym nowe. Ponadto przełożenie wiązki jest jeszcze kłopotliwe ponieważ trzeba rozpiąć zabezpieczenie na mocowaniu stelaża lusterka. Ale jak się to zrobi kilka razy to potem już idzie lekko. No cóż. Przede mną montaż lusterka wewnętrznego. Ogarnięcie przewodów. I kodowanie. Niestety czekam aktualnie na ładniejszą pogodę i nowy komin do pieca. Kontynuując rozwój auta jednak zdecydowałem się na zmianę tłumików końcowych na te od 2.0 TFSI. Leżą już w garażu i czekają na ubranie. Niedawno tez obiecując sobie że te lusterka i ten tłumik będą ostatnią modernizacją zdecydowałem się na nowe hamulce; kpl wszystkich 4 zacisków, 4 tarcze Zimmermann, 4 klocki Ferodo. Zmiana obejmuje zastępstwo 312/255 nowym zestawem 320/288 ale to założę chyba wiosną. Niżej kilka zdjęć z przebiegu prac aczkolwiek nie robiłem zdjęć lusterek na aucie z uwagi na to że auto jest rozebrane ale postaram się to uzupełnić.
    0 punktów
  4. Przestańcie w końcu wymieniać te termostaty bo to nic nie pomoże - ten typ tak ma i koniec kropka. Żeby auto było dogrzane trzeba wykonać te czynności póki silnik zimny: https://www.youtube.com/watch?v=HARrAIkjVmY
    0 punktów
  5. To jedź do @Łukasz13, zrobi Ci też na miejscu. Polecam.
    0 punktów
  6. Daawno mnie tu nie było ale w końcu znalazłem czas na aktualizacje... Co do Audi, samochód jeździ praktycznie bez żadnej awarii, oprócz wyrwanej pół osi z przegubu wewnętrznego Ale zostało ogarnięte i nadal jeździ Na początku tego roku miała wpaść korekta lakieru ale niestety były inne wydatki.. Mam nadzieję że teraz na wiosnę się uda W tym sezonie odpuściłem sobie jakiekolwiek spoty/zloty na okolicy. Brak chęci.. Oby drugi sezon okazał się lepszym... Wpadła jedynie wakacyjna sesja autka (Wygrany konkurs ) Co więcej: - Został zmniejszony dystans z tyłu (Koło w końcu jest na równo i policja się nie czepia) - Miałem przygodę z zepsutym licznikiem (Brak podświetlenia kokpitu) Został kupiony używany i zakodowany ponownie, miał być fuul fis ale nie wyszło) - Zostały kupione zregenerowane oryginalne lampy Valeo h7 z czarnymi obwódkami i kierunkiem (Świecą świetnie przy ledach) - Została wymieniona podsufitka na czarną alkantare + pomalowane plastiki elementów podsufitki na czarno - Drogą zakupu została kupiona oryginalna klapa usa (czeka na malowanie) - Kratka została zastąpiona drukiem 3D z przyklejonym magnesem na telefon, dla mnie fajna sprawa, oklejona w carbon - Został zrobiony kompletny rozrząd Continental + poma wody Heli (Drugi raz już od czasu kupienia autka) - Został ustawiony poprawnie kąt wtrysku (Był źle ustawiony) - Uszczelka pokrywy zaworów - Zregenerowany tylny zacisk - Założona została używana maglownica w bardzo dobrym stanie - Nowe koło pasowe Corteco - Nowy n75 - Prawy przegub nowy Spidana - Olej w silniku i filterki podstawa - Ledy do świateł cofania - Używane przednie opony Pirelli, mechanik zauważył bąbla na jednej starej oponie i byłem zmuszony wymienić Kilka zdjęć i widzimy się w przyszłym roku! P.S Opaski obok coolera już nie widać
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...