Skocz do zawartości

Ranking

  1. Michal2427

    Michal2427

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      11


  2. sahipp

    sahipp

    Pasjonat


    • Punkty

      17

    • Postów

      707


  3. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      216

    • Postów

      783


  4. spin444

    spin444

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      63


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/16/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Po dotykaj boczne blachy czy nie mokre, to musi leciec w to miejsce jak po rynnie, moze od drzwi moze od tylnych bocznych okien moze od tylnych lamp
    0 punktów
  2. Tu byś musiał sobie poszukać i poczytać, albo ktoś z kolegów podpowie.... Ja konkretnie w 2.0Tdi PD to biegły nie jestem... Natomiast co mogę powiedzieć, zasada prawie jak w każdym Tdi, a nawet prawie jak w benzynie.... stage 1 to sam chip tuning, chyba ok 30PS powinno dojść w zależności od kondycji mechanicznej jednostki i podzespołów.. stage 2 to byś musiał końcówki wtrysków na wydajniejsze wymienić (aby podać więcej paliwa), do tego mocniejsze turbo ( od jakiejś mocniejszej wersji 2.0tdi najlepiej i najwygodniej, chodź można również jakąś hybrydę - ja jestem osobiście zwolennikiem gotowców, czyli po prostu turbo od mocniejszej wersji), jak dołożysz turbinę to i wydajniejszy IC no i strojenie.... - to powinno dać ci okolice 200+ stage 3 i 4 i 5 to to samo co w punkcie 2 tylko wydajniejsze graty zakładasz.... poza konkursem jeżeli faktycznie chciałbyś iść w poważniejsze moce to może warto by się zastanowić nad zmiana słupka na 1.9.... koszta przy poważniejszych mocach jakieś są, a koszt słupka przy tym chyba nie jest jakiś mega kosmiczny, a unikniesz kłopotów wytrzymałościowych jednostki... Czy musisz od razu wszystko na raz hmm .... ? sam chip tuning wiadomo sam chip i gotowe..... w dalszej drodze najlepiej by było wszystko od razu.... jednak jak wstawisz sobie mocniejsze turbo, a po miesiącu wtryski lub na odwrót i wtedy korekta to nie powinno się nic stać... ale trzeba mieć świadomość że spalana mieszanka to konkretny stosunek paliwa i powietrza... jak czegoś będzie więcej to będzie nie prawidłowa mieszanka i silnik będzie kulał z tego powodu... jak to w miarę szybko ogarniesz to nie powinno się nic stać, ale trzeba pamiętać że taki stan jest nie zdrowy dla silnika... dłuższe użytkowanie niezestrojonego silnika z nieprawidłową mieszanką na pewno z czasem doprowadzi do uszkodzeń jednostki... jakich to już zależy czego było więcej a czego mniej.... jak nikt nie podpowie lub nie znajdziesz odpowiedzi to znajdź dobrego tunera... jedź na sam chip ( sam chip daje największego banana w gębie bo wtedy jest największa odczuwalna różnica w stosunku do serii, a im więcej koni tym tak naprawdę coraz trudniej zbić chodź trochę czas przyspieszenia).... i podczas wizyty dopytaj co i jak dalej... naciesz się mocą i w miedzy czasie podejmij decyzję w jakim kierunku iść i czy w ogóle iść....
    0 punktów
  3. W lipcu wpadła wymiana oleju w ASO przy niecałych 2 tys. km. Ostatni zakup to dywaniki gumowe na zime z S4 oraz opony zimowe pod 19 cali Klika nocnych ujęć:
    0 punktów
  4. Inaczej... 8,5" I ET35 to są takie parametry, że koło fajnie siedzi bez dystansu. Przy 9" warto wrzucić już 235.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...